Vodafoneda birşeyler oluyor!

Bu konuyu okuyanlar

KubilayK

Öğrenci
Katılım
2 Nisan 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
44
Vodafone son bir kaç yıldır yurtdışı paketi kullanılmasına rağmen kullanıcılarının bazılarına yurtdışı kullanımından ayrıca (mükerrer) ücretlendiriyor, bunu farkedenler eziyetli basvurular sonrasında ödedikleri ucretleri ileriki faturalarından düşürebiliyorlar (farketmeyenlerden haksız ticari kazanç elde ediyorlar) birde son zamanlarda ödenen faturaları ödenmedi diye sistemlerinde görme durumları var, (ödenmiş faturaların yeniden ödenmesini istiyorlar) vodafoneda birşeyler oluyor!

Vodafone Ödediğim Halde Sistemde Ödenmemiş Gözüken Fatura.

Vodafone Ödenmiş Fatura Tutarını Yeniden İstemekte.

Benzer problemi yaşayanlar mutlaka BTK'ya sorunlarını iletmeli, Vodafone kanadında sistem hatası adı altında sistematik bir haksız kazanç elde etme durumu var...
 
Son düzenleme:

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Vodafone son bir kaç yıldır yurtdışı paketi kullanılmasına rağmen kullanıcılarının bazılarına yurtdışı kullanımından ayrıca (mükerrer) ücretlendiriyor,
Evet bu sorunu oldukça çok okudum. İlgili şikayet sitesinde bir sürü bu şikayet var. Öemiş olduğunuz fatura ödenmemiş gözüktüğünde ödeme mmakbuzunuzla başvurmanız durumunda borç silinir bilginize:)
 

Aedon

Müdavim
Katılım
17 Mart 2014
Mesajlar
1,283
Reaksiyon puanı
330
Puanları
83
Yaş
31
Turkcell sizi çağırıyor. :)
 

caglarcb

Asistan
Katılım
25 Temmuz 2012
Mesajlar
151
Reaksiyon puanı
46
Puanları
28
Vodafone'da şuan genel anlamda köklü bir değişiklik var. Gerek kullanmış oldukları sistemler, gerekse ortaklık yapısı değişiyor. 2017 yılı biraz zorlu geçiyor son kullanıcı kısmında. Beklemekte yarar var diye düşünüyorum.
 

KubilayK

Öğrenci
Katılım
2 Nisan 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
44
Vodafone'a söz verdiğim gibi bu sıkıntılarımı tüm forum siteleri, eş, dost, akraba ve iş arkadaşlarım ile paylaşmaya devam ediyorum, tesadüf olmadığına inandığım ve sistematik olarak (ticari kazanç elde etmek için) yapıldığını düşündüğüm yurt dışı günlük paket kullananlara ayrıca birde yurt dışı faturalaması (ücretlendirmesi) durumuna yaptığım bu bilgilendirmeler sırasında yine yakın çevremde denk geldim, arkadaşım Vodafone ile eziyetli itiraz süreçlerine başladı (ücretlendirme yurt dışında kalınan gün çarpı 10 küsür tl olması gerekirken, hem bu ücreti hem de sanki paket yokmuş gibi yurtdışı ek ücretlendirmeyi faturaya yansıtıyorlar, itiraz etmezseniz bu para sizden çıkıyor.)

Eğer yurtdışına çıkıp günlük paket kullanıyorsanız, ayrıca bir ücretlendirme yapılmadığını kontrol ediniz, yapılmış ise mutlaka itirazda bulununuz. (Otomatik ödeme ile fatura ödüyorsanız normal kullanımlarınız için yine ödemelerinizi detaylı kontrol ediniz.)


Yine Vodafone'a söz verdiğim gibi, Vodafone Red Dragon ekibi ile Vodafone'a taşınmasına destek olduğum tüm çevreme eski operatörlerine taşınma tavsiyesi ile bağlantıya geçiyorum, an itibariyle Vodafone'da bulunan iki kişisel hattımı diğer operatörlere taşıdım, bir hattımı kapattım, yakın çevremde senesini dolduran (cayma bedeli çıkmayan) 2 yakınımı yine aynı şekilde diğer operatöre taşıdım, 6 yakınımın önümüzdeki ay cayma süreleri doluyor onları diğer operatörlere geri taşıtacağım, kurumsal bağlantılarımın tamamına benzer uyarı maillerini gönderdim, yıl içindeki sözleşme zamanları geldiğinde özellikle Vodafone'un düşen hizmet kalitesini değerlendiriyor olacaklar.
 

Son mesajlar

Üst