Evrenus Fırat Polat
Öğrenci
- Katılım
- 13 Kasım 2017
- Mesajlar
- 1
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 1
- Yaş
- 28
Merhabalar şuanda içinde olduğum bu berbat durumu burda yazarak başkalarının yaşamasını istemediğimden dolayı yazıyorum.
16.10.2017 tarihinde nakil işlemim başarıyla tamamlandı ancak internet yoktu ve hemen arıza kaydı açtırdım.
24.10.2017 tarihinde beni aradılar (Sözde maksimum 72 saat) ve arızanın giderildiğini söylediler bende denedikten sonra arayıp bilgi vereceğimi söyledim. Sonra internete baktım hala yok arıza giderilmemiş. Müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydının kapatıldığını söyledi tabi 72 saati baya bir geçtiğinden hemen kapatmışlar anlayacağınız. Neyse tekrar bir arıza kaydı oluşturdum ve hala cevap bekliyorum ne bir arayan var ne soran her gün müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydının durumunu soruyorum ve hep aynı cevabı alıyorum uzman ekiplerde gözüküyor en kısa zamanda çözülecektir. 72 saat içinde çözülür diyorlar ben 24.10.2017 de arıza kaydı oluşturmuşum bugün 13.11.2017 hangi 72 saatden bahsediyorlar nerde yaşıyor bunlar anlamış değilim.
BTK dan şikayet yazdım geri dönmediler. Jet Fatura dan şikayet yazdım geri dönmediler. Bu kadar zaman geçti çözemiyorsunuz ve ben boşuna para ödüyorum antlaşmayı fes edin başka bir internet sağlayıcısına geçiyim bari böyle iş olmaz diyorum bunu yapamayız bekleyin en kısa zamanda çözülecek diyor.
Anlayacağınız kafayı yemiş durumdayım.
Geçmek isteyen geçmesin, kullanan varsada arıza yaşamamasını dilerim.
16.10.2017 tarihinde nakil işlemim başarıyla tamamlandı ancak internet yoktu ve hemen arıza kaydı açtırdım.
24.10.2017 tarihinde beni aradılar (Sözde maksimum 72 saat) ve arızanın giderildiğini söylediler bende denedikten sonra arayıp bilgi vereceğimi söyledim. Sonra internete baktım hala yok arıza giderilmemiş. Müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydının kapatıldığını söyledi tabi 72 saati baya bir geçtiğinden hemen kapatmışlar anlayacağınız. Neyse tekrar bir arıza kaydı oluşturdum ve hala cevap bekliyorum ne bir arayan var ne soran her gün müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydının durumunu soruyorum ve hep aynı cevabı alıyorum uzman ekiplerde gözüküyor en kısa zamanda çözülecektir. 72 saat içinde çözülür diyorlar ben 24.10.2017 de arıza kaydı oluşturmuşum bugün 13.11.2017 hangi 72 saatden bahsediyorlar nerde yaşıyor bunlar anlamış değilim.
BTK dan şikayet yazdım geri dönmediler. Jet Fatura dan şikayet yazdım geri dönmediler. Bu kadar zaman geçti çözemiyorsunuz ve ben boşuna para ödüyorum antlaşmayı fes edin başka bir internet sağlayıcısına geçiyim bari böyle iş olmaz diyorum bunu yapamayız bekleyin en kısa zamanda çözülecek diyor.
Anlayacağınız kafayı yemiş durumdayım.
Geçmek isteyen geçmesin, kullanan varsada arıza yaşamamasını dilerim.