Vodafone 64 MBPS internet hız sorunu

Bu konuyu okuyanlar

Sagroth

Öğrenci
Katılım
11 Ağustos 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Yaklaşık 3 ay önce Vodafone 64 Mbits 240 GB AKK paketine abone oldum. İlk zamanlar sorunsuz olan internet hızım bir anda 3 Mbit e düştü ve aylardır beni süründürüyor. Vodafone' a defalarca telefon ettim TTNet ekiplerini gönderdiler apartmandaki kutuya baktılar bizden kaynaklı bir sorun yok dediler. Vodafone bizden de kaynaklı bir sorun yok hızınız 76 Mbits olarak gözüküyor bir elektrikçi çağırıp kablolarınızı kontrol ettirin dediler. 2 farklı elektrikçi çağırdım ikiside kablolarda sıkıntı yok dedi. Yeni modem satın aldım 15-20 farklı Pc-Tablet-Telefonla test yaptım sonuç yok.

Şuan 64 Mbits olması gereken internet hızım test yapınca önce 15-16 mbit düzeyine fırlar gibi oluyor sonra sanki bir yerde sınırlandırma varmış gibi geri 3 mbit düşüp kalıyor. Yükleme hızım ise 4 mbit yani yükleme hızım normal indirme hızımda sıkıntı var.

Modem arayüzünü açınca şöyle bir görüntü var.

276eefd95946bd693ea3912035488b2f.png


Burada görünene göre yanlış anlamadıysam benim hızım 75 Mbit olmalı ama değil. Sizce sorun nerede ?

Modem = TP-LINK TD-W9970
 

Sagroth

Öğrenci
Katılım
11 Ağustos 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Konu güncel sorun devam ediyor
 

mehmetp835

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
97
Reaksiyon puanı
23
Puanları
18
vodafone da böyle saçma şeyler var inatla ara müşteri hizmetlerini yapabiliceğin bişey yok bende 32 lik paketteyim baktığım zaman gönderdikleri hız 35 bana ulaşan 24 bina kablolarını kontrol ettirin klasik cevapları zaten boşuna kontrol ettirmene gerek bile yok 2 defa kontrol ettirdim en sonunda inandılar sorunun kendilerinde olduğuna ondada altyapınız bukar destekliyo dediler (satarken 39 a kadar destekliyo demişlerdi)
 
Üst