Konu başlıktaki gibi müşteri memnuniyetsizliğinde son nokta devleti yasaları kanunları bile görmezlikten gelebiliyorlar birde küstah küstah "evet haklısınız iade hakkınız, ama var tüketici hakem heyetine başvurun veya ürünü alın, bence ürünü alın yoksa zaman geçecek monitörsüz kalacaksınız" kelimelerini sarf ediyorlar ki tamir olsa eyvallah ancak oda yok arıza bulunamadı anakart yazılımı güncellendi nedir. Şimdi en az bi 1-2 ay daha monitörsüz kalıcam, bütün bu geçecek zaman kasıtlı bilerek bu problemi yapan şirkete şahıslara bir problem sorun var mı? ceza var mı? şirketlere caydırıcılık var mı? yok! bu gün vermeyecek 3 ay sonra verecek bu zaman içerisinde para cebinde kalıp işleyecek faiz den kazanacak vs. müşteri kaç ay cihazından malından mülkünden kalmış problem yok!
Sonuç olarak benim için ders oldu artık satıcıya değil fiyata bakacağım (tabi dolandırılmamak ta gerekiyor o ayrı)
inanmayanlar için ispat ta aşağıda
Sonuç olarak benim için ders oldu artık satıcıya değil fiyata bakacağım (tabi dolandırılmamak ta gerekiyor o ayrı)
inanmayanlar için ispat ta aşağıda