- Katılım
- 11 Aralık 2008
- Mesajlar
- 15,332
- Reaksiyon puanı
- 177
- Puanları
- 63
[h=1]
[/h]
Buddy Media ve Twitter geçtiğimiz günlerde ortak bir uygulamaya imza attıklarını açıkladılar. Bu ücretsiz servis ile birlikte Twitterda markalar içeriklerinin görüntülenmesi için yaş sınırlaması koyabilecekler.
Alkollü içecek üreten firmalardan talep görmesi beklenen bu uygulama ile Twitterda markalar içeriklerine belirli bir yaşı aşan kullanıcıların ulaşabilmesini sağlayabilecekler.
Geçtiğimiz aylardan itibaren bazı alkol markaları ve küçük gruplar için bu özelliğin beta sürümünü test eden Twitter ve Buddy Media geçtiğimiz günlerde yeni servisini tüm kullanıcılara açtı.
Yaş problemi pek çok pazarlamacı için sıkıntı yaratmaktaydı ve markalar takipçilerinin yaş taramalarını kendi kendilerine yapmak zorundalardı. Ancak yeni özellik bütün bunları değiştirecek. Bakalım nasıl çalışıyor:
- Kullanıcı @marka yı takip etmeye başladığında, markaage.twitter.com ile direk bağlantı kurup kullanıcıya bir mesaj atacak.
- Kullanıcı age.twitter.com adresini ziyaret edecek ve buraya yaşını girecek. Bu bilgiler markayla paylaşılmayacak.
- Kullanıcının yaşı markanın belirlediği sınıra uyuyor ise otomatik olarak takip süreci başlayacak.
Kullanıcılar yanlızca bir kez bu süreci yaşayacak. Bu hizmetin markalar üzerinde ne gibi artıları olacağını ilerleyen günlerde göreceğiz.
Alıntı
Buddy Media ve Twitter geçtiğimiz günlerde ortak bir uygulamaya imza attıklarını açıkladılar. Bu ücretsiz servis ile birlikte Twitterda markalar içeriklerinin görüntülenmesi için yaş sınırlaması koyabilecekler.
Alkollü içecek üreten firmalardan talep görmesi beklenen bu uygulama ile Twitterda markalar içeriklerine belirli bir yaşı aşan kullanıcıların ulaşabilmesini sağlayabilecekler.
Geçtiğimiz aylardan itibaren bazı alkol markaları ve küçük gruplar için bu özelliğin beta sürümünü test eden Twitter ve Buddy Media geçtiğimiz günlerde yeni servisini tüm kullanıcılara açtı.
Yaş problemi pek çok pazarlamacı için sıkıntı yaratmaktaydı ve markalar takipçilerinin yaş taramalarını kendi kendilerine yapmak zorundalardı. Ancak yeni özellik bütün bunları değiştirecek. Bakalım nasıl çalışıyor:
- Kullanıcı @marka yı takip etmeye başladığında, markaage.twitter.com ile direk bağlantı kurup kullanıcıya bir mesaj atacak.
- Kullanıcı age.twitter.com adresini ziyaret edecek ve buraya yaşını girecek. Bu bilgiler markayla paylaşılmayacak.
- Kullanıcının yaşı markanın belirlediği sınıra uyuyor ise otomatik olarak takip süreci başlayacak.
Kullanıcılar yanlızca bir kez bu süreci yaşayacak. Bu hizmetin markalar üzerinde ne gibi artıları olacağını ilerleyen günlerde göreceğiz.
Alıntı