Merhaba Arkadaşlar,
sizlere Türk Net ve Türk Telekom ile yaşadığım olaylar zincirini anlatıyorum.
Mart 2018 de yeni bir eve taşındım ve Nisan 2018 de internet bağlatmak istedim. Boş Port olmadığından dolayı internet bağlatamayacağımı ve zaman zaman Türk Telekom’u arayıp sormamı istediler. Abartısız 100 e yakın kez aradım. Bölge Telekom müdürlüğüne 2 kere gittim ilkinde abonelik sözleşmesi yaptırdılar( ihtiyacı anlamak için formalitedenmiş). Türk Net ve diğer operatörler ile de defalarca konuştum. Türk Net’in sitesinden port durumunu adres bazlı sorgulayabiliyorsunuz, her gün 2-3 defa bıkmadan kontrol ettim.
Ta ki 15.04.2019 tarihine kadar. Evet, tam 12 ay sonra Türk Net sitesinden kontrol ettiğimde boş port olduğunu gördüm ve abonelik başlatmak için cep telefonundan Türk Net’i, sabit telefondan Türk Telekom'u aradım ve port boşluğu olduğunu onayladılar. Fiyat ve taahhütsüzlükten sebeple Türk Net’i tercih edip onlar ile işlemlere VDSL başvurusu olarak devam ettim.
Telefondaki arkadaşa durumu izah ettim ve "Şu an bu port bana rezerve olacak ve internetim gelecek dimi?" dediğimde "evet kimlik doğrulama aşamasını geçelim port size tahsis edilecek" dedi ve aşamayı geçtikten sonra "bu port artık sizindir başkası alamaz" dedi."
Bende gönül rahatlığıyla işlemlere devam ettim sonuçta 12 aydır bekliyorum. Modemimi sipariş ettim. Abonelik başvurumdan 2 saat sonra baktığımda port uygunluğu kalmadığını gördüm ama çağrı merkezi ile rezerve muhabbetinden dolayı çokta takmadım.
16 Nisan 11:40'ta evraklarım teslim edildi.
16 Nisan 15:38'de yani 1 gün sonra Türk Telekom ekipleri aradı binama kablo çekileceğini söylediler. Bu kadar hızlı olmasına şaşırmıştım. Numara tahsis ettiler.
Türk Net’ten 16 Nisan 17:24'te bir SMS geldi ve gelen cevap "bölgenizdeki altyapı sorunları sebebiyle hizmetinizi başlaması biraz gecikiyor, bekleyin..."
12 ay bekledikten sonra tamamen çılgına döndüm ve nedir bu sorun dediğimde "Türk Telekom size kullanılmış bir numara tahsis etmiş yeni bir numara verilecek" dendi.
Yeni numara verilene kadar geçen süreçte port ile ilgili sorularım oldu ve cevap vermediler.
18.04.2019 11:49’da Türk Telekom ekipleri tekrardan geldi hattımı farklı bir numara ile yeniden çektiler.
Numara Türk Net’in sistemlerine 19 Nisan 12:40 ta işledi ve internet başvurusu yaptıklarını 48 saat beklemem gerektiğini söylediler.
20 Nisan 17:54’te VDSL olarak yaptığım başvurunun( evraklarda her yerde VDSL yazıyor)altyapı uygunsuzluğu nedeniyle ADSL’e çevirdiklerini 48 Saat beklememi söylediler.
Yine bir sürü kava gürültü ama olsun dedim ADSL’de gelse gelsin artık şu internet sonra çeviririm VDSL’e ( öyle dediler)
4 gün sonra 24 Nisan 13:31’de boş port olmadığından işlemlere devam edemediklerini, aboneliğin yapılamadığını ve beklemem gerektiğini söylediler.
Türk Net ile görüştüm ve sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğunu kendilerine öncelik vermediğini port’ların dolu olduğunu söylediler.
Hâlbuki abonelik daha başlamadan telefonda port’un benim olduğunun teyidini Türk Net çalışanlarından almıştım.
Türk Telekom ile görüştüğümde sorunun tamamen TürkNet abonelik işlemi yaparken ki yanlışından kaynaklı olarak port’un rezerve edilmediğini söylediler.
Yapmaları gereken internet port başvurusu iken;
İlk olarak telefon, sonradan internet başvurusu ( aradan 2 gün geçmişti ve abonelikten 1 saat sonra port bittiğini görmüştüm ) yaptıklarından dolayı bu şekilde port’un rezerve edilemediğini, öncesinde İnternet başvursalardı böyle olmayacağını ilettiler.
Şimdi arkadaşlar ben ne yapayım? Kimi nereye şikâyet edeyim? Türk Net’in bu yalan beyanı mahkemeye versem işe yarar mı?
Keşke 2 katı para verip Türk Telekom’dan başvuru yapsaymışım.
sizlere Türk Net ve Türk Telekom ile yaşadığım olaylar zincirini anlatıyorum.
Mart 2018 de yeni bir eve taşındım ve Nisan 2018 de internet bağlatmak istedim. Boş Port olmadığından dolayı internet bağlatamayacağımı ve zaman zaman Türk Telekom’u arayıp sormamı istediler. Abartısız 100 e yakın kez aradım. Bölge Telekom müdürlüğüne 2 kere gittim ilkinde abonelik sözleşmesi yaptırdılar( ihtiyacı anlamak için formalitedenmiş). Türk Net ve diğer operatörler ile de defalarca konuştum. Türk Net’in sitesinden port durumunu adres bazlı sorgulayabiliyorsunuz, her gün 2-3 defa bıkmadan kontrol ettim.
Ta ki 15.04.2019 tarihine kadar. Evet, tam 12 ay sonra Türk Net sitesinden kontrol ettiğimde boş port olduğunu gördüm ve abonelik başlatmak için cep telefonundan Türk Net’i, sabit telefondan Türk Telekom'u aradım ve port boşluğu olduğunu onayladılar. Fiyat ve taahhütsüzlükten sebeple Türk Net’i tercih edip onlar ile işlemlere VDSL başvurusu olarak devam ettim.
Telefondaki arkadaşa durumu izah ettim ve "Şu an bu port bana rezerve olacak ve internetim gelecek dimi?" dediğimde "evet kimlik doğrulama aşamasını geçelim port size tahsis edilecek" dedi ve aşamayı geçtikten sonra "bu port artık sizindir başkası alamaz" dedi."
Bende gönül rahatlığıyla işlemlere devam ettim sonuçta 12 aydır bekliyorum. Modemimi sipariş ettim. Abonelik başvurumdan 2 saat sonra baktığımda port uygunluğu kalmadığını gördüm ama çağrı merkezi ile rezerve muhabbetinden dolayı çokta takmadım.
16 Nisan 11:40'ta evraklarım teslim edildi.
16 Nisan 15:38'de yani 1 gün sonra Türk Telekom ekipleri aradı binama kablo çekileceğini söylediler. Bu kadar hızlı olmasına şaşırmıştım. Numara tahsis ettiler.
Türk Net’ten 16 Nisan 17:24'te bir SMS geldi ve gelen cevap "bölgenizdeki altyapı sorunları sebebiyle hizmetinizi başlaması biraz gecikiyor, bekleyin..."
12 ay bekledikten sonra tamamen çılgına döndüm ve nedir bu sorun dediğimde "Türk Telekom size kullanılmış bir numara tahsis etmiş yeni bir numara verilecek" dendi.
Yeni numara verilene kadar geçen süreçte port ile ilgili sorularım oldu ve cevap vermediler.
18.04.2019 11:49’da Türk Telekom ekipleri tekrardan geldi hattımı farklı bir numara ile yeniden çektiler.
Numara Türk Net’in sistemlerine 19 Nisan 12:40 ta işledi ve internet başvurusu yaptıklarını 48 saat beklemem gerektiğini söylediler.
20 Nisan 17:54’te VDSL olarak yaptığım başvurunun( evraklarda her yerde VDSL yazıyor)altyapı uygunsuzluğu nedeniyle ADSL’e çevirdiklerini 48 Saat beklememi söylediler.
Yine bir sürü kava gürültü ama olsun dedim ADSL’de gelse gelsin artık şu internet sonra çeviririm VDSL’e ( öyle dediler)
4 gün sonra 24 Nisan 13:31’de boş port olmadığından işlemlere devam edemediklerini, aboneliğin yapılamadığını ve beklemem gerektiğini söylediler.
Türk Net ile görüştüm ve sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğunu kendilerine öncelik vermediğini port’ların dolu olduğunu söylediler.
Hâlbuki abonelik daha başlamadan telefonda port’un benim olduğunun teyidini Türk Net çalışanlarından almıştım.
Türk Telekom ile görüştüğümde sorunun tamamen TürkNet abonelik işlemi yaparken ki yanlışından kaynaklı olarak port’un rezerve edilmediğini söylediler.
Yapmaları gereken internet port başvurusu iken;
İlk olarak telefon, sonradan internet başvurusu ( aradan 2 gün geçmişti ve abonelikten 1 saat sonra port bittiğini görmüştüm ) yaptıklarından dolayı bu şekilde port’un rezerve edilemediğini, öncesinde İnternet başvursalardı böyle olmayacağını ilettiler.
Şimdi arkadaşlar ben ne yapayım? Kimi nereye şikâyet edeyim? Türk Net’in bu yalan beyanı mahkemeye versem işe yarar mı?
Keşke 2 katı para verip Türk Telekom’dan başvuru yapsaymışım.