TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )

Bu konuyu okuyanlar

Gp0n5

Öğrenci
Katılım
7 Kasım 2018
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
31
Merhaba Arkadaşlar,
sizlere Türk Net ve Türk Telekom ile yaşadığım olaylar zincirini anlatıyorum.
Mart 2018 de yeni bir eve taşındım ve Nisan 2018 de internet bağlatmak istedim. Boş Port olmadığından dolayı internet bağlatamayacağımı ve zaman zaman Türk Telekom’u arayıp sormamı istediler. Abartısız 100 e yakın kez aradım. Bölge Telekom müdürlüğüne 2 kere gittim ilkinde abonelik sözleşmesi yaptırdılar( ihtiyacı anlamak için formalitedenmiş). Türk Net ve diğer operatörler ile de defalarca konuştum. Türk Net’in sitesinden port durumunu adres bazlı sorgulayabiliyorsunuz, her gün 2-3 defa bıkmadan kontrol ettim.
Ta ki 15.04.2019 tarihine kadar. Evet, tam 12 ay sonra Türk Net sitesinden kontrol ettiğimde boş port olduğunu gördüm ve abonelik başlatmak için cep telefonundan Türk Net’i, sabit telefondan Türk Telekom'u aradım ve port boşluğu olduğunu onayladılar. Fiyat ve taahhütsüzlükten sebeple Türk Net’i tercih edip onlar ile işlemlere VDSL başvurusu olarak devam ettim.
70441

70442

Telefondaki arkadaşa durumu izah ettim ve "Şu an bu port bana rezerve olacak ve internetim gelecek dimi?" dediğimde "evet kimlik doğrulama aşamasını geçelim port size tahsis edilecek" dedi ve aşamayı geçtikten sonra "bu port artık sizindir başkası alamaz" dedi."
Bende gönül rahatlığıyla işlemlere devam ettim sonuçta 12 aydır bekliyorum. Modemimi sipariş ettim. Abonelik başvurumdan 2 saat sonra baktığımda port uygunluğu kalmadığını gördüm ama çağrı merkezi ile rezerve muhabbetinden dolayı çokta takmadım.
16 Nisan 11:40'ta evraklarım teslim edildi.
70443

16 Nisan 15:38'de yani 1 gün sonra Türk Telekom ekipleri aradı binama kablo çekileceğini söylediler. Bu kadar hızlı olmasına şaşırmıştım. Numara tahsis ettiler.
70444

Türk Net’ten 16 Nisan 17:24'te bir SMS geldi ve gelen cevap "bölgenizdeki altyapı sorunları sebebiyle hizmetinizi başlaması biraz gecikiyor, bekleyin..."
70445

12 ay bekledikten sonra tamamen çılgına döndüm ve nedir bu sorun dediğimde "Türk Telekom size kullanılmış bir numara tahsis etmiş yeni bir numara verilecek" dendi.
70446

Yeni numara verilene kadar geçen süreçte port ile ilgili sorularım oldu ve cevap vermediler.
70447

18.04.2019 11:49’da Türk Telekom ekipleri tekrardan geldi hattımı farklı bir numara ile yeniden çektiler.
Numara Türk Net’in sistemlerine 19 Nisan 12:40 ta işledi ve internet başvurusu yaptıklarını 48 saat beklemem gerektiğini söylediler.
70448

20 Nisan 17:54’te VDSL olarak yaptığım başvurunun( evraklarda her yerde VDSL yazıyor)altyapı uygunsuzluğu nedeniyle ADSL’e çevirdiklerini 48 Saat beklememi söylediler.
70449

Yine bir sürü kava gürültü ama olsun dedim ADSL’de gelse gelsin artık şu internet sonra çeviririm VDSL’e ( öyle dediler)
4 gün sonra 24 Nisan 13:31’de boş port olmadığından işlemlere devam edemediklerini, aboneliğin yapılamadığını ve beklemem gerektiğini söylediler.
70450


Türk Net ile görüştüm ve sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğunu kendilerine öncelik vermediğini port’ların dolu olduğunu söylediler.
Hâlbuki abonelik daha başlamadan telefonda port’un benim olduğunun teyidini Türk Net çalışanlarından almıştım.

Türk Telekom ile görüştüğümde sorunun tamamen TürkNet abonelik işlemi yaparken ki yanlışından kaynaklı olarak port’un rezerve edilmediğini söylediler.
Yapmaları gereken internet port başvurusu iken;
İlk olarak telefon, sonradan internet başvurusu ( aradan 2 gün geçmişti ve abonelikten 1 saat sonra port bittiğini görmüştüm ) yaptıklarından dolayı bu şekilde port’un rezerve edilemediğini, öncesinde İnternet başvursalardı böyle olmayacağını ilettiler.

Şimdi arkadaşlar ben ne yapayım? Kimi nereye şikâyet edeyim? Türk Net’in bu yalan beyanı mahkemeye versem işe yarar mı?
Keşke 2 katı para verip Türk Telekom’dan başvuru yapsaymışım.
 

KamtariR

Müdavim
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
2,506
Reaksiyon puanı
2,697
Puanları
113
Benzer bir olayı şu anda bende yaşıyorum. 2 senelik uğraşlar neticesinde berbat Türk Telekom hizmeti ile binamıza altyapı getirdik.

Turk Net'e internet başvurusunda bulundum. Yetkili kişi bana internet altyapımın müsait olduğunu, 35 mbps e kadar VDSL hizmetten faydalanabileceğimi söyledi.

Bunun üzerine en azından cihazım iyi olsun diyerekten yüksek fiyatlı bir VDSL modem aldım. Beklemeye koyuldum.

Bu sabah Turk Net beni aradı, altyapımın sadece ADSL e uygun olduğunu, maksimum 8 mbps e kadar internet alabileceğimi söyledi. Çıldırdım.

Bunu en başta söylesene arkadaş! Biz boşuna mı o kadar masraf yaptık!

Böyle olmayacak, 1 ay kullanıp iptal edeceğim aboneliğimi.
 

Gp0n5

Öğrenci
Katılım
7 Kasım 2018
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
31
ben sana olacağı söyleyeyim bir kaç güne kalmaz port uygunluğu olmadığı için internetinizi bağlayamıyoruz diyecekler. Tüketici mahkemesine vereceğim bugün. Oradan yanıt gelmez ise ceza mahkemesine gideceğim
 

KamtariR

Müdavim
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
2,506
Reaksiyon puanı
2,697
Puanları
113
Süreç neticesinde tecrübelerini aktarabilirsen herkes için aydınlatıcı olur.
 

Gramton

Asistan
Katılım
27 Mart 2019
Mesajlar
185
Reaksiyon puanı
72
Puanları
28
ben sana olacağı söyleyeyim bir kaç güne kalmaz port uygunluğu olmadığı için internetinizi bağlayamıyoruz diyecekler. Tüketici mahkemesine vereceğim bugün. Oradan yanıt gelmez ise ceza mahkemesine gideceğim
Doğru karar dostum herkesin hakkını araması gerekir özellikle bu konularda ...
 

Gp0n5

Öğrenci
Katılım
7 Kasım 2018
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
31
Tüketici mahkemesine şikayet ettim, beklemedeyim.
BTK şikayetim her zamanki gibi direkt olarak kuruma iletildiği için boş cevap verdiler. BTK bakmıyor bile yazılanlara. Cimer'e yazınca BTK ya yönlendiriyor.
Yinede tekrardan şikayette bulundum.
Tüketici de olumsuz cevap verir ise Asliye Hukuk Mahkemesine gideceğim
Mesaj otomatik birleştirildi:

TürkNet'te abonelik iptal işlemlerini gerçekleştirdim. Aramalarını bekliyorum. Daha başında sorunlu olduğum kuruma güvenip devam edemezdim. Türk Telekom'dan ön başvuru yaptım, suyu kaynağından içelim. İnternette tonlarca Türk Net ile ilgili sorun, şikayet var. Yavaşlık, yüksek ping, arızalar vs. En azından Türk Telekomda 24 saatten fazla süren arızalarda para iadesi alabiliyorsunuz. Her an ulaşabiliyorsunuz.
Ucuz ete aldanıp zehirlenmeyin.
 

Ekli dosyalar

  • tuketici.jpg
    tuketici.jpg
    7.7 KB · Görüntüleme: 523
Son düzenleme:
Üst