Turkcell Superonline ve mükemmel hizmet anlayışı!!!!

Bu konuyu okuyanlar

melihcerit

Öğrenci
Katılım
12 Mayıs 2011
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar,

Bu meseleyi sadece bilgilendirme amaçlı olarak yazıyorum. Bize zaten olan oldu, başkaları da aynı sorun ile yüzleşmesin diye paylaşıyorum.

2012 haziran ayında İstanbul Kurtköy' de ikamet ederken 20 mbps lik fiber internet abonesi oldum. Fakat abone olmadan önce müşteri hizmetlerinden görüştüğümüz kişilere açık açık beyan ettik: Bizim burada ikamet süremiz kısa olabilir, Bursa' ya taşınma durumumuz var diye. Müşteri temsilcilerinden aldığımız cevap ise, Bursa' da fiber altyapıları olduğu ve kesinlikle sorun yaşamayacağımız yönünde idi. Nitekim taşındık fakat hiçte söyledikleri gibi sorunsuz olmadı. Aynı sokakta 8 metre karşımızdaki apartmanda fiber olduğu halde, bizim bulunduğumuz binaya fiber hizmeti veremeyeceklerini söylediler. Bende fiber veremeyeceklerse ADSL olarak hizmet vermeye devam etmelerini söyledim. Aldığım cevap ise şayet 100 gb AKK kotalı 105 tl tutarındaki hizmetlerini seçersem ve taahüt yenilersem devam edebileceğimi söylediler. Halbuki 8 mb/sn 50 gb kotalı hizmetleri 63 tl. Aslında burada beni 104 tl lik interneti satın almaya mecbur hissettirmeye çalışmalarının sebebi fiber kampanyasından verdikleri, sözde 400 tl değerindeki beş para etmez T11 telefon.

Bu konuyu tüketici haklarına sordum. Onlar da superonline firmasının benden dilediği gibi bu parayı tahsil etme hakkı olduğunu söylediler. Üstelik 2 ay hizmet kullanamayıp 110 tl boşa para ödemem de cabası. Velhasıl ben bu hataya düştüm ve 650 tl ödemek zorunda olan bir enayi durumundayım. Şehir değiştirecek, taşınacak olan varsa turkcell superonline firmasından fiber alacaksanız bir kez daha düşünün derim...

Saygılarla.
 

michuozawa

Müdavim
Emektar
Katılım
6 Ağustos 2008
Mesajlar
20,604
Reaksiyon puanı
492
Puanları
83
bu adamlar kadar rezil call center yoktur..
 

melihcerit

Öğrenci
Katılım
12 Mayıs 2011
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Bunu defalarca kez yaşamış birisi olarak seninle aynı kannatteyim. Kesinlikle!
 

Artvincenter

Müdavim
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
2,765
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Türkcell'de alo ara kapat gerisi masraflı geçmiş olsun usta inşallah sorununa deva bulursun.
 

melihcerit

Öğrenci
Katılım
12 Mayıs 2011
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Türkcell'de alo ara kapat gerisi masraflı geçmiş olsun usta inşallah sorununa deva bulursun.
Teşekkürler hocam. Benim için artık yapacak birşey yok. Defalarca kez Superonline işlem merkezine gittim ve aynı sorunu olan ve son derece kızgın başka kişilere de rastladım. Hatta bir modemi teslime etmek için 20 km öteden ikinci kez gelen bile vardı. Yani siz düşünün hizmet kalitesini.
 

Artvincenter

Müdavim
Katılım
11 Nisan 2013
Mesajlar
2,765
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
En iyisi teknolojiyi takip etmemek usta firmaların hatta ticaretin temeli teknoloji gücü olan istediği davranıyo ama asıl güç kullanıcı inşallah olmaz bida yanlarına kalmaz böyle çok olay var usta ben lanetlemekten onlar o hizmeti degistirmeme fikrinden bıkmadılar .neyse inşallah birdaha olmaz diyelim usta.
 

LaMuCi

Öğrenci
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
50
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar,

Bu meseleyi sadece bilgilendirme amaçlı olarak yazıyorum. Bize zaten olan oldu, başkaları da aynı sorun ile yüzleşmesin diye paylaşıyorum.

2012 haziran ayında İstanbul Kurtköy' de ikamet ederken 20 mbps lik fiber internet abonesi oldum. Fakat abone olmadan önce müşteri hizmetlerinden görüştüğümüz kişilere açık açık beyan ettik: Bizim burada ikamet süremiz kısa olabilir, Bursa' ya taşınma durumumuz var diye. Müşteri temsilcilerinden aldığımız cevap ise, Bursa' da fiber altyapıları olduğu ve kesinlikle sorun yaşamayacağımız yönünde idi. Nitekim taşındık fakat hiçte söyledikleri gibi sorunsuz olmadı. Aynı sokakta 8 metre karşımızdaki apartmanda fiber olduğu halde, bizim bulunduğumuz binaya fiber hizmeti veremeyeceklerini söylediler. Bende fiber veremeyeceklerse ADSL olarak hizmet vermeye devam etmelerini söyledim. Aldığım cevap ise şayet 100 gb AKK kotalı 105 tl tutarındaki hizmetlerini seçersem ve taahüt yenilersem devam edebileceğimi söylediler. Halbuki 8 mb/sn 50 gb kotalı hizmetleri 63 tl. Aslında burada beni 104 tl lik interneti satın almaya mecbur hissettirmeye çalışmalarının sebebi fiber kampanyasından verdikleri, sözde 400 tl değerindeki beş para etmez T11 telefon.

Bu konuyu tüketici haklarına sordum. Onlar da superonline firmasının benden dilediği gibi bu parayı tahsil etme hakkı olduğunu söylediler. Üstelik 2 ay hizmet kullanamayıp 110 tl boşa para ödemem de cabası. Velhasıl ben bu hataya düştüm ve 650 tl ödemek zorunda olan bir enayi durumundayım. Şehir değiştirecek, taşınacak olan varsa turkcell superonline firmasından fiber alacaksanız bir kez daha düşünün derim...

Saygılarla.

MErhaba aynı süreci bende yaşamış olmak ile beraber ben fiberden adsl geçtim o süreçte bir sıkıntı olmadı ama tekrar fibere geçmek istediğimde benden ya kurulum aktivasyon ücretlerini yada iki yıllık tekrar sözleşme yapma gerektiğini söylediler fazla seçenek olmadığı için sözleşmeyi kabul etmek zorun da kaldım.
 

sebastiantr

Müdavim
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Herkes TTNET den kaçıp diğer firmalara saldırıyor sırf 3 kuruş daha ucuz diye.

Bende sürekli söylüyorum, içlerinde en tok şeytan olan TTNET :)

TTNET in, yaptırım gücü sadece diğer firmalardan değil, Türkiye deki bir çok firmadan daha fazla.
Hattınız ile ilgili bir sıkıntı yaşadığınızda TTNET 1 günde çözdürüyorsa diğer firmalar 3 günden aşağı çözdüremez.

TTNET iyi demiyorum ama sorun yaşadığınızda TTNET çözüm hızı olarak hepsinden iyi.
 

promidal

Müdavim
Katılım
18 Ekim 2011
Mesajlar
1,105
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
Herkes TTNET den kaçıp diğer firmalara saldırıyor sırf 3 kuruş daha ucuz diye.

Bende sürekli söylüyorum, içlerinde en tok şeytan olan TTNET :)

TTNET in, yaptırım gücü sadece diğer firmalardan değil, Türkiye deki bir çok firmadan daha fazla.
Hattınız ile ilgili bir sıkıntı yaşadığınızda TTNET 1 günde çözdürüyorsa diğer firmalar 3 günden aşağı çözdüremez.

TTNET iyi demiyorum ama sorun yaşadığınızda TTNET çözüm hızı olarak hepsinden iyi.
superonline gece saat 10 da eve teknik ekip göndermişti. ttnet hayatta mesai saati dışında eleman göndermez.
 

sebastiantr

Müdavim
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
superonline gece saat 10 da eve teknik ekip göndermişti. ttnet hayatta mesai saati dışında eleman göndermez.
Sağdan soldan duyum değil bizzat kendi tecrübelerimdir.

TTNET resmi tatil günü sabah 8.30 da servis gönderdi.
Bir kerede çok garip bir problem yaşamıştım c.tesi gecesi saat 10-12 arasında TTNET müşteri hizmetleri ve yerel santral ile sayısız görüşme yaptım.
 

melihcerit

Öğrenci
Katılım
12 Mayıs 2011
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar zaten burada "iyi" sıfatını hak edecek hizmeti veren bir firma yok. Yine kötünün iyisi ile idare etmek durumundayız. İnşallah bir gün biz tüketicileri de düşünen bir yönetim gelir başımıza.
 

mustang

Müdavim
Katılım
30 Ekim 2008
Mesajlar
8,663
Reaksiyon puanı
34
Puanları
48
Ben 1 yıllık Süperonline kullanıcısıyım.Ve sorunsuz kullanıyorum.Oturduğum sitedede sorun olduğunda anında geldiklerine şahit oldum.Fakat bu size yapılan tam bir haksızlık.
 

lqnd

Müdavim
Katılım
7 Mayıs 2013
Mesajlar
1,214
Reaksiyon puanı
4
Puanları
38
deveye sormuşlar boynun neden eğri;nerem doğru ki demiş turkcell de aynen öyle işte hepsinden nefret ediyorum
 

slayeroa

Öğrenci
Katılım
27 Mayıs 2013
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
alayı yalan türkiyde adam gibi internet sağlayıcısı yok burada en son hızda kullandıgımız neti japonlar çinliler bedavaya kullanıo...
 
Üst