Türk telekom sık sık bağlantı kopma sorunu

Bu konuyu okuyanlar

kotencurlu

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Yaklaşık 7 senedir Türk Telekom müşterisiyiz.Son birkaç ay içerisinde internette sık sık kopma yaşıyoruz ve sık sık müşteri hizmetlerini aradık.Splitter da sorun olabilir dediler,hattan gelen kabloyu direk modeme taktık,olmadı.Paralel hat kullanmıyoruz.Apartmanın internet hızını desteklemiyordur dediler fakat destekliyor (8 ve 16 mbit destekliyor),üstüne üstlük internet hızını düşürdüler.3 mbit den fazla çıkmıyor.Teknik ekipten adam geldi soruna baksın diye,elinde bi makinesi var,artık oradan düzeltiyor mu ne o zaman düzeliyor internet.Şansa bak yav.Düzgün olan internete bir şey yapamam diyip gidiyor.Bu hafta bi arıza kaydı oluşturuldu,sonucu teknik ekiplerinin bizim adrese gelmiş olup (Ordu) sorunun onlardan kaynaklı olmadığı,modemden(yeni aldık.),binanın altyapısından ya da splitterdan kaynaklı olduğunu,bunun için randevu ekiplerinin gelmesi gerektiğini söylediler.Randevu alalım dedik ki ne duyalım,ücret istediler.Gerçi yasal işlemlere başvurduk ama buradan yapabileceğim bir çözüm var mıdır ? Modemin arayüzünündeki değerleri görseniz benim yerime ağlarsınız.Aşağıya attım zaten..
Şimdiden teşekkürler...
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    140.4 KB · Görüntüleme: 1,313
  • Ekran Alıntısı3.PNG
    Ekran Alıntısı3.PNG
    19.3 KB · Görüntüleme: 1,457
  • Ekran Alıntısı4.PNG
    Ekran Alıntısı4.PNG
    18.8 KB · Görüntüleme: 1,049
  • Ekran Alıntısıneteldengidiyeah.PNG
    Ekran Alıntısıneteldengidiyeah.PNG
    15.2 KB · Görüntüleme: 1,327
Katılım
27 Mayıs 2018
Mesajlar
271
Reaksiyon puanı
78
Puanları
28
Bizde 3.5 senedir kullanıyoruz. Berbat ötesi hız var. 16Mbps az cok isimizi gorur dedik. Ultranet paketini aldık. 2 senedir 3mbps hız ile kullandık. Sonra şikayette bulundum Turk Telekom Evde internet uygulaması ile. Adamlar 2 gün sonra uzaktan modeme bağlanıp düzelttiler. Maximum 13mbps yi gördük. Aşırı hızlandı. 1 ay boyunca 10mbps olarak kullandık. Ondan sonra hep 7mbps hızla kullanıyoruz. Upload hızı sıfırlarda. Anlaşma bitsin ya daha düşük paket alacağız ya da TurkNet e geçeceğiz. Kuzenim istanbulda yaşıyor. Onunki TurkNet. Kotasız. 75mbps hız. Speedtest de hep 72mbps gozukuyor. 60₺ veriyor. Biz 16 diye alıyoruz 7 görüyoruz, 62₺ veriyoruz. Kısacası paramızla rezil oluyoruz.

Tek kurtuluş evi taşımak. Fibernet destekleyen eve geçmek. Başka kurtuluş yok.
 

Jazzminjazzmin

Öğrenci
Katılım
3 Nisan 2019
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
46
Yaklaşık 7 senedir Türk Telekom müşterisiyiz.Son birkaç ay içerisinde internette sık sık kopma yaşıyoruz ve sık sık müşteri hizmetlerini aradık.Splitter da sorun olabilir dediler,hattan gelen kabloyu direk modeme taktık,olmadı.Paralel hat kullanmıyoruz.Apartmanın internet hızını desteklemiyordur dediler fakat destekliyor (8 ve 16 mbit destekliyor),üstüne üstlük internet hızını düşürdüler.3 mbit den fazla çıkmıyor.Teknik ekipten adam geldi soruna baksın diye,elinde bi makinesi var,artık oradan düzeltiyor mu ne o zaman düzeliyor internet.Şansa bak yav.Düzgün olan internete bir şey yapamam diyip gidiyor.Bu hafta bi arıza kaydı oluşturuldu,sonucu teknik ekiplerinin bizim adrese gelmiş olup (Ordu) sorunun onlardan kaynaklı olmadığı,modemden(yeni aldık.),binanın altyapısından ya da splitterdan kaynaklı olduğunu,bunun için randevu ekiplerinin gelmesi gerektiğini söylediler.Randevu alalım dedik ki ne duyalım,ücret istediler.Gerçi yasal işlemlere başvurduk ama buradan yapabileceğim bir çözüm var mıdır ? Modemin arayüzünündeki değerleri görseniz benim yerime ağlarsınız.Aşağıya attım zaten..
Şimdiden teşekkürler...
Yaşadıklarınızı birebir yaşadım. Yeni modem aldım, telefonu devreden çıkardım, 4 kez teknik geldi sonuncusu randevulu geldi. Elindeki cihazda hiçbir kesilme olmuyor benim modemi takıyoruz adam gidiyor benim modemleri bağlayınca internet kopuyor. Siz bir çare bulabildiniz mi?
 
Üst