Tüketici haklarına başvuruyorum ( önerilerinize ihtiyacım var )

Bu konuyu okuyanlar

anilbolaman

Öğrenci
Katılım
3 Eylül 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Arkadaşlar merhaba;

28.8.18 tarihinde İphone 6/s 32 gb telefonumu Ankara Genpaya gönderdim. Telefonumda donanımsal hata mevcut çıktı, Ekranda beyaz leke var. Kendi kendine kapanıyor batarya çok çabuk bitiyor diye yazıp, detaylı inceleme için Apple onarım merkezine gönderdiler.
Apple onarım merkezi de telefonun alt hoparlör kısmında ki filtre de kırık çıktığı için (hoparlörde hasar yoktur, çalışıyor kendileri de onamış.) telefona işlem yapamayız garanti dışıdır şeklinde tarafıma bildirdiler. Böyle bi saçmalık olabilir mi? İnsanlar telefonun camını kırıyor cam değişip ücret karşılıgında garantisi devam ediyor, ben de vereyım hoparlor filtresinin parasını siz kendinizden kaynaklı donanım hatasını giderin diyorum sizin ki bu olaya girmiyor diyorlar. Telefonumun daha 4 ay garantisi mevcut durumdaydı ama artık apple garanti kapsamında değil yazmış. Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.

İlgili arkadaşların yardımını düşüncelerine ihtiyacım var..
 
Üst