Ttnet teknik servis zırvalığı

Bu konuyu okuyanlar

chirkin_01

Asistan
Katılım
1 Kasım 2009
Mesajlar
173
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
geçtiğimiz cuma yalın internete başvurdum pazartesi bağlama vs işlemler için gelmişler evde çalışan telefon hattı-tesisatı vardı söz konusu servis elemanları gelip aşağıdan telefon kablolarını yerinden çıkartıp bi güzel dağıttıktan sonra buradan eve yeni hat çekin diyip gitmeleri üzerine (ki o sırada evdekilerden öğrendiğime göre eve çıkıp söz konusu hattın çalışıp çalışmadığını dahi kontrol etmeden çalışan tesisatı kabloları kesip bozmuşlar) aşağıdan hangi kablonun eve ait olduğunu bulmaya imkan yok kabloları komple dağıtmışlar hangi kablo bize ait tahmin etmek imkansız müşteri hizmetlerini aradım servis elemanları sizi arayacak dediler elemanlar ile telefonda görüştük adama yaptığı şeyleri anlatınca beni ilgilendirmez elektirikçi çağır deyip telefonu kapattı ya müşteri memnuniyeti veya biz eniyisiyiz gibi zırvaları anlatan reklamlarınızı geri çekin yada doğru dürüst işini yapan elemanlar bulun sizin yaptığınız hatanın yanlışın bedelini ben ödemek zorunda değilim sesimi duy @TTNETDestek eğer bu hatayı düzeltmezseniz size kesinlikle hakkımı helal etmiyorum ve bütün yasal mercilere başvuracağım:cursing::cursing::cursing::cursing:

---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

ayrıca bana yapılan bu hareketi mümkün olduğunca herkeze duyurabilmek için bütün platformlarda bu yapılan ve söylenenleri duyuracağım servis elemanının yaptığı yanlışın parasını bedelini benmi ödemek zorundayım adam gelsin kafasına göre meydanı kabloları arapsaçına çevirsin ne nerde belli olmasın sonra kırk köyün ağası gibi ve kimsin sen der gibi bir ses tonu ile git elektirikçi çağır beni ilgilendirmez deyip telefonu kapat e peki sen çalışan tesisatı bozdun kabloları kestin o ne olacak eğer mağduriyetim giderilmezse mutlaka o kişiden ve ttnetten yasal merciler önünde hesap soracağım bu ülkede yasa var kanun var
 

tesir

Öğrenci
Katılım
2 Haziran 2011
Mesajlar
83
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
benimde buna yakın bir olay başima geldi pazartesi günü ttnet hattımla ilgili baglantı kopması oldugu ile ilgili arıza kaydı açtırdım 1 saat geçmedi müşteri temsilcisi aradı ve hattınızla ilgili problem oldugunu teknik servis elemanlarımızı yönlendiriyoruz dedi ve kapattı 1 gün sonra ümraniye ve çevresine bakan teknik elemanlar beni aradı teknik eleman demeye bin şahit lazım modeminiz açıkmı dedi internete giriyomusunuz dedi pat dedi telefonu yüzüme kapattı. ben diyemedim ki adama internete giriyorum fakat kopma sorunum oldugunu eve gelen kablonun degiştirilecegini bende hakkımı helal etmiyorum kardeşim şikayet edebilecegimiz bir merci varsa edelim çünkü müşteri temsilcileride bir işe yaramiyor....
 

rozabay

Müdavim
Emektar
Katılım
4 Nisan 2009
Mesajlar
7,113
Reaksiyon puanı
34
Puanları
48
Siz yine çok şanslısınız. Neden mi ? Başımdan geçen bir olay anlatayım bende.
Kastamonu da bir bilgisayarcıda çalışıyordum. Dükkan iş merkezindeydi ve iş yerinde ki tüm telefon hatları yenilenme işlemi yapılıyordu. Çalıştığım dükkanın satış kısmı zemin kattaydı ve teknik servis ise 5. katta. TT ekiplerini görmeniz lazım aralarında sadece 1 kişi az buçuk türkçe biliyor. Geri kalanları çat pat türkçe konuşuyor. Hep kendi aralarında kürtçe konuşuyorlar. Adamların sorduklarını başlarında ki adam tercüme etmesi gerekiyor. Hatta az buçuk türkçe bilen adamla 2 muhabbet etmeye kalktım bide ne duyayım, adamlardan sadece az buçuk türkçe konuşanın okuma yazması varmış. Sonuç olarak binada ki tüm telefon hatlarını birbirlerine karıştırdılar. zemin katta ki telefonu 5. kata bağlamışlar. Diğer dükkanların hatlarınıda birbirine katıp oradan ayrıldılar. Tam 3 gün sonra yeni bir ekip gelip düzeltti.
Velhasıl siz yine şükredin en azından karşınızda türkçe bilen birileri çıkmış.
 

chirkin_01

Asistan
Katılım
1 Kasım 2009
Mesajlar
173
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
burası son çare olarak denediğim yer zaten buradan da bir sonuç çıkmazsa tüketici mahkemesine başvuracağım ilgili kamera kayıtları vs.vs. hazırladım bir dilekçe kaldı hazırlamadığım sonuç çıkmazsa direk gidip elimdeki kamera vs kayıtları ile mahkemeye başvuracağım

---------- Post added 28-10-2011 at 00:05 ---------- Previous post was 27-10-2011 at 23:59 ----------

Siz yine çok şanslısınız. Neden mi ? Başımdan geçen bir olay anlatayım bende.
Kastamonu da bir bilgisayarcıda çalışıyordum. Dükkan iş merkezindeydi ve iş yerinde ki tüm telefon hatları yenilenme işlemi yapılıyordu. Çalıştığım dükkanın satış kısmı zemin kattaydı ve teknik servis ise 5. katta. TT ekiplerini görmeniz lazım aralarında sadece 1 kişi az buçuk türkçe biliyor. Geri kalanları çat pat türkçe konuşuyor. Hep kendi aralarında kürtçe konuşuyorlar. Adamların sorduklarını başlarında ki adam tercüme etmesi gerekiyor. Hatta az buçuk türkçe bilen adamla 2 muhabbet etmeye kalktım bide ne duyayım, adamlardan sadece az buçuk türkçe konuşanın okuma yazması varmış. Sonuç olarak binada ki tüm telefon hatlarını birbirlerine karıştırdılar. zemin katta ki telefonu 5. kata bağlamışlar. Diğer dükkanların hatlarınıda birbirine katıp oradan ayrıldılar. Tam 3 gün sonra yeni bir ekip gelip düzeltti.
Velhasıl siz yine şükredin en azından karşınızda türkçe bilen birileri çıkmış.

duyun bunları [MENTION=113509]TTNETDestek[/MENTION] duyun bu zamanda hala elektirik-telefon tesisatı vb işlerden anlamayan insanları teknik serviste çalıştırıp biz türkiyenin en büyük teknoloji firmasıyız ta avrupalara fiber çektik vsvs konuşmayın daha türkiye içindeki en basit sorunları bile çözmekte bu derece uğraştırıyorsanız sadece yuh diyorum üstelik bu bir haftalık zaman içindede fatura işliyor buda ayrıca düzenlenmesi gereken bir dert zaten
 

rohirrim

Profesör
Katılım
21 Kasım 2008
Mesajlar
1,359
Reaksiyon puanı
10
Puanları
0
Valla ben mümkün olduğunca bulasmıyorum... hatmı gitti... bekiyorum kendisi düzelsin... internet mi kopuyor... bekliyroum kendisi düzelsin... TTnet'i arayacağıma hattanın düzelmesini beklemek daha cabuk oluyor... hem de süprizlerle karşılaşmıyorum... sorununz varsa TTnet'e bulasmayın sorunu daha da içinden çıkılmaz yapıyorlar... hee kimse de duymaz sesinizi... buradaki ttnet destekten de bir halt olmaz... vaktinde işimiz düştü dönen olmadı... anca kendi etraflarında bir karış dönerler...Shiftdelete'in en büyük hatası hala kazıkcı yalancı dolancı TTnete özel sayfa açmış olması... paranın gücü işte...
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

şowalye

Profesör
Katılım
10 Eylül 2011
Mesajlar
2,271
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
ttnet doğru dürüst bir hizmet yapmiyorlar
ulaştırma bakanlığa dilekçe yazarım haklarında
görevi kötüye kulanma şikayete bulunacam

---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 13:02 ----------

benim intenet 10 oldu kesik
 

aydin974

Öğrenci
Katılım
4 Ocak 2011
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Hakikaten yazık günah. Umarım hak yerini bulur.
 

chirkin_01

Asistan
Katılım
1 Kasım 2009
Mesajlar
173
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
şu an itibarı ile sorunda bir düzelme yok tüketici mahkemesine de dilekçemi verdim muhteşem müşteri hizmetinden dolayı çok saol ttnet :mad:
 

kaan0027

Öğrenci
Katılım
9 Ekim 2010
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Taahütnamem bitsin birdaha türk telekomdan hizmet almayacğım işleri güçleri milleti nasıl soyarız. Faturadan açma kapama parasımı alınırya sanki baraj kapağı açılıyorda işçi felan masrafı gibi. Allah yedirmesin size o paraları. 3 gün netim kesildi modem arızalı dediler sıfır modem taktık yine net yok sonra geldi evde yaptılar. zaten telefona çıkanlarda papağan gibi iki kelime öğreniyorlar sorulan her soruya aynı cevap. insanın sinirlerini zıplatmada bir adet ttnet müşteri hizmetleri tavsiye ederim..
 

equivalent

Asistan
Katılım
7 Kasım 2011
Mesajlar
240
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Bunlara ben de hakkımı helal etmiyorum, taahhüt biter bitmez fibere geçeceğim.
 

semih61

Müdavim
Katılım
26 Ekim 2011
Mesajlar
1,456
Reaksiyon puanı
43
Puanları
48
hangı sektorde olursa olsun tekel de olmak boyle bırsey ıste sozde tekel degıl fakat kullanırım oranı musteı memnunıyetınden kaynaklanmıyor bana kalırsa.
turktelekom yazısını gorunce KAÇ
 

WEEKEND

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2010
Mesajlar
55
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bende yeni evime taşındığımda telefon ve internetimi transfer ettirmek için başvurdum. Yarın gelecez dediler üç gün sonra geldiler. Sabah saat 10 gibi gelmişler. Bakmışlarki evdeki telefon çalışmıyor, kablolarınızı elektrikçiye kontrol ettirin deyip geri gitmişler. Beyinsizler daha müşteriye hangi sebeple gittiklerini bile bilmiyorlar.


Akşam saat !0' da eve gelince bizimkiler olayı anlattı. Şaşkınlıkla Ankara Keçiören Telekom Müdürlüğüne telefon ettim. Bi kız çıktı telefona. Bak dedim sen şimdi durduk yere kalayı yeme bağla beni şefine müdürüne. Bi adama bağladı beni. 15 dakika argo içerikli bağrışmalı bir konuşma yaptık. Son bi laf koyup telefonu kapattım. Yarım saat sonra zil çaldı. İki tane adam geldi ve sokaktan evime kadar olan hat üzerindeki üç tane modülü kontrol etti. Maksimum 3 dakika sonra telefonum ve internetim çalışır hale geldi.

Asıl ilginç olan, arızayı giderdik manasında ev telefonumdan biraz önce konuştuğum şefi aradılar. Sorun telefon makinesindeymiş dedi teknisyenimsi adam kısık bi sesle. Ben de bunu duydumya. ooooooooooo.. Bundan sonrası daha şenlikti işte... Gerisini anlatmayım siz anlamışsınızdır.

Ankara Keçiören İlçe telekom Müdürlüğünde çalışan teknisyen arkadaşlara selamlar...



Şuan TTNET'le hala sorunum var. 6 ay önce beni arayıp extra hiçbir ücret para değişiklik vs olmadan 24 ay tahahhüt verirsem, 55 TL olan faturam 6 ay boyunca 30 TL olacak dediler. Kabul ettim. 6 ay geçti şimdi faturam 60 TL geliyor. :D Geri kalan 18 ay boyunca 5 TL fazla ödersem yaptıkları indirimin ne anlamı kalıyor? Bunu birçok kez dile getirmeme rağmen hala beni arayacaklar bakalım...

Özetle diyebilirimki TTNEt sana kolum......................................................
 

equivalent

Asistan
Katılım
7 Kasım 2011
Mesajlar
240
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Bende yeni evime taşındığımda telefon ve internetimi transfer ettirmek için başvurdum. Yarın gelecez dediler üç gün sonra geldiler. Sabah saat 10 gibi gelmişler. Bakmışlarki evdeki telefon çalışmıyor, kablolarınızı elektrikçiye kontrol ettirin deyip geri gitmişler. Beyinsizler daha müşteriye hangi sebeple gittiklerini bile bilmiyorlar.


Akşam saat !0' da eve gelince bizimkiler olayı anlattı. Şaşkınlıkla Ankara Keçiören Telekom Müdürlüğüne telefon ettim. Bi kız çıktı telefona. Bak dedim sen şimdi durduk yere kalayı yeme bağla beni şefine müdürüne. Bi adama bağladı beni. 15 dakika argo içerikli bağrışmalı bir konuşma yaptık. Son bi laf koyup telefonu kapattım. Yarım saat sonra zil çaldı. İki tane adam geldi ve sokaktan evime kadar olan hat üzerindeki üç tane modülü kontrol etti. Maksimum 3 dakika sonra telefonum ve internetim çalışır hale geldi.

Asıl ilginç olan, arızayı giderdik manasında ev telefonumdan biraz önce konuştuğum şefi aradılar. Sorun telefon makinesindeymiş dedi teknisyenimsi adam kısık bi sesle. Ben de bunu duydumya. ooooooooooo.. Bundan sonrası daha şenlikti işte... Gerisini anlatmayım siz anlamışsınızdır.

Ankara Keçiören İlçe telekom Müdürlüğünde çalışan teknisyen arkadaşlara selamlar...



Şuan TTNET'le hala sorunum var. 6 ay önce beni arayıp extra hiçbir ücret para değişiklik vs olmadan 24 ay tahahhüt verirsem, 55 TL olan faturam 6 ay boyunca 30 TL olacak dediler. Kabul ettim. 6 ay geçti şimdi faturam 60 TL geliyor. :D Geri kalan 18 ay boyunca 5 TL fazla ödersem yaptıkları indirimin ne anlamı kalıyor? Bunu birçok kez dile getirmeme rağmen hala beni arayacaklar bakalım...

Özetle diyebilirimki TTNEt sana kolum......................................................

Çok haklısın kardeşim aynen katılıyorum. Ama iş artislenip reklam filimlerine bizim paralarımızla meşhur herifleri çıkarıp efendim biz taaa avrupalara fiberler çektik vay efendim belçikada iş yaptık deyip bol bol reklamlar döndürmeyi biliyorlar.
Şu saçmalığa bakın ya, birader sen önce git kendi ülkendekilere adam gibi hizmet ver de avrupaya sıra gelir.
 

spnözge

Öğrenci
Katılım
30 Aralık 2011
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
merhaba arkadaşlar bende başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum yaklaşık üç ay önce iki yıllık sözleşmeyle internet bağlantısı yaptırdım (lanet olsun o güne)ilk kullandığım bir ay herşey güllük gülistanlıktı ikinci aydan itibaren internet gitmeye başladı 1 hafta internet var 2 gün 3 gün yok böyle bir ay daha devam ettik bu ay ise interneti 1 haftadan fazla kestiler müşteri hizmetlerini arıyorum benden arıza kaydı alıp kapatıyoar bir icraat yok açıklama yok bu işlemi en az 5 kez tekrarladım artık telefonlarımı açmamaya başladılar açan biz bir şey yapamayız efendim bağlı bulunduğunuz santral sorununuzu gidericek diyolar peki bu nekadar sürücek dediğimde 1 saatde sürebilir 1 ayda açılmayabilir cevabını veriyolar bağlı bulunduğum telekoma gittiğimde biz bi şey yapamayız teknik desteği arayıp arıza kaydı bırakmaya devam ediceksiniz diyolar eninde sonunda size dönücekler diyolar böyle bişey olabilirmi ya bana ne bir adres veriyolar gidip kendim halledebileceğim nede sorunu çözüyolar en sonunda dayım dayanamadı açtı bunları bir güzel fırçaladı bir de şikayet etti bunlar ay efendim şöyle böyle deyip bize adres verdiler sonra bir saat içinde sorun çözüldü yani benı bu kadar uğraştırmasalardıda en başta çözselerdi .illa karşılarında bir otorite görmek istiyolar kendilerine güzel kelimeler söyletmek istiyolareğer sözleşme imzalamamış olsam bu gün gider kapattırırım sözleşmeyi iptal ettirmenin bana ne kadara patlıyacağını araştırıyorum lanet olsun ttnete güya bu devlet tekelinde bir işletme devlet kontrolünde bunu yapıyolarsa artık ben bir şey demiyorum ve internet bağlatmak isteyen arkadaşlar kesinlikle ttnet seçmeyin
 

BEFEGA

Müdavim
Katılım
9 Kasım 2010
Mesajlar
1,441
Reaksiyon puanı
5
Puanları
38
TTNet ile bu hıza alış Türkiye !

Harbi alıştık ama !

TTNet sende Türkiye'den hakarete alış !
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
2 aydir tt net le uğrasiyorum başimin belalari hergün aramaktan biktim internet kesiliyor internet simgesi var ama net yok ariyorum alt yapida sikinti var diyorlar ariyorum modeminiz arizali diyolar modem değiştirdim swictler bozuk dediler sifir aldimbütün bilgisayarlara format çektim hattinizda port hatasi var dediler 1 ay sonra çözemedilerhergün farkli yalan atiyorlar sürekli zirvaliyorlar bugunde öteki hattimin arizali olduğunu söylüyorlar telefon hattim 0212 450 20 95 ttnet hizmetlerinin araymasini bekliyorum bütün mercilere başvuracağim
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
TTNET müşteri hizmetlerinin kalitesi son derece düşük, hizmet anlayışı sıfırdır. Diksiyonu düzgün olan birini koyuyorlar oraya, varsa yoksa "kibrit kutusu büyüklüğündeki kutu arızalanmıştır" diyorlar. Bu zırvalıkları dinlemek istemiyorsanız Superonline'a geçin...
 
Üst