Emretoptaş
Öğrenci
- Katılım
- 7 Şubat 2018
- Mesajlar
- 11
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 27
Türktelekom internet'e başvurdum yaklaşık 1 ay interneti kullanabildim daha sonrasında bağlantım olmadı defalarca aradım düzeltemedim sonrasında ise port'la ilgili sorun olduğu söylenildi. Bana bu sırada faturalandırma devam edildi, yaklaşık 5-6 ay kullanamadığım internetin faturasını ödedim daha sonrasında çağrı merkeziyle görüşürken hattımı dondurtmamı ve sorun gidince tekrar açtırtmam söylenildi, 3 ay da bunun için bekledim yine defalarca aradım. En sonunda çağrı merkezi ücret ödemeden kapattırabilceğimi bunun için şehrinizdeki müdürlüğe gitmem söylenildi, Gittim ikametgah istediler onun belgesini aldım sonunda kapattırdım geçen ay ise bi 300tl daha fatura geldi bence çok oldular, benim bu durumda yasal hakkım varmıdır? Öğrenci olduğum için bir avukatla görüşmedim randevu almaya bile ücret alıyorlar. Neler yapmalıyım? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Gelen 300tl faturayı'da ödemek zorunda olduğumdan ödemesini yaptım. Ödeme yapmadan öncesinde tekrardan çağrı merkeziyle görüştüm, Bana söylediklerini dedim burada bir kayıt bulamıyoruz diye cevap aldım, İnterneti hangi aylar kullana bilmişim diye sordum onun cevabıda sadece 1 ay oldu. Bugünse türktelekom çalışanı kapımı çaldı "apartmandaki port sorunu çözüldü" dedi ve internet bağlatmak istermisiniz diye sordu güldüm ve kapıyı kapattım.
Gelen 300tl faturayı'da ödemek zorunda olduğumdan ödemesini yaptım. Ödeme yapmadan öncesinde tekrardan çağrı merkeziyle görüştüm, Bana söylediklerini dedim burada bir kayıt bulamıyoruz diye cevap aldım, İnterneti hangi aylar kullana bilmişim diye sordum onun cevabıda sadece 1 ay oldu. Bugünse türktelekom çalışanı kapımı çaldı "apartmandaki port sorunu çözüldü" dedi ve internet bağlatmak istermisiniz diye sordu güldüm ve kapıyı kapattım.