equivalent
Asistan
- Katılım
- 7 Kasım 2011
- Mesajlar
- 240
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 18
Merhabalar. Mart 2010 tarihinde 6 ay indirimli 24 ay taahhütlü 8 mbps'e kadar modem hediyeli adsl tarifesinden abone oldum. Faturalarım otomatik ödeme talimatında olduğu için bakmıyordum. Lakin Ocak 2011 faturasında bilgim dışında Tivibu Maxi pakedine abone olduğumu görüp call center vasıtası ile kapattırdım. Online işlem merkezinden geçmiş faturalara baktığımda ise kademeli olarak Tivibu paketinin arttırıldığını görüyorum. TTNET'e abone olduğum günden itibaren tüm internet faturalarının çıkartılıp bana tivibu ücretlerinin iade edilmesini talep ediyorum. Tivibu hizmetiniz konusunda hiçbir müracaatta bulunmadım. Olumlu bir karşılık alamazsam İl tüketici hakem heyetine kadar gideceğim. Ve şunu soramadan edemiyorum: Bu müşteri nasılsa faturalarına bakmıyor otomatik ödemede diye tivibu adı altında faturayı şişirmeniz ne kadar etik? Kurum olarak siz saygınlığınızı yitirdiğinizin farkında mısınız? @TTNETDestek yardımlarınızı bekliyorum. Online işlem merkezinden geçmiş son 5 ayın faturalarını resimleri delil olarak buradadır: