Tivibu Cep Giriş Sorunu ( iPad )

Bu konuyu okuyanlar

tugrulcagri

Öğrenci
Katılım
13 Şubat 2012
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba . Ben Tivibu Maxi Plus üyesiyim. Geçenlerde bir geldi. Tivibu Maxi Plus üyelerine Tivibu diyordu. Bende iPad de kullanabilmek için hemen 444 0 375 i arıyarak Tivibu üyeliğimi aktif ettirdim. Fakat yaklaşık 10 gün geçti ve ilk günden beri aldığım uyarı resimdeki gibi " Tivibu kapsamamaktadır. Lütfen ediniz." bu konuyla ilgili kaç kez görüştüğüm belli değil. Sistemde normal görünüyor, destek talebi açalım vs. vs. sürekli geçiştiriyorlar. Ne yapmam gerekli bilmiyorum. Böyle bir problemi olan ya da bu konuda bi fikri olan var mı ? ? ?

Ekli dosyayı görüntüle 7477
 
Katılım
21 Mayıs 2008
Mesajlar
858
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Adamların canı ne zaman isterse o zaman aktif ediyorlar. Müşteri memnuniyeti önemli değil ki. Nasıl olsa tekel.
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

tugrulcagri

Öğrenci
Katılım
13 Şubat 2012
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar kusura bakmayın mesajı tekrar okuyunca arada bazı kelimelerin kaybolduğunu gördüm. Bu şekilde okuyunca fazla bişey anlaşılmıyor.. Mesajın orjinali şu şekildeydi;

Merhaba . Ben Tivibu Maxi Plus üyesiyim. Geçenlerde bir mesaj geldi. Tivibu Maxi Plus üyelerine Tivibu Cep hediye diyordu. Bende iPad de kullanabilmek için hemen 444 0 375 i arıyarak Tivibu Cep üyeliğimi aktif ettirdim. Fakat yaklaşık 10 gün geçti ve ilk günden beri aldığım uyarı resimdeki gibi " Aboneliğiniz Tivibu Cep hizmetini kapsamamaktadır. Lütfen aboneliğinizi kontrol ediniz." TTNET müşteri hizmetleriyle bu konuyla ilgili kaç kez görüştüğüm belli değil. Sistemde normal görünüyor, destek talebi açalım vs. vs. sürekli geçiştiriyorlar. Ne yapmam gerekli bilmiyorum. Böyle bir problemi olan ya da bu konuda bi fikri olan var mı ? ? ?


@TTNETDestek Bu arada istemiş olduğunuz bilgileri özel mesaj yoluyla ilettim.
 

tugrulcagri

Öğrenci
Katılım
13 Şubat 2012
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
[MENTION=113509]TTNETDestek[/MENTION] Problem ile ilgili bir gelişme var mıdır?
 

gultekink

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2012
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sorun çözüldü. Teşekkürler.

aynı sorun bende de var. ttnet müşteri hizmetlerini arıyorum fakat uzun süredir çözüm yok. artık müşteri hizmetlerini arayınca otomatik bir bant kaydı çıkıyor "isteğiniz alındı ilgileniyoruz". neredeyse 1 ay olacak. merak ediyorum kullanmadığım hizmetin bedelini fatura da görecekmiyim.
 

tugrulcagri

Öğrenci
Katılım
13 Şubat 2012
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
TTNETDestek kullanıcısına sorununu özel mesajla bildirmeni tavsiye ederim.
 

buraq084

Öğrenci
Katılım
17 Ocak 2010
Mesajlar
30
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Aynı sorunu bende yasıyorum 2 aydan beri yaklaşık 15 kere arıza kaydı aldılar bununla ilgili ama hala çözemediler ! Rezaletin daniskasi insanları parasıyla rezil ediyorlar !!!!



--- Mesaj Güncellendi ---

Hadi biz sdn forumdan sorunu bu sekilde çözebiliyoruz peki buraya üye olmayan ve bizlerle aynı sorunu yaşayan insanlar ne yapacak parasıyla rezil ediyorlar insanları !

--- Mesaj Güncellendi ---

imagepng
 

tugrulcagri

Öğrenci
Katılım
13 Şubat 2012
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben de artık iPad üzerinden giriş yapabiliyorum fakat Tivibu Web ile Tivibu Cep aynı anda çalışmıyor malesef. Ya bilgisayar ya iPad şuan için. Normalde ikisininde bağımsız çalışması lazım şuan bunun düzelmesini bekliyorum. Bakalım ne zaman düzelecek???
 

RKYuckeN

Asistan
Katılım
24 Mart 2012
Mesajlar
231
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
arkadaşlar bizden size çok güzel bir tavsiye en iyisi almayacaksın yapmayacaksın ve bu işlerle uğraşmayın millet tamm
 

sakkan1

Öğrenci
Katılım
27 Mart 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Böyle bir saçmalık yok.

Bugüne kadar tivibu web ve cebi aynı anda kullanıyordum.tek şifre olayı çıktığından beri kullanamıyorum,ttneti aradığımda sistem kabul etmiyor diyor.

Ben görevliye kardeşim ben tivibuweb'e ayrı para ödüyorum tiwibu cep' ayrı para ödüyorum böyle mantıksızlıl olabilirmi diyorum,gelen cevap haklısınız ama sistem kabul etmiyor.

aynı anda saedece birini kullanabiliyorsam neden ayrı ayrı para alıyorsunuz abonelik yapıyorsunuz,a akıllı ttnet???
 
Üst