Tivibu 300 TL lik Fatura

Bu konuyu okuyanlar

tatar59

Asistan
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
467
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
2 Ay önce Ücretsiz Olarak tivibu dağıtıyoruz diye arandım, özellikle sordum memnun kalmazsam hiç bir ücret ödemicekmiyim diye telefondaki bey üstüne basa basa hiç bir ücret yansımıycak cebinizden hiç para çıkmıycak böyle bir hizmetten faydalanın dedi. Bende eger iptal ettirdiğimde hiç bir ücret ödemeyeceksem kabul ettiğimi söyledim 1 ay sonra ulusal kanal haricinde baska bir kaal olmadıgı için belgesel kanallarını izleyemediğim için ve yavaşlık problemi yüzünden iptal ettirip bütün cihazları kablolar dahil teslim ettim. Ancak iptal ettirdiğim ay 300 TL lik fatura geldi arayıp sordugumda ilgilenicez bunun ne parasını oldugunu tam olarak göremiyoruz, bu faturayı ödemeniz gerek haklı bulunursanız iade edilcek dediler. Yani 300 TL lik faturayı kesin olarak ödememi istiyorlar. Kurulum yaparkende dahil hiç bir şey imzalamadık telefondaki bey tahattüt yok hiç bir ücret ödemiyeceksiniz dedi. Gelen faturadan sonra görüştüğümde kaydınızı aldık incelencek ses kayıtları dinlenicek diyorlar yani en az 2 ay süre demek ben bu faturayı mecburen ödemek zorunda kalacagımı sanıyorlar. :cursing: Ama öyle birşey olmuycak 1 ay içinde çözemezlerse direk tüketici mahkemesine başvuru yapıcam sonuçta eminim ben hiç bir tahattüt yok kesinlikle hiç bir ücret ödemiceksiniz dedi telefondaki kişi. Hiç bir yere imza atmadıgım halde bu faturayı gönderiyorlar. Şüphelenmiştim TTNET bedava hiç bişey yapmaz diye o yüzden defalarca sormuştum hiç bir ücret ödemicekmiyim diye yoksa 2 dakikada bir donan uydudaki kanallardan hiç bir farkı olmayan alete neden para veriyim. Şikayet var sitesine mesajımı ilettim yayınlandıgında burada linkini paylaşacagım desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar.

Türktelekom un verdiği bildirim numarası = 150950913
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Aynı sebeplerle beni de bir ara aradılar. İşte efendim 2 ay bedava, sözleşme yok, taahhüt yok dediler. Bende firmalarından hizmet aldığım süre içerisinde yaşadığım sorunlar sebebiyle kabul etmediğimi belirttim. Telefondaki bayan ısrar üzerine ısrar etti. Yok dedi bedava veriyoruz niye almıyorsunuz. İş almakta değil zaten aldıktan sonra artık ne kadar ararlar o hizmeti size satmak için kimbilir. Daha sonra da müşteri hizmetlerinden aradıklarında artık aramalarının rahatsızlık seviyesine vardığını belirttim. Telefondaki arkadaş ilgili kaydı aldığını ve artık internet hususunda aranmayacağımı söyledi. Şu sıralar rahatsız etmiyorlar, ne hikmetse... Hayret... :)
 

tatar59

Asistan
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
467
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Keşke senin gibi akıllık etseydim telefonda gercekten ücret alınmıyacagına inandırdıkları için kabul etttim.
 

pumperking

Profesör
Katılım
27 Kasım 2009
Mesajlar
1,213
Reaksiyon puanı
3
Puanları
38
en azından 30 kere aramışlardır bir sene içinde.her arayışlarında reddettim.elini verince kolunu kaptırıyorsun.
 
Üst