ufak çizikler olabilir onları da gizler diye düşünmüştüm. ekran jelatinini sökünce ve sim kart takında iade alınmıyor diye okudum forumlarda. bi bilginiz var mı acabaÇıkarmalısınız. Takmanın manası yok.
Kutu içeriğinden takılı cam ekran koruyucu mı çıktı? Yoksa siz jelatin kağıttan mı söz ediyorsunuz? Hangi telefonu iade edecektiniz ?ufak çizikler olabilir onları da gizler diye düşünmüştüm. ekran jelatinini sökünce ve sim kart takında iade alınmıyor diye okudum forumlarda. bi bilginiz var mı acaba
cihazı beğenmedim iade etmek istiyorum desem mi daha iyi sonuç alırım sallamasyon sorunlar yazıp bahane göstersem miÇıkarmalısınız. Takmanın manası yok.
Alalı kaç gün oldu? Nereden aldınız detay verir misin?cihazı beğenmedim iade etmek istiyorum desem mi daha iyi sonuç alırım sallamasyon sorunlar yazıp bahane göstersem mi
takılı çıkmadı. koruyucu bi jelatin gibi bişey vardı üzerinde bişeyler yazan reklam gibi. xiaomi mi note 3 telefon. ben kendim kırılmaz cam taktırdımKutu içeriğinden takılı cam ekran koruyucu mı çıktı? Yoksa siz jelatin kağıttan mı söz ediyorsunuz? Hangi telefonu iade edecektiniz ?
hepsiburada dan aldım 1 hafta olduAlalı kaç gün oldu? Nereden aldınız detay verir misin?
O kağıtta hala duruyorsa koruyucu çıkarıp onun yerine takın ve ürünü beğenmediğinizi açık açık söyleyin. İade talep edin. 1 haftayı fazla geçmediği için hala bir şansınız var.takılı çıkmadı. koruyucu bi jelatin gibi bişey vardı üzerinde bişeyler yazan reklam gibi. xiaomi mi note 3 telefon. ben kendim kırılmaz cam taktırdım
---- Mesajlar birleştirildi ----
hepsiburada dan aldım 1 hafta oldu
17 si sipariş vermişim 18 i elime ulaştı. arıza var dediğimde iade süreci daha kolay olur diye düşündüm. ürün beğenmemeyi pek umursamazlar gibi geldi açıkçası. hala daha muammadayımO kağıtta hala duruyorsa koruyucu çıkarıp onun yerine takın ve ürünü beğenmediğinizi açık açık söyleyin. İade talep edin. 1 haftayı fazla geçmediği için hala bir şansınız var.
Öyle de bildirebilirsiniz. Yeter ki elinizi çabuk tutun. Yoksa cihazı iade etme fırsatınızı elinizden kaçıracaksınız.17 si sipariş vermişim 18 i elime ulaştı. arıza var dediğimde iade süreci daha kolay olur diye düşündüm. ürün beğenmemeyi pek umursamazlar gibi geldi açıkçası. hala daha muammadayım
Telefonu aktifleştirdiysen iade alınmaz. Üründe donanımsal bir problem yoksa.telefona kırılmaz cam taktırdım. gönderirken bunu çıkarmam gerekir mi ?. üstündeki koruma jelatinini çıkmaması gerekiyor falan demişler. onu geri mi taksam
var diye sallasam alırlar mıTelefonu aktifleştirdiysen iade alınmaz. Üründe donanımsal bir problem yoksa.
ürünü beğmedim diye iade istemek daha mı akıllıca olurHayır, servis raporu istiyorlar diye biliyorum.
Kendin bilirsin. Yukarıda dediğim gibi hiçbir kurum cihaz aktifleştirildikten sonra (kusurlu olmadıkça) iade almaz.ürünü beğmedim diye iade istemek daha mı akıllıca olur