Telefon konusunda fikir verirseniz sevinirim.

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
27
Beğeniler
10
Puanları
3
#21
Sizede günaydın :).Ayrıca p20pro yerine mate 20 bekleyin fark olmadığı söylensede 7nm üretim süreci ve dahada geliştirilmiş yonga setiyle uzun vadede daha üstün bir cihaz olucak batarya konusuda zaten üzmez huawei mate serisini o yönden sağlam yapıyor(bu arada savaşı kaybettik general karşı tarafa geçti:D).
😂 hocam ya aslında niyeyse huawei içimde bir kuşku uyandırıyor şuan note 9 biraz indirime girse cebime sığmaz demeden alasım var . S9+ 128 gb versiyonuda pahalı oluyor çünkü vede note 9 ile s9+ arasında fiyat farkını hakedecek bir fark varmı hocam sizce ? Birde şöyle bir video buldum Note 9 ile p20 pro vide karşılaştırma
 

Leand

Doçent
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
824
Beğeniler
375
Puanları
63
#22
😂 hocam ya aslında niyeyse huawei içimde bir kuşku uyandırıyor şuan note 9 biraz indirime girse cebime sığmaz demeden alasım var . S9+ 128 gb versiyonuda pahalı oluyor çünkü vede note 9 ile s9+ arasında fiyat farkını hakedecek bir fark varmı hocam sizce ? Birde şöyle bir video buldum Note 9 ile p20 pro vide karşılaştırma
Neden huawei kuşku içinde bıraksınki yeni çıkacak cihazları bayağı iyi ve huawei teknik servis ve cihaz optimizasyonu açısından samsungdan daha başarılı onun dışında fhd ekran+kirin 980+4000 mah bataryalı bir cihaz mate 20 oyun ve batarya performansı coşturur samsung 3000'de koysa 4000'de koysa 1 günü ancak çıkartıyor cihazları bu benim gözlemim.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Neden huawei kuşku içinde bıraksınki yeni çıkacak cihazları bayağı iyi ve huawei teknik servis ve cihaz optimizasyonu açısından samsungdan daha başarılı onun dışında fhd ekran+kirin 980+4000 mah bataryalı bir cihaz mate 20 oyun ve batarya performansı coşturur samsung 3000'de koysa 4000'de koysa 1 günü ancak çıkartıyor cihazları bu benim gözlemim.
Note 9 daha iyi videoda hakkını yememek lazım tabi son dediğinize gelirsek bunun cevabını en iyi siz verebilirsiniz arada galiba bir kalem ve kamera farkı var:)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
27
Beğeniler
10
Puanları
3
#23
Neden huawei kuşku içinde bıraksınki yeni çıkacak cihazları bayağı iyi ve huawei teknik servis ve cihaz optimizasyonu açısından samsungdan daha başarılı onun dışında fhd ekran+kirin 980+4000 mah bataryalı bir cihaz mate 20 oyun ve batarya performansı coşturur samsung 3000'de koysa 4000'de koysa 1 günü ancak çıkartıyor cihazları bu benim gözlemim.
Hocam bide mate 20 kaç paradan gelecek allah bilir oda var
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
27
Beğeniler
10
Puanları
3
#24
Neden huawei kuşku içinde bıraksınki yeni çıkacak cihazları bayağı iyi ve huawei teknik servis ve cihaz optimizasyonu açısından samsungdan daha başarılı onun dışında fhd ekran+kirin 980+4000 mah bataryalı bir cihaz mate 20 oyun ve batarya performansı coşturur samsung 3000'de koysa 4000'de koysa 1 günü ancak çıkartıyor cihazları bu benim gözlemim.

---- Mesajlar birleştirildi ----


Note 9 daha iyi videoda hakkını yememek lazım tabi son dediğinize gelirsek bunun cevabını en iyi siz verebilirsiniz arada galiba bir kalem ve kamera farkı var:)
Kameraları aynı diye biliyorum ben ama yanlışsa düzeltin
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
27
Beğeniler
10
Puanları
3
#26
Ops pardon ben karıştırdım kameralar aynı s9+ bence yeterli:)

---- Mesajlar birleştirildi ----


Komik bir durum huawei light/medium/pro fiyatları 3/6/9 yapıcak gibi:D
Tamda bu zamana denk geldiğim için çok üzülüyorum. 2 ay -3 ay öncesine bile kabulüm
 
Katılım
4 Ara 2017
Mesajlar
1,291
Beğeniler
1,128
Puanları
113
Konum
İZMİR
#27
Arkadaşlar öncelikle herkese selam.
Şuanda iphone 6 kullanıcısıyım ondan önce sony xaultra ile felaket bir deneyim yaşadım ve bıraktım kullanmayı ve evde duran iphone 6 telefonu kullanmaya başladım 3-4 senedir telefon almadım xaultarayı saymıyorum. Meziu mx4 kullanmıştım xa almadan önce kısacası aldığım telefonu uzun yıllar kullanıyorum telefona çok para vermeyi sevmiyorum.Meziu deneyimimden de çinlilerden korktum açıkcası çünkü güncelleme olsun buglar olsun baya yormuştu beni ama zevkliydi.

Şimdi İrlandaya eğitim için gidiyorum ve 8 ay orada kalacağım. Gitmeden önce kendime iyi fotograf çekebilen çektiğim fotograflarıda saklayabilecek kadar hafızası yeterli olan gün içinde 2-3 defa şarj ettirmek zorunda kalmayacağım bir telefon bakıyorum. Kendime 5000 TL bütçe belirledim ve telefon bakıyorum fakat kafam çok karıştı , fiyatlar bileceğiniz gibi çok yükseldi ve 5000 liraya içimi tamamen rahat ettirecek bir cihaz bulamadım. Çinli markalarında espirisi kalmadı fiyat olarak. Note 9 baktım hem fiyatı çok yüksek geldi hemde boyutu çok fazla büyük , ben cebimde telefon taşımayı seven bir insanım note serisi maalesef cebime sığmıyor. S9+ baktım fakat şarjı 1 gün gitmiyor cevabını alıyorum internetteki araştırmalarımda. Sizin tavsiyeniz nelerdir ? Fikir verenlere bu uzun yazıyı okuyanlara çok teşekkür ediyorum şimdiden. Cevaplarınızı ve tavsiyelerinizi merakla bekliyorum. İyi günler dilerim herkese.

Merhabalar,

Ben Samsung Galaxy S9+ kullanıyorum ve gönül rahatlığı ile alabilirsiniz, pil konusunda sorun yaşatmaz bir günü rahatlıkla çıkarıyor.
Çıkarmıyor diyen kişi yüksek bir ihtimal sürekli oyun oynuyordur ki ben de PUBG oynuyorum en son 3 saat 59 dakika oynadım %17'lik bir düşüş yaşadım ki bence oldukça güzel. Sürekli olarak telefon görüşmeleri yapıyorum ve telefonumda sürekli olarak müzik dinleyen birisi olarak bir günü çok rahat çıkardığını söyleyebilirim sizlere ve kesinlikle pişman etmez, parasını kesinlikle hak eden bir cihaz olduğunu da dile getirmek isterim sizlere.
 
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
138
Beğeniler
28
Puanları
28
#29
Büyük telefon sevmiyorsan s8 yada s9 al. İkiside işini görür.
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
27
Beğeniler
10
Puanları
3
#30
Merhabalar,

Ben Samsung Galaxy S9+ kullanıyorum ve gönül rahatlığı ile alabilirsiniz, pil konusunda sorun yaşatmaz bir günü rahatlıkla çıkarıyor.
Çıkarmıyor diyen kişi yüksek bir ihtimal sürekli oyun oynuyordur ki ben de PUBG oynuyorum en son 3 saat 59 dakika oynadım %17'lik bir düşüş yaşadım ki bence oldukça güzel. Sürekli olarak telefon görüşmeleri yapıyorum ve telefonumda sürekli olarak müzik dinleyen birisi olarak bir günü çok rahat çıkardığını söyleyebilirim sizlere ve kesinlikle pişman etmez, parasını kesinlikle hak eden bir cihaz olduğunu da dile getirmek isterim sizlere.
Hocam çok teşekkürler yorumun için s9+ alacağım büyük ihtimal seninde yorumundan sonra içimde rahat etti teşekkür ederim
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
27
Beğeniler
10
Puanları
3
#35
Arkadaşlar note 9 ile s9+ 128 lik arasında çok az bir fark var sizce hangisini almalıyım siz olsaydınız tercihiniz ne olurdu. sebeplerinide söylerseniz sevinirim.
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
27
Beğeniler
10
Puanları
3
#39
Note 9 da 128 gb dan başlıyo zaten 64 lüğü yok note 9 almak daha mantıklı
aynen hocam s9+ 128 lik ile note 9 demek istedim hatalı yazmışım. Almışken 128 olsun isiyorum s9+ alsamda note zaten 128 arada 300 tl bi fiyat oynuyor o fiyata değer mi değmez mi onu merak ediyorum açıkcası kameraları falanda aynı diye biliyorum.
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
3,845
Beğeniler
1,837
Puanları
113
Konum
...
#40
aynen hocam s9+ 128 lik ile note 9 demek istedim hatalı yazmışım. Almışken 128 olsun isiyorum s9+ alsamda note zaten 128 arada 300 tl bi fiyat oynuyor o fiyata değer mi değmez mi onu merak ediyorum açıkcası kameraları falanda aynı diye biliyorum.
S pen daha iyi ekran ve daha iyi pil ömrü için 300 tl ye değer bence eğer 1000 tl gibi fark olsaydı s9 plus al derdim ama 300 tl için note 9 almaya değer
 
Üst
stat counter