- Katılım
- 25 Mart 2016
- Mesajlar
- 5,389
- Reaksiyon puanı
- 4,382
- Puanları
- 113
Geçen gün Pegasus havayollarından iki bilet satın aldım. Ablam ve yegenim için. Bizi ziyarete geleceklerdi. Ben de o heyecanla bileti alırken ablamın çift soyisim kullandığını unutmuşum. 2. soyismini yazmayı unuttum. Evlendikten sonrakini. Bana mesaj geldi mail adresime. O mail ile uyandım ki ben böyle bir avanaklık yapmışım. Ablama sordum bir şey olur mu diye, ablam "tabi olur!" diye bana kızdı.
Haklı, tamam ! Ben suçumu kabul ediyorum. Heyecanla yanlış yazdım. Ama şu var ki TC kimlik numaralarını yazdım. Normalde bunun bile yeterli olması lazım değil mi ? TC Kimlik numaraları uyuşuyor, bebek uyuşuyor... Neysee...
Pegasus müşteri hizmetlerini aradım, beni ücretli bir hatta yönlendirdiler. Beni dakikası 1.5TL olan bir hatta baya beklettiler ve beklerken de 1.5TL/dk tarifesi işliyor. Neyse, bayan açtı telefonu. Normal müşteri hizmetleri hattını aramışım gibi, lütfen sitemizde şuraya girip form doldurun ve mail cevabımızı bekleyin.
Hava yollarından tanıdığım vardı, rica ettim ve sağolsun kırmadı orada bilenlere sordu. Verdiği cevap şu oldu "Hep Anadolu Jetten alırdın, niye Pegasus'tan aldın ki ? Pis bir şirkettir kendisi". Hala cevap bekliyorum. Şu zamana kadar aldığım cevaplara göre şu an 20 aylık bir bebeğin seyahat etme hakkı var, ama gözle çok rahat görülebilen bir hata yüzünden annesinin seyahatine mani olabilirler. Bakalım müşteri hizmetleri çözecek mi sorunumu o da bir soru işareti. Biletin sırf bu yüzden yanma ihtimali var.
İlk uçuşum değil bu ve ilk internet alışverişim de değil. İtiraf etmek gerekirse flypgs arayüzü de oldukça garip bir arayüz. Hatasız olduğumu söylemiyorum ki çok aptalca bir hata yaptım ama bu hatayı bana karşı kullanıp beni bu kadar germeleri neden ?
Haklı, tamam ! Ben suçumu kabul ediyorum. Heyecanla yanlış yazdım. Ama şu var ki TC kimlik numaralarını yazdım. Normalde bunun bile yeterli olması lazım değil mi ? TC Kimlik numaraları uyuşuyor, bebek uyuşuyor... Neysee...
Pegasus müşteri hizmetlerini aradım, beni ücretli bir hatta yönlendirdiler. Beni dakikası 1.5TL olan bir hatta baya beklettiler ve beklerken de 1.5TL/dk tarifesi işliyor. Neyse, bayan açtı telefonu. Normal müşteri hizmetleri hattını aramışım gibi, lütfen sitemizde şuraya girip form doldurun ve mail cevabımızı bekleyin.
Hava yollarından tanıdığım vardı, rica ettim ve sağolsun kırmadı orada bilenlere sordu. Verdiği cevap şu oldu "Hep Anadolu Jetten alırdın, niye Pegasus'tan aldın ki ? Pis bir şirkettir kendisi". Hala cevap bekliyorum. Şu zamana kadar aldığım cevaplara göre şu an 20 aylık bir bebeğin seyahat etme hakkı var, ama gözle çok rahat görülebilen bir hata yüzünden annesinin seyahatine mani olabilirler. Bakalım müşteri hizmetleri çözecek mi sorunumu o da bir soru işareti. Biletin sırf bu yüzden yanma ihtimali var.
İlk uçuşum değil bu ve ilk internet alışverişim de değil. İtiraf etmek gerekirse flypgs arayüzü de oldukça garip bir arayüz. Hatasız olduğumu söylemiyorum ki çok aptalca bir hata yaptım ama bu hatayı bana karşı kullanıp beni bu kadar germeleri neden ?