25 Ocak 2018 de bir ürün sipariş ettim,chin post air mail ile aldım,fakat satıcı ”Aliexpress Standard-BE” diye hiç bilmediğim bir kargolama yöntemiyle göndermiş ”UG145969971CN” diye bir takip kodu vermişti uzun süre bekledim fakat verilen kod ne global.cainiao.com da ne de ptt nin sitesinde takip edilmiyor,fakat ben ürünü takili almıştım,bu güne kadar bekledim müşteri hizmetlerine mesaj attım ne yapmalıyım cinsinden o da dispute listeesi gönderdi onayladım dispute açılıd,Fakat Aliexpress hakim raporu kabul etmedi,ürün hala koruma süreinin devam ettiğini söyledi,(müşteri hizmetleri yanlış başlıkla dispute açtırmış sanırım ondan,korumaa süresei bitiyor ürün transit halinde seçeneğini seçmiş) neyse biraz daha bekledim şimdi de takip biilgisi yok diye dispute açtım satıcı cevap olarak 15 beklememi söylemiş ama o kadar beklemekistemiyorumisizce dispute yi kazanırmıyım,önerilerinizi bekliyorum ne yapmamı önerirsiniz…..