Swarm hesabıma erişemiyorum

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

alsh

Üyecik
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
52
Beğeniler
5
Puanları
8
#1
Merhabalar yaklaşık 8-9 aydır swarm kullanıyorum.

sanırım ilk kayıt olma aşamasında facebook hesabım ile kullanmaya başladım öncelikle bunu tam hatırlayamıyorum.

geçen gün gelen güncelleme ile sistem beni log out etmiş. Şimdi facebook ile bağlantı kurmaya çalışsam da üzgünüm facebooka bağlanamıyor... ya da, bu mail hesabına ait zaten bir kullanıcı var hatası alıyorum. (2sini de alabilyiorum yani)
foursquare hesabım var. Onunla giriş yapmayı denediğimde ise yeni bir swarm açmış oluyor sistem bana. Yani eski hesap değil yeni hesabım olmuş oluyor. Bunu da istemiyorum.

Yardım edebileceğiniz bir fikriniz var mıdır?
 

alsh

Üyecik
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
52
Beğeniler
5
Puanları
8
#5
kim napsın benim swarm hesabımı. Gittiğim, girdiğim-çıktığım yerler belli zaten. :dil:
 

alsh

Üyecik
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
52
Beğeniler
5
Puanları
8
#7
Bu yazıyı okudum daha önce de. Sanıyorum güncellemeden önce yazılmış bu. Normal giriş diye bir şey yok şuan ekranımda. Sadece Foursquare ve facebook hesabı ile girebiliyorsun. Facebook ile yukarıdaki hataları foursquare ile de sıfır bir hesap açmış oluyorum.
 

alsh

Üyecik
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
52
Beğeniler
5
Puanları
8
#8
Oki Doki. Sorun çözülmüştür.
İlk hesabı açarkan e-mailimde 1 numarayı eksik yazmışım. Hesabımda takip ettiğim bir arkadaşıma profilimdeki e-mail adresi olarak ne yazdığımı sorduğumda hata ortaya çıktı. O isimde mail adresi var mı bilmiyorum ama. Girişte maili numarası eksik (ordaki kayıtlı olduğum) şekliyle denediğimde girdim. Az önce de profilimden mailimi düzelttim. Sorunumu çözmeye gayret eden Kör Cerrah'a teşekkür ederim. :blush:
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Samsun
#10
Arkadaşlar acil yardım lazım eski swarm hesabıma giremiyorum sanırım facebook ile kayıt olmuşum çıkış yaptım ve arkadaşım kendi hesabına girmişti ve tekrar bağlanmak istediğimde yeni swarm açıyor tel veya e posta ile kaydolmadığım için şifre yenileyemiyorum hesabımı geri istiyorum fotoğraflarım herşeyim var hesabı da silemiyorum lütfen yardımcı olun
 

alsh

Üyecik
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
52
Beğeniler
5
Puanları
8
#11
Eski swarm hesabına ekli olan bir arkadaşından bağlı olduğun email adresini öğren @Kahramanhavanur önce. faceden bile girsen emailin kayıtlı olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Samsun
#12
Evet baktırdım fakat gizli e mail adresim aslıda e mail adresimi biliyorum şifre yenileme kısmı kabul etmiyo ben bu e posta ile face giriş yapıyorum çünkü ama çok eski bir e posta yani msn zamanlarından kalma hatta onu tekrar aktif hale getirmeye çalıştım çok can sıkıcı bir durum nasıl bir uygulama bu swarm çözemedim !!!
 

alsh

Üyecik
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
52
Beğeniler
5
Puanları
8
#13
benim de benzer problemim o adresin olduğuna %100 emin olmamdı ancak kaydolurken mail adresimin sonundaki 72 yerine sadece 2 yazarak kaydolmuşum. Gerçekten o mail adresin ile kayıt olmuş olman gerekir. Foursquare ile bağlantı kurabiliyor musun?
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Samsun
#14
foursquare hakkında pek bir şey bilmiyorum fakat swarm destek hattı var oradan bir şikayet formu gönderiliyor ingilizce olarak 2 3 gün içinde geri dönüş oluyormuş yapanlar olmuş şuan onu bekliyorum yapacak bişi kalmadı yardımlarınız için teşekkür ederim
 

alsh

Üyecik
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
52
Beğeniler
5
Puanları
8
#15
Foursquare ile Swarm aynı plaform. Aynı hesaplarla bağlantı kurabiliyorsun
O emin olup denediğin mail adresinle Foursquare ile bağlanmaya dene bir de bence
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Samsun
#16
Hayır yine kabul etmiyor etmesi gerekir çünkü ben bu hesabı facebook üzerinden açtım ve facebook giriş mail adresim bu hiç bir türlü kabul etmiyor
 

alsh

Üyecik
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
52
Beğeniler
5
Puanları
8
#17
Ben swarm adresini ya yanlış yazdığını ya da başka bi adresle kaydolmuş olabileceğini düşünüyorum. Bakalım şu dediğin cevap olayında dönüş olursa bilgilendirirsin bizi.
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Samsun
#19
Merhaba kolay gelsin az önce foursquare destek hattından mail geldi talebim üzerine hesabı doğrulayabilmek için benden ulaşmak istediğim hesabın url sini ve doğum tarihini istediler bende gönderdim umarım çözülür
 

Benzer Konular

Üst
stat counter