Steam cuzdanından para nasıl çekilir

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Gökdağ

Üyecik
Katılım
10 Eyl 2018
Mesajlar
43
Puanları
8
Arkadaşlar ben pzarda cs go skini sattım 460 tl ye steam 60 tl sini alıyo oyuzden steamda 400 tl param var bu parayı telefona kotur olarak aktarmak istiyom yada nakit çekmek istiyom bilgisi olan varsa yardım edebilirmi şimdiden teşekkürle
 

Bi ıssırabilsem

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
1,662
Puanları
113
Çekmek imkanınız yoktur. By nogame gibi bir yerden satsaydınız çekme ihtimalınız vardı ama steam cüzdan üzerinden öyle bir olasılık yok.
 

sametr3

Üyecik
Katılım
17 Ocak 2019
Mesajlar
3
Puanları
3
hayır kardeşim var hesap cüzdanından çekmek istedigin miktarda bir oyun al ve bu oyunu iade et iade ederken 2 seçenek var

ya steam cüzdanına iade edersin

yada steam hesabına kayıtlı kredi kartına gider para böylelikle atabilirsin para ...
 

Gökdağ

Üyecik
Katılım
10 Eyl 2018
Mesajlar
43
Puanları
8
hayır kardeşim var hesap cüzdanından çekmek istedigin miktarda bir oyun al ve bu oyunu iade et iade ederken 2 seçenek var

ya steam cüzdanına iade edersin

yada steam hesabına kayıtlı kredi kartına gider para böylelikle atabilirsin para ...
Çekilmiyo diye pubg ye yatırdım parayı😂
 

Gökdağ

Üyecik
Katılım
10 Eyl 2018
Mesajlar
43
Puanları
8
hayır kardeşim var hesap cüzdanından çekmek istedigin miktarda bir oyun al ve bu oyunu iade et iade ederken 2 seçenek var

ya steam cüzdanına iade edersin

yada steam hesabına kayıtlı kredi kartına gider para böylelikle atabilirsin para ...
aga pubg deki 1 tane silahı sattım şimdi yardımcı olurmusun bu parayı kontura çevirmek istiyom nasıl yapcam

---- Mesajlar birleştirildi ----

hayır kardeşim var hesap cüzdanından çekmek istedigin miktarda bir oyun al ve bu oyunu iade et iade ederken 2 seçenek var

ya steam cüzdanına iade edersin

yada steam hesabına kayıtlı kredi kartına gider para böylelikle atabilirsin para ...
97 tl var şuan hesapta
 
Son düzenleme:
Üst
stat counter