Sikayetvar.com Rezaleti!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

honline

Profesör
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,404
Beğeniler
176
Puanları
63
#82
Şikayetlerimizi yazdıktan sonra Şikayetvar dan çok fazla bi beklenti içine girmememiz lazım benim anladığım kadarıyla sitenin amacı şikayeti ilgili firmaya aktarınca görevini tamamladığını düşünüp Hemen :) simgesini basıyor bence bu bile büyük kolaylık bazen 444lü numaralardan firmaya ulaşmaktan bile kolay oluyor şikayeti firmaya duyurmak.
 
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
302
Beğeniler
1
Puanları
18
#83
Arkadaşlar bu site şikayetinizi önce şikayette bulunduğunuz firmaya satıyor sonrada çözüldü diye gülen surat koyup birşey yaptığını sanıyor.
Amacına göre çalışmayan bütün sitelerin kapatılması taraftarıyım sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz ?


---------- Post added 14-08-2011 at 00:04 ---------- Previous post was 13-08-2011 at 23:53 ----------

Hesabımı silin diye küfürlü mesaj gönderdim ona bile gülen surat koydular çözüldü diye :)
 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
559
Beğeniler
5
Puanları
18
#84
Ben bosh dan aldığım ürü ile ilgili bi sorunum vardı. Müşteri hizmetleri aradım ama açan olmayınca yazdım buraya.
1 hafta içinde bana geri dönüş yaptılar, özür dilediler, ürüle ilgili herhangibir şikayetim olunca da arama için numara verdiler.
Bence firmalar üzerinde etkisi olan bir site. Ürünlerimi almadan önce mutlaka buraya bakarım.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
0
#85
:thumbup: Artık ŞikayetX var. www.sikayetx.com. Mesajlar küfür, hakaret ve karalama içermiyorsa aynen yayınlanıyor. Firmalar lehine değiştirilip çözülmeden çözüldü olarak işaretlenmiyor. Firmalar da ücretsiz olarak haklarındaki şikayetlere cevap verebiliyorlar. Artık şikayetvar rakipsiz değil. Tebrikler ŞikayetX!!! :lol::clap:
 

ahky

Profesör
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
4,554
Beğeniler
65
Puanları
48
#87
Site iyidir arkadaşlar firmalar sıkı bir şekilde takip ediyor burayı amaç firmaya ulaşmaksa burası birebir, şikayetin çözülüp çözülmemesi ise o şirketin kalitesi ile alakalı.Yazdığım bütün şikayetlerle ilgili arandım ben, aracı gibi görmek lazım burayı şikayeti çözmedi demek yanlış olur.
 
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
584
Beğeniler
5
Puanları
0
#88
Vallaha hızlial.com dan alamadığım iade parasını bir konu açarak ertesi gün aldım. Almam yaklaşık olarak 1 ay sürmüştü. Bence iyi iş çıkartıyor sikayetvar.com
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Puanları
0
#89
Onların Rezalet'i Değil Senin Rezaletin; Ben Hp notbook aldım teknosadan, Adaptör ile ilgili sorun yaşadım Sikayetvar.com'a Yazdım ilgilendiler...
Sen onlara Telefon numaranı vermezsen nasıl ulaşacaklar sana arıyorlar ; Şikayetini soruyorlar Ve ilgileniyorlar ben menmun kaldım bir daha bir problemim olduğunda Oraya Basıcam Şikayetimi :D
 

IThelp

Profesör
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,318
Beğeniler
13
Puanları
0
#90
bende üye oldum teledünya şikayet etim şikayet mesajımı 24 saat sonra yayınladılar ve cözülmeyen sorunuma cözüldü diye yazmışlar bende tekrar şikayet yaz bölümüne yazdım şuşu numaralı ve tarihli şikayetim ve şikayet iceriğini yazdım ve dedimki cözülmüyen sornuma cözüldü diye yazmışsınız hayır efendim sorunum hiç bir şekilde cözülmedi lütfen buradaki sorun cözüldü ibaresini kaldırın diye yazdım 48 saat sonra bana mail geldi üzgünüz şikayetiniz daha önce yazıldığı icin yayınlamıyoruz diye yazmışlar

beyler avrupa da yaşadağım icin burdaki bir cok şey ben neye benzediyorum biliyormusunuz

örnek vereyim: ben b ir kücük cocuğum türkiye de yaşıyorum benim oyuncak arabam var demirden N3CAT1 oda kücük bir cocuk afkanistanda yaşıyor onun da aynı arabası var ama onun ki naylon dan

ülkemi cok seviyorum ama ne yazıkki bizim ülke böyle
N3
 

Aerop

Asistan
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
233
Beğeniler
0
Puanları
0
#91
Tavsiye etmediğim bir site. Hepsiburada.com ile ilgili neredeyse bir A4 kağıdını dolduracak bir şikayet yazmıştım. 2 gün sonra onaylandı ve onaylandığında baktım ki neredeyse bir A4 kağıdını dolduracak kadar yazı 5 satıra indirilmiş. Yazık...
 
Katılım
14 Eki 2006
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Puanları
0
#92
sitede pek çok şikayeti inceliyorum, binlerce şikayet içerisinden benimle aynı sorunu yaşayan kişilere ait anlatımları buluyorum, sayfanın en altında "kişiye telefon ile bilgi verildi" şeklinde bir ifade var. bu durumda listelenen binlerce şikayetin bir anlamı kalmıyor. bireysel bilgilendirme ise mantık o zaman binlerce şikayeti çözümlenene kadar takip amaçlı listeledikten sonra silmeleri gerekiyor.
tc kimlik no vb. konular bence de hassas konular. telefon no iletişim için gerekli olsa da iletişimin mail ile de sağlanabileceği düşüncesindeyim.
illaki bir doğrulama gerekli ise bildiğim kadarıyla mal/hizmet kapsamındaki tüm satışlar için bir fatura kesilmekte, doğrulama amaçlı fatura no gibi bilgiler kullanılabilir.
 

xyz1234

Profesör
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
2,577
Beğeniler
10
Puanları
38
Konum
ankara
#93
sitede pek çok şikayeti inceliyorum, binlerce şikayet içerisinden benimle aynı sorunu yaşayan kişilere ait anlatımları buluyorum, sayfanın en altında "kişiye telefon ile bilgi verildi" şeklinde bir ifade var. bu durumda listelenen binlerce şikayetin bir anlamı kalmıyor. bireysel bilgilendirme ise mantık o zaman binlerce şikayeti çözümlenene kadar takip amaçlı listeledikten sonra silmeleri gerekiyor.
tc kimlik no vb. konular bence de hassas konular. telefon no iletişim için gerekli olsa da iletişimin mail ile de sağlanabileceği düşüncesindeyim.
illaki bir doğrulama gerekli ise bildiğim kadarıyla mal/hizmet kapsamındaki tüm satışlar için bir fatura kesilmekte, doğrulama amaçlı fatura no gibi bilgiler kullanılabilir.
o ifadeyi şikayet edilen kurum yazıyor. aslında benim dijitürkle alakalı şikayetim bu site vasıtasıyla çözüldü. ama garanti bankası ile ilgili şikayetimde çok etkin olamadılar. site sizin şikayetinizi diğer tarafa iletiyor. aslında yaptığı başka birşey yok. şikayetleri tüketici hakem heyetine iletmek kesin çözüm getiriyor..
 
Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Puanları
0
#94
Parayı veren düdüğü çalıyor hiçbir büyük firma hakkında şikayet konusu açtırmıyorlar. Açtırsa bile yetkiliyi davet edit birkaç bahane ile konuyu sanki cevaplanmış sorunlar giderilmiş gibi kapattırıp daha sonrada konuyu yorumlara kapatıyorlar.
 

ugurco

Üyecik
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
0
#95
aynen katılıyorum vaktiyle ben de bir şikayette bulunmuştum o siteye ancak çözüldü demelerine rağmen kesinlikle çözüme kavuşmayan hatta ilgili, şikayetiyle ilgili arandı ve çözüldü gibi ibarelerin bulunduğu ancak hiç bir şekilde o firmalardan kişinin aranılmadığı bir site.
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
133
Beğeniler
0
Puanları
0
#96
Ben de dün ilk defa bi şikayet yazdım ,yayınlanmadı hala bakalım nasıl bi süreç bekliyor beni.İyi yada kötü diye bişey diyemem şimdilik ama komik şikayetler bölümünü tavsiye ederim:D
 
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
0
#98
şikayet var.com'a olan güvenim artık bitmiştir. Çünkü artık halkın şikayetlerinden çok kendi kasalarına giren paraları düşünür olmuşlar. Bankaların, kart aidatı yada yıllık kart ücreti adı altında insanlardan aldığı haksız paraları şikayetvar.com'a şikayet eden tüketicilere Şirket otomatik bir mesaj yollayarak ''bu paraların alınmasının kanun tarafından yasal olduğunu ve şikayetin 'ÇÖZÜMLEDİ' şeklinde gösterilmesi gerektiğini anlatan bir mesaj yolluyor ve sizin bankadan bu parayı geri almanızın önünü kapatıyor.!!! Peki bankaların bu kart aidatlarını müşterisinden almaları yasalsa, neden geçen ay benden kesilen TEB bankasına ait 50 tl kart aidatını banka bana geri ödedi. Hani yasaldı.! ben tüketici hakemine başvurunca mı yasal olmadığı anlaşıldı..!!! Lafın kısası şikayet var.com TEB bankasından şikayetlerini ÇÖZÜMLENDİ göstersin diye hatrı sayılırır bir para alarak insanları yanıltmaktadır...
 

ua23ua

Profesör
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
3,471
Beğeniler
3
Puanları
0
#99
kardeşim o site tamamen senin dediğin gibi para peşinde herkes üye olup istediğini yazıp çizebiliyor yalan dolandan işine gelmeyenleri yayınlamıyorlar bile bende kredi kartı ile ilgili yazı yazmıstım çöümlendi die yazılmıs ama birşey geri gelmedi nerde paralarım:D:D bende senin gibi tüketici hakem heyetine başvurdum inşallah alacam parayı:D:D
 
Katılım
5 May 2012
Mesajlar
320
Beğeniler
30
Puanları
28
Konum
Şırnak
ya bide her alışveriş sitesi her yere cevap yazmıyor mesela sanalreyonum şikeyat vara yazmıyor akakçeye yazıyor.aslında devlet buna el atacak bi site yapılacak tüm şikayetler oraya yazılacak tüm sitelerde oraya zorunlu cevap vermek zorunda kalacak
 

Benzer Konular

Üst
stat counter