Servisten dönen iPhone X

Bu konuyu okuyanlar

Cruesk

Öğrenci
Katılım
20 Mart 2018
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
9
Puanları
3
Yaş
27
Merhaba SDN ailesi;
Ben yaklaşık 1 hafta önce hoparlöründen cızırtı gelmesi ve şarz sorunu nedeni ile iPhone'mu servise gönderdim, 2 gün sonra onarım bilgilerime baktığımda FACE ID sorunu ve fiziksel hasar yazıyordu. Teknik servisi aradığımda cihazım için değişim kararı verildiği söylendi ve 3 gün sonra değiştirilmiş cihaz elime ulaştı. Buraya kadar bir sorun yok ve telefon dedikleri gibi değiştirildi. Şimdi gelelim işin komik noktasına göndermiş oldukları cihazda bi öncekinden daha çok cızırdı var sesi %60 70 lere çekince aşırı fark edilir derecede hemde son sesde ise müzik dinlenmiyor bile. Hatta %40 ses ile dolaşıyor telefon çalınca hoparlör patlağı varmış gibi ses çıkmasın diye.
Göndermiş olduğum telefonun sorunları dışında alaksız bir nedenle telefonu değiştirmişler.
Ancak yazmış olduğum problemlerde ilgili hiç bir yazı veya belge yok. Gönderdikleri yeni telefon ise hoparlöründeki aşırı cızırtı nedeni ile müzik dinlenmez halde?
Bide test ettik diye yazmışlar üstüne bu nasıl test?
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,994
Puanları
113
Yapılacak tek durum tekrardan servise göndermek. Apple'ın kendi sitesinden uzmanlarla da görüşebilirsiniz. Yapacak fazla bir şey yok zaten sizin durumunuz biraz istisna Apple servisine göre.
 

daimy2017

Öğrenci
Katılım
17 Ağustos 2017
Mesajlar
93
Reaksiyon puanı
15
Puanları
8
Yaş
47
servislerin hepsi ayrı bir rezalet, hangisi olduğu fark etmiyor inanın.
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Teknik servis raporlarını elinizde tutun tüketici mahkemesine gitme ihtimaline karşı.
Ayrıca Apple'dan sıfır kapalı kutu yeni cihaz isteyin. Swap cihaz değil
 

Frosa

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2017
Mesajlar
3,154
Reaksiyon puanı
1,414
Puanları
113
Tekrar gönderin, sorunları ek belge olarak belirtin...
 

Cruesk

Öğrenci
Katılım
20 Mart 2018
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
9
Puanları
3
Yaş
27
Tekrar gönderin, sorunları ek belge olarak belirtin...
Yapılacak tek durum tekrardan servise göndermek. Apple'ın kendi sitesinden uzmanlarla da görüşebilirsiniz. Yapacak fazla bir şey yok zaten sizin durumunuz biraz istisna Apple servisine göre.
Teknik servis raporlarını elinizde tutun tüketici mahkemesine gitme ihtimaline karşı.
Ayrıca Apple'dan sıfır kapalı kutu yeni cihaz isteyin. Swap cihaz değil

Cevaplar için teşekkür ederim.
Ancak ben gönderdikleri onarım raporunu attım, tekrar sorun yaşamam diye, ancak Apple desteğim menüsünde eski cihazımda yeni cihazımında seri numarası görünüyor. Bu belge olarak sayılır mı?
 

ShyKhons

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
29
Merhaba SDN ailesi;
Ben yaklaşık 1 hafta önce hoparlöründen cızırtı gelmesi ve şarz sorunu nedeni ile iPhone'mu servise gönderdim, 2 gün sonra onarım bilgilerime baktığımda FACE ID sorunu ve fiziksel hasar yazıyordu. Teknik servisi aradığımda cihazım için değişim kararı verildiği söylendi ve 3 gün sonra değiştirilmiş cihaz elime ulaştı. Buraya kadar bir sorun yok ve telefon dedikleri gibi değiştirildi. Şimdi gelelim işin komik noktasına göndermiş oldukları cihazda bi öncekinden daha çok cızırdı var sesi %60 70 lere çekince aşırı fark edilir derecede hemde son sesde ise müzik dinlenmiyor bile. Hatta %40 ses ile dolaşıyor telefon çalınca hoparlör patlağı varmış gibi ses çıkmasın diye.
Göndermiş olduğum telefonun sorunları dışında alaksız bir nedenle telefonu değiştirmişler.
Ancak yazmış olduğum problemlerde ilgili hiç bir yazı veya belge yok. Gönderdikleri yeni telefon ise hoparlöründeki aşırı cızırtı nedeni ile müzik dinlenmez halde?
Bide test ettik diye yazmışlar üstüne bu nasıl test?
merhabalar hocam öncelikle cihaziniz hayirli olsun bende 2 günlük bi x kullanıcıs olarak cok memmunum aman sizin bu yazınızı gordukten sonra içime kurt düştü bı cızırtı sorunu nasıl anlıyordun müzik dinlerken felan cok cok belli ediyormu direk kalite düşükmü yani bende az once dinledimde ful ses de müzik video ve kendi zil seslerini herhangi bi cızırtı ses karısması ugultu felan yok

Ayrıyetten Şarj sorunu olarak ne tür bi promblemle karsılastınız ?
 
Katılım
26 Nisan 2018
Mesajlar
384
Reaksiyon puanı
143
Puanları
43
Bende Apple ile ilgili ufak bir sorun yaşamıştım. Müşteri hizmetlerini arayıp güzelce izah ettim. Sağolsunlar epey ilgilendiler.
 

ShyKhons

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
29
Merhaba SDN ailesi;
Ben yaklaşık 1 hafta önce hoparlöründen cızırtı gelmesi ve şarz sorunu nedeni ile iPhone'mu servise gönderdim, 2 gün sonra onarım bilgilerime baktığımda FACE ID sorunu ve fiziksel hasar yazıyordu. Teknik servisi aradığımda cihazım için değişim kararı verildiği söylendi ve 3 gün sonra değiştirilmiş cihaz elime ulaştı. Buraya kadar bir sorun yok ve telefon dedikleri gibi değiştirildi. Şimdi gelelim işin komik noktasına göndermiş oldukları cihazda bi öncekinden daha çok cızırdı var sesi %60 70 lere çekince aşırı fark edilir derecede hemde son sesde ise müzik dinlenmiyor bile. Hatta %40 ses ile dolaşıyor telefon çalınca hoparlör patlağı varmış gibi ses çıkmasın diye.
Göndermiş olduğum telefonun sorunları dışında alaksız bir nedenle telefonu değiştirmişler.
Ancak yazmış olduğum problemlerde ilgili hiç bir yazı veya belge yok. Gönderdikleri yeni telefon ise hoparlöründeki aşırı cızırtı nedeni ile müzik dinlenmez halde?
Bide test ettik diye yazmışlar üstüne bu nasıl test?

merhabalar iphone x cızırtı problemini çözdünüzmü hocam sanırım sorun yazılımsal diyorlar büyük bi cogunluk ve apple da
 

zavoy

Öğrenci
Katılım
26 Eylül 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
38
benim ahizede cızırtı yapyordu ayarlar/genel/erişebilirlik etkileşim kısmındaki ulaşılabilirliği kapatınca gecti. aktif edersem yine cızıltı oluyor ne işe yaradığınıda merak etmdim bu şekil kulanıyorum
 
Üst