Serviste İşlem Görmüş Telefon Satma

Bu konuyu okuyanlar

inscrib

Öğrenci
Katılım
9 Şubat 2015
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Hepsiburada üzerinden 06.03.2017 fatura tarihinde satın aldığım Samsung Galaxy S7 Edge (Samsung Türkiye garantili) telefonumu 17.09.2018 tarihinde bir arıza sebebiyle servise gönderdiğimde cihazın 2016 yılına ait servis girişinin bulunduğunu ve garanti dışında işlem göreceğini dolayısıyla ücret ödemem gerektiğini söylediler. Bunu Hepsiburada ile paylaştım ve cihazı onlara göndermemi söylediler. 28.09.2018 tarihinde onlara yolladım ve 01.10.2018 tarihinde onlar da servise yönlendirdiler cihazı. 05.10.2018 tarihinde servisten yine bir telefon aldım ve önceki servisle aynı şeyleri söyleyip ücret talep ettiler ve kabul etmeyip cihazın Hepsiburada'ya geri gönderilmesini istedim. 12.10.2018 tarihinde cihaz Hepsiburada'ya teslim edildi fakat teslim edildiğini bile ben söyledim. 2017'de alınan bir cihazın 2018 yılında garanti dışı kaldığını göre göre, bile bile ücret iadesi başvurumun uygun bulunmadığını söylediler ve servis raporu göndermemişim. Şu an telefonu bana geri göndermeye çalışıyorlar. Kendilerine gönderdiğim telefon kutusunun içinde servisin bana verdiği servis fişinin bir nüshası da vardı. O nüshada fatura tarihinden önce servis girişi mevcut, tamir iptal bilgisi olduğu halde yine servise yolladılar ve bu servisten de aynı geri dönüşü aldık. Ben Samsung ile yaptığım telefon görüşmelerinde 2017 fatura tarihli cihazımın 23.12.2016 tarihinde Adana Başarı teknik serviste işlem gördüğünü doğrulattım. Sıfır olarak aldığım cihazın ikinci el çıkması, 2019 da bitmesi gereken garantimin 2018 de bitmesi saçmalıktır. Hepsiburada'dan güvenli olduğu için alışveriş yapıyoruz ama yaşananlar bu şekilde. Şikayetvar.com üzerinden talep açtım, çözüm bulmazlarsa tüketici hakem heyetine başvuracağım. Telefon alırken dikkatli olun arkadaşlar.
 

Logithx

Müdavim
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,554
Reaksiyon puanı
2,104
Puanları
113
Direk tüketici hakem heyetine başvur uzatmadan işin halledilsin..
 

inscrib

Öğrenci
Katılım
9 Şubat 2015
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Az önce Hepsiburada'dan mesaj geldi. Telefonumda kullanıcı hatasından kaynaklı sorun bulmuşlar ve yardımcı olamayacaklarmış. Kendilerinin gönderdiği servisi arayıp sorduğumda kullanıcı hatasının söz konusu olmadığını, üretici garanti süresinin dışında olduğu için ücret talep ettiklerini ve benim de kabul etmediğimi dolayısıyla cihazın Hepsiburada'ya geri gönderdiklerini söylediler.Cihazın dokunmatiğinde bir sıkıntı vardı ve benden kaynaklı hiçbirşey yoktu adım gibi eminim. Tüketici hakem heyetine başvuruyorum.

---- Mesajlar birleştirildi ----

06.03.2017 tarihinde satın alınan bir cihazın, 2016 yılına ait servis kaydı olduğu ortaya çıkıyor ve hala neden garanti dışı kaldığını idrak edemiyorlar. Bakalım ne olacak göreceğiz.
 
Son düzenleme:

inscrib

Öğrenci
Katılım
9 Şubat 2015
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Tüketici hakem heyetine başvurdum. Henüz 'Savunma istendi' aşamasında yani karar çıkmamışken Hepsiburada'dan telefon geldi ve ücretimin iadesi yapılacağı söylendi. Kendi hataları yüzünden aylardır müşteriyi mağdur ediyorlar, insanı hukuki yollara başvurmaya zorluyorlar. 30 Ekim tarihinde başvurumu yaptım hakem heyetine, 22 kasım tarihinde arandım, 10 aralıkta param hesabıma yatırıldı. Hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin.
 
Üst