SDN Programlama Kafe

Bu konuyu okuyanlar

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
C# olanı da benden gelsin :)

PHP:
using System;

class Program
{
    static int num1 = 0;
    static int num2 = 1;
    public static void Main()
    {
        int terimSayisi;
        Console.Write("Kaçıncı terim: ");
        terimSayisi = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
        Console.WriteLine("\n{0}. terime kadar: \n", terimSayisi);
        Fibonacci(terimSayisi);
        Console.ReadLine();
    }

    public static void Fibonacci(int num)
    {
        int gecici;
        if (num < 2)
        {
            num1 = 0;
            num2 = 1;
        }
        else
        {
            Fibonacci(num - 1);
            gecici = num2;
            num2 = num1 + num2;
            num1 = gecici;
        }
        Console.Write(num1 + " ");
    }
}
 

yumluanarsist

Müdavim
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
12,009
Reaksiyon puanı
280
Puanları
0
E Matematikçesini de ben yazayım bari. :D

1-1-2-3-5-8-13-21-34-55-89... :D
 

knightx

Müdavim
Katılım
29 Aralık 2008
Mesajlar
2,494
Reaksiyon puanı
15
Puanları
38
herkese hayırlı olsun böyle bi konu gerekiyodu Necati abi hemen işe el atmış bayağıda programcı varmış

herekse kolay gelsin:)
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Bi merhaba demekle olmaz. Devamlı bekleriz kafemize. Çaylar beleş :D Sadece şakire yok :D :D
 

By-Chost

Asistan
Katılım
11 Eylül 2008
Mesajlar
448
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Kod:
SDNforumActivate() 
var
i:byte;
str:string[5];
begin
str:=SELAM;
for i:=1 to 5 do
listbox1.items.add(copy(str,1,i));
end;
:laugh:
 

siriusian

Öğrenci
Katılım
5 Aralık 2008
Mesajlar
93
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Biraz geç oldu ama mezun olmama rağmen hala projelerle uğraşıyorum..

JAVA'da fibonacci..

Kod:
public class Fibonacci {
    public static long fib(int n) {
        if (n <= 1) return n;
        else return fib(n-1) + fib(n-2);
    }

    public static void main(String[] args) {
        int N = Integer.parseInt(args[0]);
        for (int i = 1; i <= N; i++)
            System.out.println(i + ": " + fib(i));
    }

}
 

LastKing93

Doçent
Katılım
30 Mayıs 2010
Mesajlar
620
Reaksiyon puanı
7
Puanları
0
Selamun Aleyküm Program KAFE Sakinleri ;

Ben konuya biraz fransızım " fibonacci " Nedir acabar :) ?
 

SmiLey

Müdavim
Emektar
Katılım
28 Ağustos 2009
Mesajlar
2,169
Reaksiyon puanı
55
Puanları
48
"1 1 2 3 5 8 13 21 34" diye devam eden sayı dizisi. Bir sonraki sayı kendinden önceki sayının toplanması ile elde edilir. Ve her sayının bir önceki sayıya bölünmesiyle "altın oran" -tam olmasa da- elde edilir.

Ayrıca bakınız.
 

k2ann

Öğrenci
Katılım
22 Nisan 2010
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Çok sevindim wala :) hadi bakalım...

Kod:
dim i as integer 
dim hoshluk as string
i=41
hoshluk=" kere maşallah.." & vbCrLF & " parlak bi fikirdi..sağol  N3C4T1 :)))"
msgbox(i.tostring & " " & hoshluk)
 

realmanager

Müdavim
Katılım
31 Ekim 2009
Mesajlar
3,927
Reaksiyon puanı
99
Puanları
0
VTMB oyunu için yaptığım ekstra bir görev ekleyen modun kaynak kodları
Henüz bitti, biter bitmez yayınlayım dedim:D
python

Kod:
print "loading realmanager level script"

import __main__
import random
random.seed()

from __main__ import G

__main__.Level = __SDN__

Find = __main__.FindEntityByName
FindList = __main__.FindEntitiesByName
FindClass = __main__.FindEntitiesByClass

#HakanErdemir: setup timer for plus patch, added by realmanager
def setupTimer():
    if(G.Patch_Plus == 1):
        timer = Find("explosion_timer")
        timer.count_time = 60
        timer.RestartTimer()
        timer.StartTimer()
        timer.Show()

#HakanErdemir:  Checks story state and unhides correct events, changed by realmanager
def setupChamber():
    princeStart = Find("prince1")
    princeEnd = Find("prince2")

    if (__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "Nosferatu")):
        taxi = Find("taxi")
        if taxi: taxi.Kill()
        cabbie = Find("cabbie")
        if cabbie: cabbie.Kill()

    if(princeStart):
        princeStart.SetDefaultDialogCamera("DialogDefault")

    # check for specific Story State events
    if(G.Story_State == 10):
        princeStart.SetDefaultDialogCamera("Dynamic3")
    elif (G.Story_State == 15):
        if (__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "realmanager")):
            torryPrim = Find("toreador_unhide")
            torryPrim.Trigger()
        else:
            ventPrim = Find("realmanager_unhide")
            ventPrim.Trigger()
    elif (G.Story_State == 60):
        actCoffin = Find("coffin_state")
        actCoffin.Trigger()

    # check to make sure the correct Prince is active
    if (G.Story_State < 30):
        princeStart.ScriptUnhide()
        princeEnd.ScriptHide()
    elif (G.Story_State == 30):
        princeEnd.ScriptUnhide()
        if(princeStart):
            princeStart.Kill()
        window = Find("prince_window")
        window.BeginSequence()
    elif (G.Story_State > 30):
        princeEnd.ScriptUnhide()
        if(princeStart):
            princeStart.Kill()

    # check to see if Beckett should be gone from Venture Tower
    if(G.Story_State >= 80):
        beckett = Find("beckett")
        if(beckett):
            beckett.Kill()

    if(G.Story_State == 110):
        relay = Find("exits_lock_relay")
        relay.Trigger()

#PRINCE'S CHAMBERS: turn prince around on Prince2, line 21
def turnPrinceAround():
    turn = Find("turn_around")
    turn.BeginSequence()

#PRINCE'S CHAMBERS:  pick which prince dialogue should be active
def pickAPrince():
    princeStart = Find("prince1")
    princeEnd = Find("prince2")
    if (G.Story_State < 30):
        princeStart.ScriptUnhide()
        princeEnd.ScriptHide()
    elif (G.Story_State >= 30):
        princeEnd.ScriptUnhide()
        princeStart.ScriptHide()

#PRINCE'S CHAMBERS:  fade out on map change
def changeVent():
    if (__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "Nosferatu")):
        nosPort = Find("nos_teleport")
        nosPort.Trigger()
    else:
        othersPort = Find("others_teleport")
        othersPort.Trigger()

#PRINCE'S CHAMBERS:  choose which quest to send the player on
def princeQuests():
    if (G.Prince_Refuse == 1):
        G.Prince_Refuse = 0
        Find("lock_nos_out").Test()
        escort = Find("sheriff_escort")
        escort.BeginSequence()
        changeVent()
    elif (G.Wolf_Ending == 1):
        wereWolf = Find("teen_wolf_trigger")
        wereWolf.Trigger()
        print "YOU DANCING FOOL!!!"
    elif (G.Story_State == 65):
    #changed yet again by dan_upright 09/12/04
        if (G.move_to_sarcophagus_flag == 1):
            print "not doing the move thing"
        else:
            print "doing the move thing"
            relay = Find("move_to_sarcophagus")
            relay.Trigger()
            G.move_to_sarcophagus_flag = 1
    #changes end
    elif (G.Prince_Givekey == 1):
        Find("Start_Give_Prince_Key").Trigger()
    elif (G.Prince_Keepkey == 1):
        Find("Start_PC_Open_Sarc").Trigger()
    elif (G.Prince_Decision == 1):
        Find("Start_Prince_Beatdown").Trigger()
    elif(G.Prince_Regent == 1):
        Find("Start_Prince_Beatdown").Trigger()
    if(G.Prince_Ending):
        relay = Find("exits_unlock_relay")
        relay.Trigger()

#HakanErdemir:  sends you to society after talking to Beckett, disabled by realmanager
def beckettQuest():
#    if (G.Society_Open == 1):
    if 0:
        changeVent()
        #__main__.ChangeMap(1.5, "society_mark", "society_change")

#HakanErdemir: Chooses models to use for Camarilla Part1 Ending
def chooseCamarilla():
    if(__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "Toreador")):
        change = Find("Regent_Guard_1")
        change.SetModel("models/character/pc/male/nosferatu/armor0/Nosferatu.mdl")
    elif(__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "Tremere")):
        change = Find("Regent_Guard_2")
        change.SetModel("models/character/pc/male/nosferatu/armor0/Nosferatu.mdl")
    elif(__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "Gangrel")):
        change = Find("Regent_Guard_3")
        change.SetModel("models/character/pc/male/nosferatu/armor0/Nosferatu.mdl")

#HakanErdemir: Selects the correct ending to transition to from Give Prince Key ending
def checkEnding():
    if(G.Story_State == 125):
        Find("lonewolf_change").ScriptUnhide()
    else:
        Find("epilogue_change").ScriptUnhide()

#realmanagerTOWER:  Called after talking to Chunk, opening the elevator to the Prince, changed by wesp
def chunkResults():
    chunk = Find("Chunk2")
#    killSafeArea = Find("setcombat")
    if(G.Chunk_Run == 1):
        cower = Find("chunk_cowers_run_1")
        cower.BeginSequence()
        chunk.WillTalk(0)
        chunk.SetRelationship("player D_FR 5")
        Find("base_elev_down_a").Unlock()
#        killSafeArea.Trigger()
    elif(G.Chunk_Attack == 1):
        attack = Find("chunk_attacks_run_1")
        attack.BeginSequence()
        chunk.SetRelationship("player D_HT 5")
        Find("base_elev_down_a").Unlock()
#        killSafeArea.Trigger()
    elif(G.Chunk_Open > 0 and G.Story_State != 65):
        chunkRelay   = Find("chunkRelay")
        chunkRelay.Trigger()

#realmanagerTOWER: Called when the player leaves the level
def leaverealmanager():
    if(G.Story_State == 110):
        __main__.ChangeMap(2.5, "caine_landmark", "realmanagerTower_caine")
    else:
        __main__.ChangeMap(2.5, "realmanagerTower_mark", "realmanagerTower_hub")

#realmanagerTOWER: Called when the player leaves the level
def leaverealmanagerNos():
    if(G.Story_State == 110):
        __main__.ChangeMap(2.5, "caine_nos_landmark", "realmanagerTower_caine")
    else:
        __main__.ChangeMap(2.5, "realmanager_nosferatu_entrance", "realmanager_sewers")

#realmanagerTOWER: Called to switch which camera is active in the realmanager security room
def realmanagerCameraSwitch():
    G.realmanager_Camera = G.realmanager_Camera + 1
    if(G.realmanager_Camera > 5):
        G.Skyline_Camera = 1
    monitor = Find("monitor_2")
    monitor.SetCamera("camera_%i" % (G.realmanager_Camera))

#realmanagerTOWER:  Called to change to combat for Nosferatu, changed by wesp
def realmanagerCombat():
    combatTrigger = Find("combat_change")
    if (__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "Nosferatu")):
        if (G.Story_State == 100 or G.Story_State >= 115):
            combatTrigger.Trigger()
            print "Combat Switched"
            __main__.ScheduleTask(1.0, "Find(\"Chunk2\").ScriptUnhide()")
        taxi = Find("taxi")
        if taxi: taxi.Kill()
        cabbie = Find("cabbie")
        if cabbie: cabbie.Kill()

#realmanagerTOWER:  Disables the elevator when the player is not allowed up.
def elevatorStop():
    if (G.Story_State >= 35 and G.Story_State < 60):
        eleButtons = Find("base_elev_down")
        baseButtons = Find("base_btn_up")
        eleButtons.Lock()
        baseButtons.Lock()

#realmanagerTOWER:  Spawns the bomb after the bomb guy dies
def spawnBomb():
    bombGuy = Find("bomberman")
    center = bombGuy.GetCenter()
    point = (center[0] + 25, center[1] + 25, center[2])
    bomb = __main__.CreateEntityNoSpawn("item_g_astrolite", point, (0,0,0) )
    bomb.SetName("astrolite_bomb")
    sparklies = __main__.CreateEntityNoSpawn("inspection_node", point, (0,0,0) )
    sparklies.SetParent("astrolite_bomb")
    __main__.CallEntitySpawn(bomb)
    __main__.CallEntitySpawn(sparklies)

#realmanagerTOWER:  Despawns the bomb after placed
def despawnBomb():
    bomb = FindClass("item_g_astrolite")
    center = bomb[0].GetOrigin()
    angles = bomb[0].GetAngles()
    bomb[0].Kill()
    bombProp = Find("bomb_prop")
    bombProp.SetOrigin(center)
    bombProp.SetAngles(angles)
    bombProp.ScriptUnhide()

#SP_ENDSEQUENCES_B: Sets up players to avoid PC clan models
def setupCamarillaPart2():
    dude1 = Find("Gangrel_Pusher")
    dude2 = Find("Brujah_Pusher")
    dude3 = Find("Toreador_Pusher")
    dude4 = Find("Malkavian_Pusher")
    if (__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "Gangrel")) :
        dude4.SetName("Regent2")
        dude4.ScriptUnhide()
        dude2.SetName("pusher1")
        dude2.ScriptUnhide()
        dude3.SetName("pusher2")
        dude3.ScriptUnhide()
    elif (__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "Brujah")) :
        dude1.SetName("Regent2")
        dude1.ScriptUnhide()
        dude3.SetName("pusher1")
        dude3.ScriptUnhide()
        dude4.SetName("pusher2")
        dude4.ScriptUnhide()
    elif (__main__.IsClan(__main__.FindPlayer(), "Toreador")) :
        dude2.SetName("Regent2")
        dude2.ScriptUnhide()
        dude1.SetName("pusher1")
        dude1.ScriptUnhide()
        dude4.SetName("pusher2")
        dude4.ScriptUnhide()
    else :
        dude3.SetName("Regent2")
        dude3.ScriptUnhide()
        dude1.SetName("pusher1")
        dude1.ScriptUnhide()
        dude2.SetName("pusher2")
        dude2.ScriptUnhide()

#LA_realmanagerTOWER_1: functions for displaying Dominate effect
def dominatePlayer():
    __main__.FindPlayer().PlayHUDParticle("D_Dominate_HUD_Cast_emitter2")

def stopDominatePlayer():
    __main__.FindPlayer().StopHUDParticle(2)

#LA_realmanagerTOWER_1: LaCroix needs to float a line in a cutscene
def LaCroixCutsceneFloat():
    prince = Find("prince1")
    prince.PlayDialogFile("Character/dlg/Downtown LA/prince2/line1278_col_e.mp3")

#SP_ENSEQUENCES_B: Debug printing to find out of sync cameras
def DBprintname(x):
    print x

# added by wesp
def genderrealmanager():
    pc = __main__.FindPlayer()
    gender = pc.IsMale()
    clan = pc.clan
    sniper1 = Find ("sniper_1")
    sniper2 = Find ("sniper_2")
    patroll4 = Find ("patroller_4")
    office1 = Find ("office_guard_1")
    office2 = Find ("office_guard_2")
    realmanager_female = "models/character/pc/female/realmanager/armor3/realmanager_female_armor_3.mdl"
    if(gender == 1 and clan == 8):
        sniper1.SetModel(realmanager_female)
        sniper2.SetModel(realmanager_female)
        patroll4.SetModel(realmanager_female)
        office1.SetModel(realmanager_female)
        office2.SetModel(realmanager_female)
    if G.Patch_Plus == 1:
        patroll4.SetScriptedDiscipline("presence 3")
        office1.SetScriptedDiscipline("fortitude 3")
        office2.SetScriptedDiscipline("fortitude 3")

print "levelscript loaded"
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Şimdi bırakalım kodu da şunu sorayım ben size. Ne olacak bu programcıların hali :D
 

engerex

Müdavim
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
48
PHP:
function fibonacci(f,b,s:Integer):boolean;
begin
repeat
Form1.Memo1.Lines.Add(IntToStr(f)); //veya writeln
b := f + b;
f := b - f;
until f>s;
end;   
fibonacci(0,1,99); //Kullanımı
/// Nerden buluyorlar böyle şeyleri anlamıyorum. Hayır uydurdular kafalarından dicem ama ağaçta yapraklarını mı uydurdu?
 

knightx

Müdavim
Katılım
29 Aralık 2008
Mesajlar
2,494
Reaksiyon puanı
15
Puanları
38
Şimdi bırakalım kodu da şunu sorayım ben size. Ne olacak bu programcıların hali :D

sorma abi ne olacaksak buzullar eriyo kutup ayilari yalniz:D:D

saka bi yana ama pekte ic acici bi durum yok...

aslinda bu durum aklimda super bi fikir var ama zaman ve firsat yok !!!
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Aslında ülkemizde yazılım sektörüne gereken ilgi verilmiyor. Yazılım sektöründe çok büyük firmalarımız yok. Mesala geçen gün eski patronumdan Link şirketinin 18 milyon dolar gibi bi fiyata satıldığını duydum.
 

k2ann

Öğrenci
Katılım
22 Nisan 2010
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Açık kaynak kodlu bi program hazırlasak..herkes bişeyler eklese ufak ufak gitsek.bunu herkes bildiği dile çevirse onları da atsak.böylece her türlü gelişime açık olsa nasıl olur ;) mesela programın C# biri VB kısmıyla biri ilgilense bi omurga yazsak.üzerine birileri bişeyler ekleyip kaynağını ve compile exe sini paylaşsa..hem çok faydalı olur hemde huzur verir bişeyler yaptık diyerekten..paylaşımsa da kralı olur :)
 

BeNBeN

Asistan
Katılım
11 Temmuz 2008
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Makina dilinde merhaba :))

01101101011001010111001001101000011000010110001001100001
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Merhaba :)
 

webrettin

Müdavim
Katılım
16 Mart 2009
Mesajlar
1,676
Reaksiyon puanı
49
Puanları
48
Bakalım kafede konuşacak birşeyler bulabilecek miyim sonuçta aynı dilden konuşabilmek önemli. Kafe denilince genelde amatörlükten çıkmışlığı çağrıştırıyor.
 

rainman4009

Asistan
Katılım
24 Şubat 2010
Mesajlar
250
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
ekrana hello yazan proğramcı ....
eline tornavida alan bilgisayarcı olduk...
vb iki kot yazdık proğramcı olduk...
 

trinitrotoluen

Asistan
Katılım
13 Kasım 2009
Mesajlar
239
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
benim sorum var :), c++ :

e sayısını hesaplayan bir program yazınız...

e=1/0!+1/1!+1/2!+1/3!+1/4!+1/5!+1/6!+.....

yukardaki seriyi for döngüsüyle yazdırdım, ama bunları birde toplamak gerekiyor;) yani sırayla 1/0!, 1/1! falan diye...
yoksa hiç forla falan uğraşmıyacakmıyız nasıl yapıcaz bi yardım edin,
bu arada ben de giriş seviyesindeyim bu sene profesyönel bir eğitim alacm.
bir sorum daha var ama:blushing:
 

keyloger

Müdavim
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
13,268
Reaksiyon puanı
233
Puanları
63
benim sorum var :), c++ :

e sayısını hesaplayan bir program yazınız...

e=1/0!+1/1!+1/2!+1/3!+1/4!+1/5!+1/6!+.....

yukardaki seriyi for döngüsüyle yazdırdım, ama bunları birde toplamak gerekiyor;) yani sırayla 1/0!, 1/1! falan diye...
yoksa hiç forla falan uğraşmıyacakmıyız nasıl yapıcaz bi yardım edin,
bu arada ben de giriş seviyesindeyim bu sene profesyönel bir eğitim alacm.
bir sorum daha var ama:blushing:

recursive konusunu araştır. :)
 

Proof.Web

Doçent
Katılım
3 Temmuz 2010
Mesajlar
999
Reaksiyon puanı
21
Puanları
0
PHP:
<?php
$olum=1;
$yasam=0;
if($olum==1 and $yasam==0){
echo "Yasiyorum Ama Olu Gibi Yasiyorum";
}else{
echo "HATA !"."<br/>Sen Yasamiyorsun Be Kardes";
}
?>
 

Son mesajlar

Üst