SanDisk Class 10 64GB Hafıza Kartım Bozuldu!

Bu konuyu okuyanlar

the duke

Doçent
Katılım
8 Haziran 2015
Mesajlar
656
Reaksiyon puanı
24
Puanları
18
Yaklaşık 2 yıl önce Bimeks'ten Sandisk 64GB Class10 hafıza kartı almıştım ve genelde SanDisk ürünleri kullanırım hep hiç sorun çıkartmazlar ama ne olduysa hafıza kartımı biçimlendiremedim, üzerine veri yazamadım ama veri okuyabiliyorum içine girebiliyorum.
Bilgisayar üzerinden komut satırından bazı şeyler denedim ama olmadı. SanDisk ürünlerinin 10 yıl garantisi bulunuyor ancak ürünün faturasını bulamadım garanti için bir sıkıntı çıkar mı? Eğer mağaza kayıtlarında faturam gözükürse problem olmaz diye düşünüyorum. SanDisk ile iletişime geçtim değişim isteyeceğim.
 

Seyhoo

Dekan
Cezalı
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
8,550
Reaksiyon puanı
741
Puanları
113
Yapacak bir şey yok. Aslında Sandisk en kaliteli bellek üreticilerinden birisi. Büyük ihtimalle kontrolcü çip arızalanmış onada yapacak bir şey yok.
 

the duke

Doçent
Katılım
8 Haziran 2015
Mesajlar
656
Reaksiyon puanı
24
Puanları
18
Neyse ki SanDisk'in genişletilmiş 10 yıl garantisi var ve müşteri desteği çok iyi. SanDisk Türkiye ile görüştüm durumu merkeze bildirdiler onay aldıklarında da geri dönüş sağlayıp arızalı kartı depolarına kargolayacağım onlar da bana kuryeyle yeni bir hafıza kartı gönderecekler.

Eğer SanDisk ürünleriyle sorun yaşarsanız en kısa sürede değişiminizi gerçekleştirirler.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,118
Puanları
113
teknos'dan aldıysan götür teknoasiste değiştirsinler fatura yoksa ambalajını götür.
 

the duke

Doçent
Katılım
8 Haziran 2015
Mesajlar
656
Reaksiyon puanı
24
Puanları
18
teknos'dan aldıysan götür teknoasiste değiştirsinler fatura yoksa ambalajını götür.
Gerek yok ben SanDisk Türkiye ile çözdüm hafıza kartının arkasında bir seri numarası var onu istiyorlar sadece ve 2 gün içerisinde onay verecekler bende hafıza kartını kargolayacağım 7-10 iş günü içerisinde bana kurye aracılığıyla yeni hafıza kartı gönderecekler.
 
Üst