Samsung Galaxy S7 ve S7 Edge Kullananlar Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)


Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
20,035
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Arkadaslar gunaydin.

Simdi bisey diyecegim kizacaksiniz :)) dun arkadasimda ki iphone 7plus ile hiz testi yaptim. Benim s7edge tokatladi :)) arkadasimin morali bozuldu. Apple a geceyim diodum ama dun ki denemeyi bizzat kendim yaptim ve sanirim s7 edge ile yola devam :) acik ara fark atti 7plus a ben bile hayret ettim. Oreo geldiginde dusunemiyorum arada ki farki.
Hahahahah hayret etmiş. :D :D benim eski mesajlarımı azıcık takip etseydin zaten bunu anlarsın. Hep diyorum hep arayüzde Samsung daha hızlı diye.
 

TZCN

Asistan
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
264
Puanları
28
Konum
Izmir
Samsung touchwiz

---- Mesajlar birleştirildi ----

Vallaha hayret ettim :)) arayuzde de degil. Uygulamalarda ozellikle gozle gorulur acayip hiz farki var. Bunda benim apk mirror den yukledigim guncel sistem uygulamalarida etkili sanirim. Ben normal s7edge arayuzu degil experience tarzi arayuz kullaniyorum. Samsung un en son touchwizini. Diger ram ve optimizasyon uygulamalarini da guncellemistim. Sanirim gozle gorulur fark burdan kaynaklaniyor. Dedigim gibi 7plusin yavasligi hayrete düşürdü beni :))

Samsung touchwiz kullandigim arayuz bu orjinal samsung dur. ;)
 
Son düzenleme:

Bartu Bilgi

Asistan
Katılım
30 Haz 2014
Mesajlar
175
Puanları
18
Samsung da muhattap alinacak kimse yok malesef. J7 ye bile Oreo dagitan samsung S7 lere sanki uzay teknolojisi mi yukleyecekte bu kadar salliyor anlamiyorum. Hep dedigim gibi Samsung artik ömrünü doldurdu ben de... Apple deneyimlemenin vakti geldi. Hic degilse Adil bi sekilde guncelleme veriyor kimseyi kanser etmiyor. Samsung tam bir kepazelik ornegi sergiliyor. 4000tl ye telefon aliyorsun. 2 ana sürüm den sonra defteri kapatiyor.
O yuzden Apple diyorum....

---- Mesajlar birleştirildi ----
Çok güncelleme istiyorsan sony de alabilirsin
 

Dogukan1905

Asistan
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
355
Puanları
43
Konum
Bursa
Arkadaslar gunaydin.

Simdi bisey diyecegim kizacaksiniz :)) dun arkadasimda ki iphone 7plus ile hiz testi yaptim. Benim s7edge tokatladi :)) arkadasimin morali bozuldu. Apple a geceyim diodum ama dun ki denemeyi bizzat kendim yaptim ve sanirim s7 edge ile yola devam :) acik ara fark atti 7plus a ben bile hayret ettim. Oreo geldiginde dusunemiyorum arada ki farki.
Ben zaten hep söylüyorum S7 Edge performans problemi yaşamıyor. Ama oreo ile daha iyi hale gelecek o kesin. Güncellemeyi geç aldığım için Samsung'dan başka bir markaya çok büyük konuşmayayım ama geçeceğimi zannetmiyorum.
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
20,035
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Eninde sonunda para basmıyorsanız Samsung'dan başka markaya geçeceksiniz beyler.. Örnek olarak kendimi versem yeter herhalde.
Fiyatlar çok yukarı gidiyor.
 

TZCN

Asistan
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
264
Puanları
28
Konum
Izmir
Eninde sonunda para basmıyorsanız Samsung'dan başka markaya geçeceksiniz beyler.. Örnek olarak kendimi versem yeter herhalde.
Fiyatlar çok yukarı gidiyor.
Para basmak yerine apk gelistiricisi olmayi cok isterdim

---- Mesajlar birleştirildi ----

Çok güncelleme istiyorsan sony de alabilirsin
Sony de kullandim. Malesef sevemedim o telefonu..

---- Mesajlar birleştirildi ----

Ben zaten hep söylüyorum S7 Edge performans problemi yaşamıyor. Ama oreo ile daha iyi hale gelecek o kesin. Güncellemeyi geç aldığım için Samsung'dan başka bir markaya çok büyük konuşmayayım ama geçeceğimi zannetmiyorum.
Evet bende bunu kendim test edip bizzat gordum. Iphone 7plus in edge karsisinda ki inanilmaz yavasligi tepkimelere daha gec cevap vermesi sasirtti beni. Dedigim gibi sanirim animasyon gecislerinde ki softluk biraz olayi Cool yapiyormuş. Uygulama acilis hizlari ve sayfa yuklenis hizlari arasinda gozlegorulur bariz farklar varmiş..
 
Son düzenleme:

Dogukan1905

Asistan
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
355
Puanları
43
Konum
Bursa
Eninde sonunda para basmıyorsanız Samsung'dan başka markaya geçeceksiniz beyler.. Örnek olarak kendimi versem yeter herhalde.
Fiyatlar çok yukarı gidiyor.
Ben ilk çıktığında ön siparişle falan cihaz almıyorum. Zaten artık dediğin gibi fiyatlar çok arttı. Bekleyip öyle satın alıyorum. Fiyatlar düşüyor. S8 mesela 4500TL gibi fiyatlara çıktı ama şimdi 3500TL'lelere bulunuyor. Hatta daha bile az. Bence mantıklısı bekleyip almak.

---- Mesajlar birleştirildi ----
 
Son düzenleme:

TZCN

Asistan
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
264
Puanları
28
Konum
Izmir
Ben ilk çıktığında ön siparişle falan cihaz almıyorum. Zaten artık dediğin gibi fiyatlar çok arttı. Bekleyip öyle satın alıyorum. Fiyatlar düşüyor. S8 mesela 4500TL gibi fiyatlara çıktı ama şimdi 3500TL'lelere bulunuyor. Hatta daha bile az. Bence mantıklısı bekleyip almak.

---- Mesajlar birleştirildi ----
Bende bekleyip alma taraftariyim. Ilk ciktigi gibi almak her zaman icin cebe zarardan baska bir sey degil. Ve ben artik telefon teknolojilerinde ki ust sinir bandinin cok fazla zorlanamayacagini dusunuyorum. Ekran teknolojisinde bile sonsuz ekran ve çentikten sonra koyabilecek farkli alternatifleri yok. Ram zaten belli 6GB da 4GB da ayni hiz da...
 

Dogukan1905

Asistan
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
355
Puanları
43
Konum
Bursa
Bende bekleyip alma taraftariyim. Ilk ciktigi gibi almak her zaman icin cebe zarardan baska bir sey degil. Ve ben artik telefon teknolojilerinde ki ust sinir bandinin cok fazla zorlanamayacagini dusunuyorum. Ekran teknolojisinde bile sonsuz ekran ve çentikten sonra koyabilecek farkli alternatifleri yok. Ram zaten belli 6GB da 4GB da ayni hiz da...
İnşallah Samsung şu çentik muhabbetine girmez. Geçen patentini aldıkları konusunda bir haber çıktı. İnşallah sadece patentte kalır. :D
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
20,035
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Ben ilk çıktığında ön siparişle falan cihaz almıyorum. Zaten artık dediğin gibi fiyatlar çok arttı. Bekleyip öyle satın alıyorum. Fiyatlar düşüyor. S8 mesela 4500TL gibi fiyatlara çıktı ama şimdi 3500TL'lelere bulunuyor. Hatta daha bile az. Bence mantıklısı bekleyip almak.

---- Mesajlar birleştirildi ----
Yine pahalı S7'yi 2550'ye almıştım. 5T'yi 2640'a aldım. Birden 3000-3500'e çıkamam çıkmam. Etmez o fiyatları. Bu fiyata aldığım 5T'nin S8'den bir kaç noktada eksiği var fakat S8'den çok daha üstün olduğu noktalarda var örnek 8GB RAM örnek batarya

---- Mesajlar birleştirildi ----

Örnek performans. Performans olarak bence Note 8'den de önde olduğunu hissettiriyor. İsterseniz arayüzü şöyle gezinirken bir ekran videosu alayım. Farkı anlayın.
 
Son düzenleme:

TZCN

Asistan
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
264
Puanları
28
Konum
Izmir
İnşallah Samsung şu çentik muhabbetine girmez. Geçen patentini aldıkları konusunda bir haber çıktı. İnşallah sadece patentte kalır. :D
Vallaha centik olayinin bi cazibesi yok ne donanimsal ne de yazilimsal o yuzden kendimce pek bi espirisi olmadigi icin tercih listemde olmayacak bi ozellik :)

---- Mesajlar birleştirildi ----

Yine pahalı S7'yi 2550'ye almıştım. 5T'yi 2640'a aldım. Birden 3000-3500'e çıkamam çıkmam. Etmez o fiyatları. Bu fiyata aldığım 5T'nin S8'den bir kaç noktada eksiği var fakat S8'den çok daha üstün olduğu noktalarda var örnek 8GB RAM örnek batarya

---- Mesajlar birleştirildi ----

Örnek performans. Performans olarak bence Note 8'den de önde olduğunu hissettiriyor. İsterseniz arayüzü şöyle gezinirken bir ekran videosu alayım. Farkı anlayın.
Ekran videosunu bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
20,035
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Vallaha centik olayinin bi cazibesi yok ne donanimsal ne de yazilimsal o yuzden kendimce pek bi espirisi olmadigi icin tercih listemde olmayacak bi ozellik :)

---- Mesajlar birleştirildi ----



Ekran videosunu bekliyorum
Yavaştan ilginizi çekmeye başladı herhalde performans meselesi :D :D
Şarjı dolsun inşallah yüklerim. Cidden değiştirmeyi kafasına kyanlar için 5T'yi öneririm.
 

Çıkrıkcı

Profesör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
1,002
Puanları
113
Konum
....
Tema magazasindan satin alim yapacagim fakat sanal kart kabul etmiyor. Mobil odeme icinde ayri ucretlendirme var. Baska bir cozumu yok mu? Kupon gibi.
 

ene49

Asistan
Katılım
2 Tem 2016
Mesajlar
267
Puanları
28
Konum
Muş
Tema magazasindan satin alim yapacagim fakat sanal kart kabul etmiyor. Mobil odeme icinde ayri ucretlendirme var. Baska bir cozumu yok mu? Kupon gibi.
Kredi veya hesap kartı varsa kullanabilirsin.
Şu mobil ödemeye değindiğin iyi oldu.
Bende çok merak ediyordum hatta uzun zamandır sormak istiyordum şu mobil ödeme için ayrı bir ücret alıyorlar mı?
Ben Bimcell kullanıyorum.
Bilenler lütfen bilgi versin.
Mobil ödeme ile alış veriş yaparsam ayrı bir ücret alıyorlar mı?
 

Çıkrıkcı

Profesör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
1,002
Puanları
113
Konum
....
Kredi veya hesap kartı varsa kullanabilirsin.
Şu mobil ödemeye değindiğin iyi oldu.
Bende çok merak ediyordum hatta uzun zamandır sormak istiyordum şu mobil ödeme için ayrı bir ücret alıyorlar mı?
Ben Bimcell kullanıyorum.
Bilenler lütfen bilgi versin.
Mobil ödeme ile alış veriş yaparsam ayrı bir ücret alıyorlar mı?
Mesele su ki; sanal kart disinda hicbir zaman ana kart bilgilerini kullanmiyorum. Alacagim 4 liralik tema sinir ediyorlar insani. Turkcell 3 aylik ucreti pesin aliyordu bugun baktim. 5.99 olacakti. Bimcell i Türk Telekom sitesinden bulabilirsiniz sanirsam.
 
Üst
stat counter