Samsung Galaxy Note 5 Kullananlar Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Drogba39

Doçent
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
750
Puanları
43
Arkadaşlar benim Note 5'imde Wifi sorunu var. Bağlanıyorum internete fakat "İnterner Kullanılamıyor" yazıyor. Nasıl çözebilirim ?
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,333
Puanları
113
Konum
...
Bikaç sebepten dolayı geçici olarak s7 edgeten note 5 e döndüm daha önce de 6 7 ay kullanmıştım gerçekten çok özlemişim s peni gözle görülür bi şekilde s7 edgeten daha stabil çalışıyo gerçekten note serisinin optimizasyonu daha iyi sadece şarjı s7 edgeten kötü o kadar ama çok abartılacak kadar değil bundan sonra note serisinden başka telefon almayı düşünmüyorum :)
 

burahburah

Üyecik
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
8
Puanları
1
Konum
Alanya
Arkadaşlar son zamanlar da note 5 cihazimin şarjının daha az gittiğini dusunuyorum. Ekran ayarını full hd'den hd'ye indirdiğim halde böyle devam ediyor. Şuan 308 mb'lik bir ara yazılım geldi. Sinirlenip yükledim. Ama daha guncellemedim. Sizce guncellemeliyim? Tecrübesi olanlar cevaplarsa teşekkür ederim
 

Ömer Poşluk

Üyecik
Katılım
15 Mar 2017
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
Kayseri
Şubatın 12sinde Iphone 7 ye geçerek aranızdan ayrıldım arkadaşlar. Benim Note 5 de çizik dahi yoktu 2.5 yıl kullandım cihazı. Ama müzik dinlemeyi çok sevdiğimden midir nedir hoparlörden cızırtılar gelmeye, şarjı iyi gitmemeye ekran sararmaya başlayınca Iphona geçtim. 1 aydır kullanıyorum cihazı gerçekten küçük cihaz kullanımı taşıması tel elle mesaj yazılması çok güzelmiş. Samsung servisine verip cihazı yaptırmayı düşünmedim değil ama sizde iyi biliyorsunuz cihazın içi açıldıktan sonra düzen tutacağından çok şüpheliydim. Bir de garantisi bitmiş bir cihaz için kim bilir ne kadar ücret isteyeceklerdi. Velhasıl yardımlarınız için teşekkür ederim. Android 8'i almanız dileğiyle :D
 

wolkhy1903

Profesör
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
2,365
Puanları
48
Arkadaşlar son zamanlar da note 5 cihazimin şarjının daha az gittiğini dusunuyorum. Ekran ayarını full hd'den hd'ye indirdiğim halde böyle devam ediyor. Şuan 308 mb'lik bir ara yazılım geldi. Sinirlenip yükledim. Ama daha guncellemedim. Sizce guncellemeliyim? Tecrübesi olanlar cevaplarsa teşekkür ederim
bence yükleme şarjda hissedilir bir düşüş var ne yaptılarsa
 

pahla

Üyecik
Katılım
30 Haz 2016
Mesajlar
11
Puanları
3
Konum
Ankara
Ben yükledim, neyin değiştiğini anlamadım ama şarj biraz iyileşti gibi. En azından daha kötü değil.
 

30ozan30

Üyecik
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
4
Puanları
1
Konum
hakkari
Merhaba arkadaslar ben yurt disindan note 5 (sm-n920f) aldim. Sistemini sifirladim twrp den ama internetten arastirdim bir turlu 6.0 yada 5.0 sürümünü bulamadim. Adamlar n920f yi yapmis ama tek bir tane rom atmamis internete n920f romu. Sizlerden ricam bn bulamadim sizin bildiginiz n920f romu var mi ? Lutfen acil yardim. Simdiden cok tesekkurler
 

V4ttel

Üyecik
Katılım
7 May 2018
Mesajlar
1
Puanları
1
Konum
Manisa
Biraz alakasız biliyorum ama sormam lazım. Elimde samsung galaxy note 5 var. Pil kullanımına girdiğimde 10244 ve 10192 dikkatimi çekti. Bunlar virüs müdür? Acilen cevap almam lazım çünkü kimlik bilgilerim, kart bilgilerim bu telefonda.(ininal) Ve bunlar virüsse neden malwarebytes kaspersky bu virüsleri algılamadı?
Screenshot_20180507-222210.png
 

hasan188

Üyecik
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
5
Puanları
1
selamun aleyküm arkadaşlar. elimde sm-n9208 model note 5 var. imei atmam gerekiyor. o kadar araştırdım bulamadım biraz aciliyeti var. yardımcı olursanız çok sevinirim
 

verb1

Üyecik
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
86
Puanları
8
Arkadaslar merhaba,cihazi servise verip bataryasini degistirmek istiyorum.Ucreti telefonu iade alirken mi yoksa iade ederken mi veriyoruz.Bu konuda bilgisi olan varsa cok sevinirim
 

|SeYYaH|

Rektör
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
13,730
Puanları
113
Konum
HeNdeK
Arkadaşlar bizim Note5'lere oreo güncellemesi verilmeyecek anlaşılan, bu konuda bütün ümitler bitti mi diyorsunuz?
 

|SeYYaH|

Rektör
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
13,730
Puanları
113
Konum
HeNdeK
Ya ben artık bu güncellemeden ümidimi kestim, lakin çok sorun bişey de değil benim için. Lakin benim sormak istediğim bir başka mevzu var. Birkaç ay evvel şarj süresi epey kısalınca 120 lira verip pilini tamirci bir arkadaşa değiştirdim. Lakin değişen birşey olmadı, pil hiç internet, konum, bluetoot gibi aparatlarını falan açmadığım halde sabahtan ikindiye kadar ancak dayanabiliyor. En fazla bir iki kişiyle çok az sürelerle konuştuğum olabiliyor. Bu konuda ne tavsiye edersiniz?
 

Hamza kk

Doçent
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
547
Puanları
28
Ya ben artık bu güncellemeden ümidimi kestim, lakin çok sorun bişey de değil benim için. Lakin benim sormak istediğim bir başka mevzu var. Birkaç ay evvel şarj süresi epey kısalınca 120 lira verip pilini tamirci bir arkadaşa değiştirdim. Lakin değişen birşey olmadı, pil hiç internet, konum, bluetoot gibi aparatlarını falan açmadığım halde sabahtan ikindiye kadar ancak dayanabiliyor. En fazla bir iki kişiyle çok az sürelerle konuştuğum olabiliyor. Bu konuda ne tavsiye edersiniz?
Lakin telefonuna format atman gerek dostum durum bunu gerektiriyo pile bi gir ne tüketiyomuş pilini bak önce
 
Üst
stat counter