Root Nedir ? Garanti Dışı Bırakırmı ?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Puanları
0
kardeşim şimdi ben root attım ondan sonra sayaçım yes 1 felan yazıyordu ondon sonra sıfırladım sonrada root kaldırdım şimidi hem sayaç sıfır hemde rootsuz samsung anlarmı garanti anlarmı kardeş
 

Abram

Asistan
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
131
Beğeniler
0
Puanları
16
kardeşim şimdi ben root attım ondan sonra sayaçım yes 1 felan yazıyordu ondon sonra sıfırladım sonrada root kaldırdım şimidi hem sayaç sıfır hemde rootsuz samsung anlarmı garanti anlarmı kardeş
Sayacı sıfırladığına ve Stock ROM'a geri dönebildiğinden eminsen bir sıkıntı çıkmaz. :)
Sanmıyorum ki teknik servis ''Acaba cihaz rootlu mu?'' kafasıyla olaya baksın. :)
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Puanları
0
stock rom ne kardeşim orjinal rom deme ewet şuan cihazda sayaç sıfır root yok durumu resmi eywallah allah senden razı olsun
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
arkadaşlar ben tabletime root attım fakat tablet google play store gibi bazı uyguulamaları açmıyor superuser yükledim root başarısız dedi ne yapmalıyım aciiil cevap verin
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
telefonun tamamen bozuksa açılmıyorsa telefonunu baştan başlatıp rootsuz olarak işletim sistemi yüklerler ancak ben müşteri hizmetlerine sordum ve cevabı şuydu : Konu ile ilgili belirtmiş olduğunuz işlemleri (Root) gerçekleştirmeniz durumunda cihazınız yetkisiz müdaheleden dolayı garanti dışı kalıcaktır.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
senin youtube gibi uygulamarı silmene yardımcı olur iyi ama garantiden çıkar rootu silersen garantiye döner heralde
 
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
30
Beğeniler
1
Puanları
6
Sonra unroot yaparsan garantinin gitmemesi için hiç bir iz bırakmaman lazım :)
Rootlandığının asla anlaşılamaması için telofonuna yeniden stock rom yüklemelisin.
 
W

weggal

SDN Okuru
bende garantiye gönderdim rootlanmış bi şekilde ama bişey olmadı yani etkilemiyo aslında senin cihazının sorununa bağlı örneğin şarj yeri bozuldu diyelim adamlar sadece o kısımla ilgileniyor sadece rootlanmışmı diye bakmıyolar zannedersem
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
2,138
Beğeniler
364
Puanları
83
Merhaba arkadaşlar,
Androidle daha yeni tanıştığım için yardımınıza başvurmak istiyorum.Elimde Sony Ericsson Arc S var(İCS 4.0 yüklü).Bu sitede de bir arkadaşımız sony ericsson 4.0 root diye bir konu açmış orda gördüm.Nasıl yapılacağını sormayacağım ama Dezavantajları nedir? Yani yapsam ne değişecek onu öğrenmek istiyorum.Mesela ben arc s e xperia s control widget buldum ama apk manager ile yüklenmiyor root istiyormuş galiba o programları sorunsuz yükleyebilir miyim. Bir de unroot işlemini nasıl yaparız? Şimdiden teşekkürler...
Yazılımı üreticinin dışına çıkarmak garantiden çıkar cihazların garantisi bittimi rootlamak daha mantıklı
 
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
36
Beğeniler
3
Puanları
8
Konum
turkiye
Eger rom degistirmeyerek rootladiysan;

1-supersu indir.

2-ayarlar bolumune gir.

3-kalici unroot temizlemesi diyecek bas.

4-unroot yapildiktan sonra cihaz yeniden baslayacak rootlu uygulamalar ve root kalkmis olacak.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Puanları
3
Konum
Antalya
Root Cihazı Normalde garanti dışı bırakır ama bununda bir yöntemi var tabi
Her telefon için gecerti olmasada
İlk önce telefonunun varranty void yada odin sayacı (root sayacı) olacakta bilinen dosyasını bulmaya çalış ondan sonra root at çünkü root attığında cihazının root sayacı artacaktır ve cihazın garanti tipi kalacaktır ... Bu arada dikkatli olmanda fayda var eğer root atmayı bilmiyorsan bilen birine attır veya iyi bir araştırma yapıp öğle at root işlemi sırasında cihazın çökebilir ve bardağa açılmaya bilir bu yüzden dikkatli olmakta ve işlemleri doğru yapmakta fayda var root işlemini başarılı bir şekilde yaptıktan sonra garantiye götüreceğini zamanda odin sayacı ya ı root sayacı sıfırlama dosyasını cihazına yaz ardından Stock yani orijinal rom yaz cihazın artık garanti dahilinde
 
Katılım
8 Kas 2015
Mesajlar
2,761
Beğeniler
778
Puanları
113
Konum
Konya
Root Cihazı Normalde garanti dışı bırakır ama bununda bir yöntemi var tabi
Her telefon için gecerti olmasada
İlk önce telefonunun varranty void yada odin sayacı (root sayacı) olacakta bilinen dosyasını bulmaya çalış ondan sonra root at çünkü root attığında cihazının root sayacı artacaktır ve cihazın garanti tipi kalacaktır ... Bu arada dikkatli olmanda fayda var eğer root atmayı bilmiyorsan bilen birine attır veya iyi bir araştırma yapıp öğle at root işlemi sırasında cihazın çökebilir ve bardağa açılmaya bilir bu yüzden dikkatli olmakta ve işlemleri doğru yapmakta fayda var root işlemini başarılı bir şekilde yaptıktan sonra garantiye götüreceğini zamanda odin sayacı ya ı root sayacı sıfırlama dosyasını cihazına yaz ardından Stock yani orijinal rom yaz cihazın artık garanti dahilinde
Cihazım haftada 1 kez çöküyor telefonun çökmesi yedeğin varsa zor bişey deyilki insanlar bite bu kasar çekiniyor anlamıyorum...


Bu arada artık eskisi gibi root sayacını sıfırlayamıyoruz ancak ben synapse ayarlarıyla uğraşırken geçenlerde anakartı yakmıştım değişim yapmışlardı(sanırım anakart yanınaca knox sayacı da devredışı kalduğından )

Onun dışında knox sayacı 2×1 iken çerçeve ayrılmıştı 200tl me mâl olsada değiştirmişlerdi...
 
Katılım
3 Şub 2017
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
türkiye
aslına bakarsak android açık uçlu bir işletşm sistemi olduğu için root garantiyi bozmaz ama bir şehir efsanesi midir bilmem bir arkadaşımın general mobile android 4g sinin androidi çökmüştü rootlu olarak direkt verdi cihacı garanti kabul etti benimde elimde şuan sony m4 aqua var rootlu durduk yere kapandı açılmıyor garantiye vereceğim büyük ihtimalle kabul edecekler inşallah kolay gelsin
 
Katılım
8 Kas 2015
Mesajlar
2,761
Beğeniler
778
Puanları
113
Konum
Konya
aslına bakarsak android açık uçlu bir işletşm sistemi olduğu için root garantiyi bozmaz ama bir şehir efsanesi midir bilmem bir arkadaşımın general mobile android 4g sinin androidi çökmüştü rootlu olarak direkt verdi cihacı garanti kabul etti benimde elimde şuan sony m4 aqua var rootlu durduk yere kapandı açılmıyor garantiye vereceğim büyük ihtimalle kabul edecekler inşallah kolay gelsin
Root garantiyi bozar çünki geliltiriciler kendi uygulamalarına sistemlerine müdahile edilmesini istemiyorlar
 
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
6
Konum
sjdssd
galiba o programları sorunsuz yükleyebilir miyim. Bir de unroot işlemini nasıl yaparız? Şimdiden teşekkürler...
--- Gönderi Güncellendi ---
bırakıyor. o yüzden gitmeden orjinal romu geri yükle hiçbir şey farketmiyorlar :)
 

Benzer Konular

Üst
stat counter