Ölü piksel sorunsalı?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


serkanbb06

Profesör
Onursal Üye
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
1,986
Puanları
38
Bugün servisten arandım ve dış etken dendi. Yani sert bir cisim baskı uygulamış dendi. Tırnağınızla elinizle ekranda pikselin dısarı cıktığını hissedersiniz dedi.
Muhtemelen bir darbe almış dediler ve garanti dışı dediler.

Benim anlamadığım şu; yenie vliyim 8 aydır eve çoluk cocuk girmedi misafir bile. Dışardan ev temizliğine gelen de olmadı. Ki eşim tv yi silmek istediğinde bile ben silerim ekranı vs derdim ve ben silerdim.

Şimdi böyle bir durum mümkün mü pikselin kendiliğinden dışarı atması?
 

serkanbb06

Profesör
Onursal Üye
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
1,986
Puanları
38
Arkadaşlar bu piksel sorunuyla birlikte başka bir sorunla konu tüketici hakem heyetine intikal etti :)
Buradan Bilgi veririm piksel konusuyla ilgili
Teşekkürler ilginiz için
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
53,933
Puanları
113
Arçelik alsaydın olmazdı böyle hayvanlıklar çamura yatıcaklar ekrana darbe gelmiş derler hayalet sinek akasından girip içinden çıkarken tecrübesizliğinden piksele takılmış derler yakında...
 

serkanbb06

Profesör
Onursal Üye
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
1,986
Puanları
38
Arçelik alsaydın olmazdı böyle hayvanlıklar çamura yatıcaklar ekrana darbe gelmiş derler hayalet sinek akasından girip içinden çıkarken tecrübesizliğinden piksele takılmış derler yakında...
Sony son senelerde servis anlamında bu hala gelmiş. Bir çok teknik servisten duyduğum bu daha önce Sony yetkili servisi olan..
Düşünün koskoca Ankara da 1 adet tv yetkili servisi var :)
Onlar da vasıfsız
Şöyle ki; fotoğraf çekiyorlar, video çekiyorlar merkeze atıyorlar maille. Maile cevap geliyor şunu bunu yapın sonra yine fotoğraf video atın diye :))
Olmaz tv yi İstanbul’a istiyorlar :)
Başka bi sorunum için burda da konu açtım ekranda leke sorunu onda böyle oldu
:)
Allah sabır versin :)
Sony alacaklar sonini iyi düşünsün :))))
 

safakozturk

Üyecik
Katılım
24 Kas 2018
Mesajlar
8
Puanları
3
Servis tamirini yapıp sizlere geri ürünü teslim edecektir. Geçmiş olsun
 

serkanbb06

Profesör
Onursal Üye
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
1,986
Puanları
38
Servis tamirini yapıp sizlere geri ürünü teslim edecektir. Geçmiş olsun
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz ki?
Olay şöyle sonuçlandı; tüketici hatası dendi, cihaz geri gönderildi evime. 4-5 ay sonra başka bir konuda belirttiğim gibi leke sorunu oluştu ona da kullanıcı hatası dendi. Şimdi süreç tüketici hakem heyetinde 2 aydın “savunma bekleniyor” yazıyor :)
 

safakozturk

Üyecik
Katılım
24 Kas 2018
Mesajlar
8
Puanları
3
Sony son senelerde servis anlamında bu hala gelmiş. Bir çok teknik servisten duyduğum bu daha önce Sony yetkili servisi olan..
Düşünün koskoca Ankara da 1 adet tv yetkili servisi var :)
Onlar da vasıfsız
Şöyle ki; fotoğraf çekiyorlar, video çekiyorlar merkeze atıyorlar maille. Maile cevap geliyor şunu bunu yapın sonra yine fotoğraf video atın diye :))
Olmaz tv yi İstanbul’a istiyorlar :)
Başka bi sorunum için burda da konu açtım ekranda leke sorunu onda böyle oldu
:)
Allah sabır versin :)
Sony alacaklar sonini iyi düşünsün :))))
TÜRKİYE’DE TÜKETİCİ HAKLARI NELERDİR?

Alınan herhangi bir mal hatalı çıktığı zaman, ilk 15 gün içinde, değiştirilmesi, paranın geri verilmesi, ücretsiz tamir edilmesi, ayıbın neden olduğu değer kaybının malın bedelinden indirilmesi talep edilebilir. Eğer ayıp, gizli ise ve tüketici de bunu sonradan fark ediyorsa, o zaman 15 gün sınırı, 2 yıla çıkar. Ancak, üzerinde ‘özürlü' vb. uyarı yazısı bulunan ve ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar için bu durum geçerli değildir.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz ki?
Olay şöyle sonuçlandı; tüketici hatası dendi, cihaz geri gönderildi evime. 4-5 ay sonra başka bir konuda belirttiğim gibi leke sorunu oluştu ona da kullanıcı hatası dendi. Şimdi süreç tüketici hakem heyetinde 2 aydın “savunma bekleniyor” yazıyor :)
Genelde servisler son kullanıcıların bu kadar ileri gidebileceğini es geçiyorlar ve sonuç sizler için inşallah olumlu sonuçlanacaktır. Devir hakkını arayanların devri oldu şuan tüketici her daim haklı pozisyondadır unutmayın. Hakkınızı arayın
 
Son düzenleme:

serkanbb06

Profesör
Onursal Üye
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
1,986
Puanları
38
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz ki?
Olay şöyle sonuçlandı; tüketici hatası dendi, cihaz geri gönderildi evime. 4-5 ay sonra başka bir konuda belirttiğim gibi leke sorunu oluştu ona da kullanıcı hatası dendi. Şimdi süreç tüketici hakem heyetinde 2 aydın “savunma bekleniyor” yazıyor :)
Hakem heyeti kararı açıklandı
Ücretsiz onarım hakkımın kullandırılması kararı çıktı
Sony de onarım yerine üst model tv gönderdi
55XF8505
Teşekkürler ilginiz için
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
53,933
Puanları
113
geçmiş olsun 20-30 yıl önce sony servisi olan bir yer komple kapanmış 30 yıl önce profilo da sony servisi idi onun servisi de kapandı filan...
 
Üst
stat counter