ConfickerBelasi
Müdavim
- Katılım
- 8 Ekim 2011
- Mesajlar
- 53,871
- Çözümler
- 1
- Reaksiyon puanı
- 16,117
- Puanları
- 113
sorun değil camın fiziksel özelliğinden optik bir olay defo,arıza değil ...
@Death Mark. Sen bari yapma kardes.bölge bölge sızdırmış işte.adam bi hevesle almış,morali bozulmuş.bu giderilebilecek bi problem.bakın ilerki sevkiyatlarda bu problem tamamen kalkacak.sam bunu bu şekilde bırakmaz.burası Türkiye burda olur ama Amerika’da Avrupa’da yani insanına her türlü sahip çıkılan yerlerde götürür adamın beynine koyarlar o telefonu.3 ay sorgusuz sualsiz iade etme hakları var götürüp.öyle bi hakkın olsa bu şekilde kullanır mısın?götürür geri verir misin?şayet almış olsaydın.
Ya bu arada arkadaşlar yaratıcı fikirlerinize hayranım.samsung’dan önce çözmüşsünüz meseleyi.yanları bişeylerle kapattırma buluşundan bahsediyorum.
Sen git patır patır patlayan iPhone 8'lere laf at hade@Death Mark. Sen bari yapma kardes.bölge bölge sızdırmış işte.adam bi hevesle almış,morali bozulmuş.bu giderilebilecek bi problem.bakın ilerki sevkiyatlarda bu problem tamamen kalkacak.sam bunu bu şekilde bırakmaz.burası Türkiye burda olur ama Amerika’da Avrupa’da yani insanına her türlü sahip çıkılan yerlerde götürür adamın beynine koyarlar o telefonu.3 ay sorgusuz sualsiz iade etme hakları var götürüp.öyle bi hakkın olsa bu şekilde kullanır mısın?götürür geri verir misin?şayet almış olsaydın.
Ya bu arada arkadaşlar yaratıcı fikirlerinize hayranım.samsung’dan önce çözmüşsünüz meseleyi.yanları bişeylerle kapattırma buluşundan bahsediyorum.
@Ozgurtoy yukardaki yorumlara bi bakabilir misiniz?yalan mı konuşuyosunuz arkadaşım?sabotaj mı yapıyorsunuz siz samsung’a???ve bir de sorun olmadığı halde(sözde),nasıl olduda 5000 tl’lik birbtelefonda 2-3 paket daha açtılar?bi izah etmeniz mümkün mü?az kaldı yalancı damgası yemenize.kusura bakmayın.
İyi forumlar..
milletimi inandırmak zorunda degisım elimde servis formlarını var size yaşadığım olayı anlattım kendi kendinize triplere girdiniz nie yalan söyleyim servisin orjinal resmi kasalı değişim formlarını var formda değişim nedeni çerçevede ışık sızması neyin kafasını yaşıyor bu millet anlamadim@Ozgurtoy yukardaki yorumlara bi bakabilir misiniz?yalan mı konuşuyosunuz arkadaşım?sabotaj mı yapıyorsunuz siz samsung’a???ve bir de sorun olmadığı halde(sözde),nasıl olduda 5000 tl’lik birbtelefonda 2-3 paket daha açtılar?bi izah etmeniz mümkün mü?az kaldı yalancı damgası yemenize.kusura bakmayın.
İyi forumlar..
milletimi inandırmak zorunda degisım elimde servis formlarını var size yaşadığım olayı anlattım kendi kendinize triplere girdiniz nie yalan söyleyim servisin orjinal resmi kasalı değişim formlarını var formda değişim nedeni çerçevede ışık sızması neyin kafasını yaşıyor bu millet anlamadim
Ekli dosyayı görüntüle 28935
--- Gönderi Güncellendi ---
Cihazi sirkeci samsung magazasindan aldim isik sizmasi vardi emaar samsunga servise verdim 4 gun sonra urun degisimi yapilacak die aradilar gittim emaar samsunga sifir kutu note 8 actilar değişim için acılan kutudaysa ışık sızması olduğu için bir kutu daha açtılar ondada ışık sızması çıkınca araştırma yapmak için benden sure istediler 2 gün 2 gün sonra gittiğimde bu bir ariza değil vs dendi bende kabul atmadım o gün bana 1 sıfır kutu daha açtılar neden yalan söyleyim size allahım yarabbim
Burada bir grup arkadaş yanlış anlamış ışık sızması yokn dediysek panelden kaynaklı bir sorun yok dedik hatta ekran paneli oynamış olabilir dedik.
Hatta bunların üzerine bir arkadaş dedi ki o zaman bu tarz sorun olmayan panelden bulacağız bizde dedik ki panel sonradanda oynayabilir.
Allah aşkına kim bu olayı yalanladı ihale bize patlamasın...
Evet bana göre sorun değil bence bu bir ışık yansıması.Bende zaten panelden kaynaklı bir sorun var dedim mi ?montajdan şundan bundan kaynaklı herneyse sorun var işte.gün gibi ortada.
Nasıl yani sonradan da oynayabilir?adam aldı koydu cebine aaa noldu?panel oynadı.noldu?ışıklı not8 oldu.
Bakın yine söylüyorum bu problemi sam böyle bırakmaz... (yada bunları bize kakalar,sağlamlarını hak eden ülkelerin insanlarına verir.bize göre nasılsa zaten sorun yok.)
Bu ışık sızması olarak bahsedilen sorun aynı şekilde S7 Edge ve S6 Edge'de de dillendirildi anlatabiliyor muyum?Hala “bana göre sorun değil” diyo adam ya.ne olmasını bekliyosun arkadaş ya?fukuşima etkisi filan mı yaşatmasını istiyosun “sana göre” bir sorun olabilmesi için???
en son acılan kutudaysa ışık sızması var para iadesi yapmadıkları için son kutuyu almak zorunda kaldım tüketici mahkemesine başvurudan pazartesi ben 5 bin tl veriyorsam note 8 e nokta hata olmaması lazimYani arkadaşım.niye kabul edeceksin?en iyisini yapmışsın.niye kabul edecek millet o kadar para veripte?bi bölgeden ışık sızacak yok öbür tarafından sızmayacak.adamın psikolojisini bozar yav.
Birde en son size açılan kutudan çıkanda herhangi bir sorun yok değil mi?
en son acılan kutudaysa ışık sızması var para iadesi yapmadıkları için son kutuyu almak zorunda kaldım tüketici mahkemesine başvurudan pazartesi
bu arıza yada sorun değil camın yapısından kaynaklı normal bişey.bu bir sorun
normaldir kavistendir diyip kapatmaya çalışıyorlar
yandaki ışık tam bir florasan, çok sinir bozucu,
bu telefonu aldıysanız, açmadan sağına soluna bakmadan kılıf takmayın
takıntılı biri iseniz kısacası bu telefonu almayın, çünkü ürün hatalı, karşınızdaki servis de apple değil, he he diyorlar, kırarsınız telefonu olan cebinize olur. ya da benim gibi yapın tüketici mahkemesine verin bekleyin.
bu arıza yada sorun değil camın yapısından kaynaklı normal bişey.
karanlıkta aydınlıkta her zaman belli, samsung servisi kendisi de gördü, avm de spotlar altında bile belli