Note 8 Android pie...

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,333
Puanları
113
Konum
...
Sözde 15 şubatta gelecekti 1 marta ertelediler şimdide 22 marta ertelemişler bu resmen hakarettir ya kardeşim bi güncelleme vermek bu kadarmı zor s8 ler bile bizden önce güncelleme aldı biz adamlardan 1 ay sonra güncelleme alacaz isyanım büyük samsung güncelleme konusunda sınıfta kaldı Böyle devam ederse çok müşteri kaybeder resmen orta sınıf muamelesi görüyoruz sesimizi duyurabileceğimiz biyer yokmu @Hakkı Alkan 😡😡😡
 
Son düzenleme:

TheTruthHurts

Profesör
Katılım
5 Kas 2018
Mesajlar
1,855
Puanları
113
Pie 6,5 ay önce falan çıktı ama note 8 hala alamadı.

Samsung’dan fazla ümitlisin. Güncelleme konusunda iyi değiller. Amiral gemisi sahibi olsan bile maalesef geç güncelleme veriyorlar.

Acaba o batarya sömürme sorununu mu düzeltmek için ertelediler yoksa beceremediğinden mi ertelediler çok merak ediyorum.
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,333
Puanları
113
Konum
...
Pie 6,5 ay önce falan çıktı ama note 8 hala alamadı.

Samsung’dan fazla ümitlisin. Güncelleme konusunda iyi değiller. Amiral gemisi sahibi olsan bile maalesef geç güncelleme veriyorlar.

Acaba o batarya sömürme sorununu mu düzeltmek için ertelediler yoksa beceremediğinden mi ertelediler çok merak ediyorum.
Her ne olursa olsun hocam sözde 15 şubatta vereceklerdi bugüne ertelediler şimdide 22 marta ertelemişler samsungun arayüzünü beğenmesem hiç düşünmem iphona geçebilirim şuan o kadar öfkeliyimki samsunga anlatamam...
 

progamer7206

Asistan
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
351
Puanları
43
Sözde 15 şubatta gelecekti 1 marta ertelediler şimdide 22 marta ertelemişler bu resmen hakarettir ya kardeşim bi güncelleme vermek bu kadarmı zor s8 ler bile bizden önce güncelleme aldı biz adamlardan 1 ay sonra güncelleme alacaz isyanım büyük samsung güncelleme konusunda sınıfta kaldı Böyle devam ederse çok müşteri kaybeder resmen orta sınıf muamelesi görüyoruz sesimizi duyurabileceğimiz biyer yokmu @Hakkı Alkan 😡😡😡
Note 8 aldi diye duymuştum ben hatta 2 hafta önce
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,333
Puanları
113
Konum
...
Bu kadar bekledikten sonra pil sorunu yada kasma gibi durumlar olursa napacaz asıl sorun bu millet android 9 dan sıkıldı biz daha alamadık
 

progamer7206

Asistan
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
351
Puanları
43
Bu kadar bekledikten sonra pil sorunu yada kasma gibi durumlar olursa napacaz asıl sorun bu millet android 9 dan sıkıldı biz daha alamadık
Kasma ve pil sorunu yok dedi ama yavaşlama var azda olsa bence ilerde güvenlik güncellemesi ile hizlanir s9 daki gibi ilk pie de biraz yavaşti sonra uçak gibi oldu
 

progamer7206

Asistan
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
351
Puanları
43
Bu kadar bekledikten sonra pil sorunu yada kasma gibi durumlar olursa napacaz asıl sorun bu millet android 9 dan sıkıldı biz daha alamadık
Güncelleme konusunda ios gerçekten 1. Numara dünya çapında yayinlaniyor ayni anda ve eski yeni ayrimi olmadan
 

progamer7206

Asistan
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
351
Puanları
43
Ben dedim zaten samsung arayüzünün verdiği avantajlardan ve rahatlıktan vazgeçebilsem hemen bi iphone alacam ama aksi vazgeçmiyorum
Samsung un arayüzu gerçekten çok güzel (experience 8.0 ve sonraları). İos samsung un arayüzüne gore çok sıkıcı
 

TheTruthHurts

Profesör
Katılım
5 Kas 2018
Mesajlar
1,855
Puanları
113
Her ne olursa olsun hocam sözde 15 şubatta vereceklerdi bugüne ertelediler şimdide 22 marta ertelemişler samsungun arayüzünü beğenmesem hiç düşünmem iphona geçebilirim şuan o kadar öfkeliyimki samsunga anlatamam...
O kadar sinirliyim diyorsun.

Geçmiş olsun hocam :(
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,333
Puanları
113
Konum
...
O kadar sinirliyim diyorsun.

Geçmiş olsun hocam :(
Sorun geç vermeleri değil 15 şubat demişlerdi 1 marta ertelediler neyse dedik bu seferde 22 marta ertelediler madem planladığınız tarihte veremeyeceksin o zaman en başta 22 mart deseydiniz sesimi çıkarmazdım neymiş güncellemenin Türkçeye çevirilmesi uzun sürüyormuş bırakın bu işleri apple nasıl yapıyo bu işleri
 

LaZpanyoL

Üyecik
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
2
Puanları
3
Arkadaşlar beklemek istemeyenler. Almanya romunu indirip kurabilirler. Güncelleme olarak yükleniyor veri kaybetmeden.
Ben türkiye romu çıkana kadar almanya romunu şuan kurdum. kullanıyorum gayet stabil bir şekilde. Turkiye için çıkınca baştan sıfırlayıp temiz kurulum yapacağım. O zamana kadar pie'yi denemiş olursunuz.
 

TheTruthHurts

Profesör
Katılım
5 Kas 2018
Mesajlar
1,855
Puanları
113
Sorun geç vermeleri değil 15 şubat demişlerdi 1 marta ertelediler neyse dedik bu seferde 22 marta ertelediler madem planladığınız tarihte veremeyeceksin o zaman en başta 22 mart deseydiniz sesimi çıkarmazdım neymiş güncellemenin Türkçeye çevirilmesi uzun sürüyormuş bırakın bu işleri apple nasıl yapıyo bu işleri
Zaten geç vermeleri sadece Türkiye için geçerli değil.

Ama Türkiye’de resmen dalga geçiyorlar. Yok şu zaman çıkacak yok şu zamana ertelendi...Yinede ümidin kesilmesin
 
Üst
stat counter