Meizu Mx4 Kullananlar Kulübü | Yeni F/P Kralı

Bu konuyu okuyanlar

SmokeXD

Dekan
Katılım
4 Eylül 2014
Mesajlar
9,819
Reaksiyon puanı
1,877
Puanları
113
Meizunun Türkiye distribütörü yok alsanız da garantide sıkıntı çıkar
 

bekir kubat

Öğrenci
Katılım
4 Mayıs 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
46
İlk önce şunu belirteyim öyle çok şikayetçi olan çok eleştiren biri değilim. Ilımlı anlayışlı olmaya çalışırım. Genel olarak hayatta uysal bir yapım vardır.

Yaklaşık bir sene önce 3 adet Meizu MX4 32GB modelinden aldık. Hatta o sıralar cihazı bulmak sorun olduğu için Türkiyeye getiren firmanın (gene servisi veren firma) sorunlarından da kaynaklı epeyce uğraştık. Her neyse. İncelemeler, yorumlar ve genel olarak cihazın tarzı ve gücü internet araştırmalarımızda çok etkileyici idi. Daha önce çok uzun zamandır Samsung cihazları kullandım. Android ilk çıktığı zamanlarda Android’e geçtim ve bu sistemi çokça kurcaladım. Çoğu konuda hakim sayılırım. O yüzden eski cihazlarda bütün müdehaleleri ben yapabiliyordum. Bu cihazda da servisin kötü olabileceğini söyleseler de daha önce servisle hiç işim olmadığı için senelerdir hiç servise cihaz göndermediğim için çok önemsemedim.

Bir sene civarında da ekran parlamaları gibi çok önemsemediğim sorunlar oldu ama kullanmaya devam ettim. Fakat 15.03.2016 tarihinde cihaz kapanıp açılmaya ve kullanılmamaya başladı. Bu arızanın çözümü için 19.03.2016 tarihine kadar cihazı göndermek için firmaya ulaşmaya çalıştım ama telefonları cevap vermiyordu. En sonunda bir bayisi aracılığıyla aldığım bilgiye göre adreslerine gönderdim. Bir kaç gün sonra telefonlarına ulaşabildim. Cihazın sırada olduğunu söylediler sürekli. Bu servis süresi yasal sınır olan 20 günü aşmasına rağmen herhangi bir sorun çıkarmadım ve her aramamda mağduriyetim olduğunu ve acele etmelerini istedim. Cihaz nihayet elime ulaştı. İlk ulaştığında gördüğüm şey, ben gönderirken itina ile sarıp sarmama rağmen cihaza büyük bir karton kutuya korumasız koymuşlar ve sağa sola çarpa çarpa gelmiş cihaz. Ben her seferinde hatta en son seferde bile cihazı onların öyle göndermelerine rağmen zarar görmemesi için strafor sünger vs ile sardım. Cihazı ilk elime aldığımda arka kamera camının çok yerden kırıldığını gördüm. Bu kırıklar fotoğrafların tümünü kaplayan bir buğu yaratıyor. Cihazı açtığımda işletim sisteminin yüklendiğini gördüm. Ama ekran sorunları duruyordu. İncelemeye devam ettiğimde ön kameranın çalışmadığını gördüm, arka kamera da hata veriyordu ara ara. Nihayetinde hemen firmayı arayıp durumu bildirdim. Bir önceki serviste mağdur oldum yasal olarak da sorumlusunuz ve bir sorunla gönderdiğim cihazı ekstra sorunlarla aldım dediğimde bu sefer daha çabuk halledeceklerini beyan ettiler. Araya hafta tatili girdiğinden tekrar gönderdim.

İkinci serviste ekran, ön kamera, arka kamera, arka kamera camı sorunları için tam olarak bir ay boyunca telefonla bilgi almaya çalıştım ve yasal süreleri çoktan aştıkları için değişim talep ettim. Bunun kararını yönetici verecek tarzı bir şey söyleyerek beni oyaladılar. Bir zaman bir plan veya herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Sırada bekliyor yoğunuz vs. Bu servisin sonunda ben değişim için bir ay geçti artık cihazı istemiyorum diye aradığım bir gün cihaz çıktı bilgisi verdiler. Ha bu arada cihazı gönderirken, onarırken veya herhangi bir aşamada bilgilendirilmiyorsunuz. Cihaz misal isminize benzediği için başka bir isme kargolanabiliyor ve peşine düşüp ancak kendinize yönlendiriyorsunuz. Bunu da bu firma ile değil kargo şirketi ile yapıyorsunuz.

Cihazı gönderdiklerini öğrenince ben cihazı değil değişim istiyordum neredeyse 2 aylık bir mağduriyet dedim. Ama madem gönderdiniz tüm sorunları çözülmüş halde ise bile bu yaşadığım servis sıkıntılarını internet platformlarında yazacağım ve her yerde anlatacağım dedim. Ama tabi ki sorunları çözülmemişti. İlk incelememe göre başka arıza çıkarmışlar mıdır bilmiyorum çünkü detaylıca bakmadım. Ekran değiştirilmiş o kadar. Bildirdiğim ve zaten kendilerinin çıkardığı ön kamera sorunu, arka kamera kırıkları öylece duruyordu. Daha fazlada incelemeden direk kargoya verip geri gönderdim. Onarım istemiyorum elbette. Zaten daha fazla bozacaklarından eminim. Değişim de istemiyorum çünkü bu firma ile daha fazla muhatap olmak istemiyorum. Para iadesi için yasal süreç başlatacağım.

Bu konuyu da Meizu merkezine bildirip bu firmanın başka insanları mağdur etmesini engellemeye çalışacağım. Hatta gerekiyorsa diğer distribütörlük aldıkları firmalara ulaşacağım.
 
Üst