LG V10 Ghost Screen Sorunu ve Devam eden Servis Macerası

Bu konuyu okuyanlar

getherefast55

Öğrenci
Katılım
6 Aralık 2016
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
26
en baştan anlatıyorum.

vatan bilgisayardan h960tr model numaralı lg v10 64 gb telefon almıştım. ekranda bulunan hayalet ekran adı verilen kronik sorundan dolayı servise gönderdim. uzun zaman bekledikten sonra değişim kararı çıktı. vatan bilgisayardan gelen sms üzerine gittik ve hayal kırıklığı yaşadık. 64 gb siyah yerine 32 gb beyaz göndermişler. ürünü olduğu gibi geri gönderip para iadesi istedik. onayladılar ve faturada belirtilen 2700 lira tutarını yatırdılar. bu parayı vatan bilgisayarda harcamam gerekiyormuş. o gün aynı model telefonun 2000 lira olduğunu görmüştüm ve salaklık edip almıştım.

bu aldığım telefonda da aynı sorunu hatta daha fazlasını yaşadım. telefonumu tekrardan vatan bilgisayar aracılığı ile servise gönderdim. servis ise telefonumu aynı model telefonlarla karşılaştırıp sorun bulamayıp stabil olarak çalışıyor diyerek rapor tutup geri göndermiş.

telefonun servisine mail atmıştım telefon onlardayken.
"ghost screen sorunu lg dahil diğer firmalarda bir sorun kabul edilmiyor, sorun kalıcı ise onarım yapılıyor." şeklinde gereksiz bir cevap verdiler. kronik sorun olan telefonu inkar ettiler. ürün ayıplı. ayıplı üründe para iadesi hakkımı kullanmama izin vermiyorlar.

lg nin sitesinde bulunan iletişim yerine yazdığım mesaja da
"değerli müsterimiz, yasamis oldugunuz olumsuzluktan dolayi firmamiz adina üzgün oldugumuzu belirtmek isteriz. ekran yapışması belirli bir süre sonra geçiyor ise cihazı lcd ekran yapısıyla ilgilidir. ekran yapışma sorunu kalıcı ise telefon ekranında kalmış ise servis merkezinden destek almanız gerekmektedir. bilgilerinize sunariz. saygilarimizla." gibi alakasız bir cevap geldi.

telefonu dün yine vatan bilgisayar aracılığı ile servise gönderdim. bakalım sonuç ne olacak.

tüketici hakem heyeti olayı varmış ama uzun sürüyormuş. bu hakkımı biliyorum.
ürün serviste 20 günden fazla kalırsa da para iadesi talep edebiliyormuşuz.
ürünü 1 yıl içerisinde 3 kere servise yollarsam para iadesi yapıyorlarmış. (böyle duymuştum)

bu konular hakkında bilgisi olanlar, fikir vermek isteyenler, başına gelenler beni aydınlatırsa sevinirim.
 

ncfkr

Asistan
Katılım
24 Aralık 2017
Mesajlar
135
Reaksiyon puanı
29
Puanları
28
Yaş
29
Eğer yine birşey yapmazlarsa olay çıkart biraz sert çık sizin de firmanızında ta ...mahkemeye vereceğim falan de yine sonuç alamazsan tüketici hakem heyetine başvur. Biz genelde ilk yolla işi hallediyoruz biraz yanlış birşey ama Türkiyede maalesef böyle şeyler uygulamak gerekiyor.
 

Son mesajlar

Üst