LG Markasının Ayıbı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)


engin_er

Asistan
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
469
Puanları
18
servis dışında bir yere götürecekseniz iyi bir usta bulmalısınız. ama servise verecekseniz yine aynısı olacaktır, ben servislerde çalıştım bir zamanlar, bir sürü stajyer doluşur onlara biz müdahale edemeyiz patron onlarada da iş verir fakat elimizdeki işler süreli olduğundan ancak o kişiye sözlü olarak müdahale ederiz başka türlü elinden işi alıp yapma şansımız olmaz. birde süreli işlerde fazla zamanımız olmadığından arıza giderildi cihaz çalıştı ise fazla zaman ayrılmaz,

fakat özel yerlerde cihazlar tam olarak kontrol edilir arıza giderilir eğer aynı yerden yine arıza yaparsa ücretsiz tamir edilir.

lehim çatlakları, soğuk lehim denilen olay çok pis bir arızadır ve hiç bir parça dahi takılmasa teknisyenleri günlerce oyalayabilir.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

resimlerden arızanın ne olduğu belli bile değil,

ben hiç bir firmanın elemanı değilim emekli elektrik-elektronik teknikeriyim arıza tespiti için resim değil video eklerseniz daha güzel olur, yani arıza süreklimi yoksa zaman zaman mı ortaya çıkan bir arızadır.

arada bir ortaya çıkan arıza ise cihazın sürekli takibe alınması gerekir bir teknisyen sürekli oturup izleyecek artık bu arıza e zaman ortaya çıkar belli olmaz ki tam o esnada gerekli ölçümler yapılacak
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
servis dışında bir yere götürecekseniz iyi bir usta bulmalısınız. ama servise verecekseniz yine aynısı olacaktır, ben servislerde çalıştım bir zamanlar, bir sürü stajyer doluşur onlara biz müdahale edemeyiz patron onlarada da iş verir fakat elimizdeki işler süreli olduğundan ancak o kişiye sözlü olarak müdahale ederiz başka türlü elinden işi alıp yapma şansımız olmaz. birde süreli işlerde fazla zamanımız olmadığından arıza giderildi cihaz çalıştı ise fazla zaman ayrılmaz,

fakat özel yerlerde cihazlar tam olarak kontrol edilir arıza giderilir eğer aynı yerden yine arıza yaparsa ücretsiz tamir edilir.

lehim çatlakları, soğuk lehim denilen olay çok pis bir arızadır ve hiç bir parça dahi takılmasa teknisyenleri günlerce oyalayabilir.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

resimlerden arızanın ne olduğu belli bile değil,

ben hiç bir firmanın elemanı değilim emekli elektrik-elektronik teknikeriyim arıza tespiti için resim değil video eklerseniz daha güzel olur, yani arıza süreklimi yoksa zaman zaman mı ortaya çıkan bir arızadır.

arada bir ortaya çıkan arıza ise cihazın sürekli takibe alınması gerekir bir teknisyen sürekli oturup izleyecek artık bu arıza e zaman ortaya çıkar belli olmaz ki tam o esnada gerekli ölçümler yapılacak
Aziz dostum birinci resimde gördüğünüz üzere, ekrada renkler soluk ve küçük küçük beyaz nokta var birsürü. Arıza sürekli. İlk kez bozulduğunda bazen öyle kötü görünüyordu bazen düzeliyordu, şimdi hep aynı kötü görüntü var.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Edit: Görüntü tamamen gitti, hafif bi yanık kokusu geldi, televizyon çalışırken arkasından bi cızırtı geliyor. Elektrik trafolarındanki ses gibi sorun ne sizce?
 

Mert Ahmet

Dekan
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
5,724
Puanları
48
Merhabalar,
Ben de LG marka televizyon ve telefon sahibiyim ve çamaşır makinasını da LG almayı düşünüyorum. 6 ay oldu televizyonu alalı daha bir sorunla karşılaşmadım. Ben üründen gayet memnunum. Servisle ilgim olmadı ama bu kadar kötü olacağını düşünmüyorum. Başka ildeki bir yetkili servisi arayın bence. Ve birşey daha sorunu bir de kendinizde arayon ben her zaman öyle yaparım elektrik tesisatınız yeni mi belki dalgalı vs geliyor da böyle bir sorun oluşturuyor. Başka başka prizlerde, evlerde çalıştırmayı deneyebilirsiniz. Hemen servisi kötülemeyin bence. Bu arada Lg ile "satın aldığım" ürünler dışında bir alakam yok ben de sizin gibi sadece bir müşteriyim.
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Merhabalar,
Ben de LG marka televizyon ve telefon sahibiyim ve çamaşır makinasını da LG almayı düşünüyorum. 6 ay oldu televizyonu alalı daha bir sorunla karşılaşmadım. Ben üründen gayet memnunum. Servisle ilgim olmadı ama bu kadar kötü olacağını düşünmüyorum. Başka ildeki bir yetkili servisi arayın bence. Ve birşey daha sorunu bir de kendinizde arayon ben her zaman öyle yaparım elektrik tesisatınız yeni mi belki dalgalı vs geliyor da böyle bir sorun oluşturuyor. Başka başka prizlerde, evlerde çalıştırmayı deneyebilirsiniz. Hemen servisi kötülemeyin bence. Bu arada Lg ile "satın aldığım" ürünler dışında bir alakam yok ben de sizin gibi sadece bir müşteriyim.
Merhaba değerli dostum sorun yaşamamana sevindim, inşallah hiç yaşamazsında. Evin tesisatında birşey yok, tesisat 4 yıllık zaten. Evde LG dışında beko marka bir televizyonda var onuda kullanıyoruz. O da aynı ev içinde ve onda bir sorun yok. Farklı yerlerde zaten denendi. (Evin farklı odalarında, yetkili serviste..) Yalnız şunu belirtmeliyim ki sorun bu değil. Sorun yetkili servisin tutumu, adamların zerre kadar umrunda değil müşteri memnuniyeti, kısa süreli çözümlerle geçiştirmenin derdindeler. Daha öncede belitttiğim gibi, çağrı merkezi olsun, yetkili servis olsun ürünün tamiri için bu kadar direnen başka bir marka görmedim.(Başka markalarda maksimum 2. defada tamir edip gönderiyorlardı). Bu başlık altında benim gibi aynı sorunlarla karşı karşıya kalan arkadaşlarımızın yorumlarınıda okursanız durumu daha iyi anlayabilirsiniz değerli dostum. Saygılar
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kas 2011
Mesajlar
875
Puanları
18
Ya ben daha dün Led Tv aldım LG den :) Çok şükür olumsuz bir durum yok şuan. Cihaz 2013 modelmiş
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0

lpsln

Asistan
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
405
Puanları
0
Zamanın birinde LG KF 510 marka cep telefonu almıştım,uyduruk dokunmatiği bir ay sonra bozuldu,servisten tam 4 ayda sonuç çıktı,ömrümü yedi bitirdi beni..
 

Mirack1907

Dekan
Onursal Üye
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
5,390
Puanları
48
Daha önce servis hizmeti aldınız mı? Yani hizmetleri nasıl ilgililer mi güvenilir mi?
LG Optimus 7 telefonumu ayın 15inde gönderdim 16sında yazılım güncelleyip geri gönderdiler. Daha sonra sorun devam ettiği için (kendi kendine kapanıp duruyordu.) tekrar gönderdim. 18inde gönderdiğim telefonu Garanti kapsamında 20sinde anakart değiştirip geri gönderdiler.

Daha sonra gecen hafta ekranı kırdığım için gönderdim 2 günde ekranı değiştirip makul bir fiyatta anlaşıp yine hafta içinde geri gönderdiler.

Hem hızlı hem kaliteli hemde güvenilir hizmet veriyorlar.

Çok memnun kaldım hiç böyle beklemiyordum o yüzden LG kullanan tüm arkadaşlara aklıma geldikçe paylaşıyorum. Hizmet ve servis önemli.
 

lpsln

Asistan
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
405
Puanları
0
Arkadaşlar ben konuyu görünce başımdan geçenleri yazdım,uzun zaman önce oldu,artık şimdilerde nasıllar bilmiyorum,ama şuda var türkiyeye karşı bütün markalar aynı şekilde davranıyor..
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
LG Optimus 7 telefonumu ayın 15inde gönderdim 16sında yazılım güncelleyip geri gönderdiler. Daha sonra sorun devam ettiği için (kendi kendine kapanıp duruyordu.) tekrar gönderdim. 18inde gönderdiğim telefonu Garanti kapsamında 20sinde anakart değiştirip geri gönderdiler.

Daha sonra gecen hafta ekranı kırdığım için gönderdim 2 günde ekranı değiştirip makul bir fiyatta anlaşıp yine hafta içinde geri gönderdiler.

Hem hızlı hem kaliteli hemde güvenilir hizmet veriyorlar.

Çok memnun kaldım hiç böyle beklemiyordum o yüzden LG kullanan tüm arkadaşlara aklıma geldikçe paylaşıyorum. Hizmet ve servis önemli.
Eğer bu kadar iyiyseler bende görüşüyüm onlarla aziz dostum:) Kargo bedeli ile uygun bi fiyata gelirse yaptırırım TV'yi :) Saolasın verdiğin bilgi için:)

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Edit: Mersinden Ankaraya kargo fiyatı tahmin ettiğim üzere biraz yüksek, umarım onları aradığımda servis makul bi fiyat söyler :crying:
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
7,701
Puanları
48
o değil tv benim tv nin aynısına benziyor ve bariz panel sorunu var.
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
7,701
Puanları
48
ben aydındaki servisini aradım geldiler götürdüler daha sonra panel arızası var panel değişecek dediler bende kabul etmedim yeni tv istiyorum dedim 2 hafta bu şekilde diretince bu tv modelinden yok yalnız artık dediler bende orası beni bağlamaz paramı verin o zaman dedim :D 2 gün sonra üst model tv gönderdiler. gönderdiler göndermesine ama bu sefer de dediğim leke tarzı bir sorun var bir firmanın hele ki panel üreticisi bir firmanın malı bu kadar dandik olamaz :D arkadaşa 2 yıl önce seg marka lcd tv aldık hala ilk günkü gibi ama bizim sözde dünya markası lg nin malı 1 seneyi tamamlayamıyor şaka gibi :) tv de samsung ya da panasonic ten şaşmayacaksın bunu anladım :D
 

mendocino

Rektör
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,048
Puanları
48
Elektronikteki şans faktörünü unutup markayı kötülüyorsunuz da ben 5 yıldır lg led tv kullanıyorum bir tane olumsuzluğu olmadı arkadaş, taş gibi mubarek.
 

Mirack1907

Dekan
Onursal Üye
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
5,390
Puanları
48
Eğer bu kadar iyiyseler bende görüşüyüm onlarla aziz dostum:) Kargo bedeli ile uygun bi fiyata gelirse yaptırırım TV'yi :) Saolasın verdiğin bilgi için:)

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Edit: Mersinden Ankaraya kargo fiyatı tahmin ettiğim üzere biraz yüksek, umarım onları aradığımda servis makul bi fiyat söyler :crying:
Kargo karşı ödemeli. Senlik durum yok anlaşmalı Yurt içi kargo ile gönderiyorsun.
 

technomind

NamıDeğerBenCeza
Onursal Üye
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
5,179
Puanları
48
Konum
İstanbuL
Telefonlar konusunda böyle bir durum söz konusu değil, Ancak tv konusunu bilmiyorum lakin bu anlatılan bana inandırıcı ne hikmetse gelmedi. Hiç bir tamirci gelipte televizyona Türk usulu olan hareketi yapamaz, yani tutupta televizyona vurmaz ve bu tv de birşey yok sonrasında demez.. Çelişkili.
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Kargo karşı ödemeli. Senlik durum yok anlaşmalı Yurt içi kargo ile gönderiyorsun.
Dostum garantisi bitti yalnız ürünün. Bu durumda Mersiden Ankararaya yurtiçi kargoyla göndersem ücret almazlar mı cidden?

- - - Mesaj Güncellendi - - -

İnşallah hiç bozulmaz aziz dostum. Şans faktörüyle alakası yok durumun. Servis tamir etmemek için direniyor durum bu.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Telefonlar konusunda böyle bir durum söz konusu değil, Ancak tv konusunu bilmiyorum lakin bu anlatılan bana inandırıcı ne hikmetse gelmedi. Hiç bir tamirci gelipte televizyona Türk usulu olan hareketi yapamaz, yani tutupta televizyona vurmaz ve bu tv de birşey yok sonrasında demez.. Çelişkili.
Arkadaşım ben olan neyse onu söylüyorum. Daha öncede söyledim benim bu mesajdan bir kazancım yok. Ben müşteri olarak, başıma geleni anlattım. Başkaları da aynı durumu yaşamasın diye. Ben başlığı açtıktan sonra benimle aynı sorundan müzdarip bir sürü arkadaş mesaj attı. Bu kadar adamın başına gelen olayı nasıl görmezden geliyorsunuz? Ben olayın hangi teknik serviste olduğunu söyledim, belgelerin hepsi kayıtlı, sorunlu ürünün fotoğrafını da yükledim, sense bilmeden daha başlığı bile tam okumadan dayanaksız şeyler söylüyorsun. Takım tutar gibi marka tutmayı bırakın. Gerçekçi olun..

- - - Mesaj Güncellendi - - -

ben aydındaki servisini aradım geldiler götürdüler daha sonra panel arızası var panel değişecek dediler bende kabul etmedim yeni tv istiyorum dedim 2 hafta bu şekilde diretince bu tv modelinden yok yalnız artık dediler bende orası beni bağlamaz paramı verin o zaman dedim :D 2 gün sonra üst model tv gönderdiler. gönderdiler göndermesine ama bu sefer de dediğim leke tarzı bir sorun var bir firmanın hele ki panel üreticisi bir firmanın malı bu kadar dandik olamaz :D arkadaşa 2 yıl önce seg marka lcd tv aldık hala ilk günkü gibi ama bizim sözde dünya markası lg nin malı 1 seneyi tamamlayamıyor şaka gibi :) tv de samsung ya da panasonic ten şaşmayacaksın bunu anladım :D
Geçmiş olsun dostum, bende anlamış oldum durumu.
 
Üst
stat counter