LG Markasının Ayıbı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Değerli dostlarım, elektronik eşya almadan öne
mutlaka teknik servisle de ilgili araştırma yapın. Ben araştırmadan aldım hem
param hem de zamanım gitti. LG markasının teknik servisi berbat. Türkiye
genelinde böyle bu. İnternette bu konuda binlerce şikayet var. Adamlar radyo
tamircisini tutmuş yetkili servis yapmış. Müşteri memnuniyeti zerre kadar
umurlarında değil
.

LCD televizyon aldık. Garantisinin dolmasına yakın
televizyon bozuldu. Görüntü ara sıra bozulup tekrar düzeliyordu. Teknik servisi
aradık. Adamlar geldi onlara durumu anlattık, adamlar tv baktı biraz,
televizyonun arka tarafına vurdu iki defa sonra bunda bir şey yok dedi tüm
söylediklerime rağmen. Görüntü bozulduğunda videosunu çektim. Gene teknik
servisi çağırdım, adamlar videoyu göstermeme rağmen birşey yok bunda dedi, ben
zorla tv'yi götürttüm. 1 hafta sonra tamir etmeden televizyonu geri getirdiler.
Gene aradım adamları, alın götürün yapmadan getirmeyin diye. Adamlar tv yi
götürdü, biz parçasını değiştirdik deyip getirdiler. 2 ay sonra aynı sorun
tekrar oluştu.Şimdi ben bu televizyonu tekrar bu adamlara göndersem, gene aynı
şeyi yaparlar ve üstüne birde para vermiş olurum.
 

somagiz

Üyecik
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
66
Puanları
8
Kardeş Allah yardımcın olsun. Bu iş resmen sinir harbi. Yalnız bu sadece LG ye özgü değil, her markada böyle şeyler olabiliyor, sen yanlış insanlara denk gelmişsin, aslında varsa başka bir LG servisine götürmek lazım
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Aziz dostum zamanında farklı markaların servislerinede ürün gönderdim. Saolsunlar maksimum 2 gidişinde tamir edip gönderdiler. Ama bu LG servisi resmen ürünü tamir etmemek için direniyor. Çağrı merkezini arıyorum, servise yönlendiriyorlar. Hiç dinledikleri yok. Çeşitli illerden benim gibi bir sürü insanı mağdur etmişler.Yetkili servis bilgisiz yetersiz ve bu da kurumun umrunda değil.
 

REDFOKS

Kürşad'ın Kırkıncı Çerisi Ϝ ϓ ſ Ϟ
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,295
Puanları
63
hocam internette bu tür yazılarla her marka için karşılaşıyoruz.

Bir çoğu bilinçsiz kullanıcının hatası olarak son buluyor.

Öncelikle aldığınız ürün remi distiribitör garantili mi yoksa paralel ithalat mı ? İlgili markanın hangi modeli, gerçekten yetkili teknik servis olduğuna emin misiniz ?
 

djvietnam

Profesör
Katılım
5 Tem 2011
Mesajlar
3,308
Puanları
38
Konum
aksaray
Türkiyede yaşıyorsun müşteri memnuyiyeti arıyosun ne gezer bu ülkede müşteri memnuniyeti %90ı üçkağıtçı dolandırıcı çakal bunlar hepsi satana kadar sattı kaçtı politikası bizim ülkeye özgüdür teknik servismi var ama sözde her tornavida tutanı alıp teknik servis elemanı yaparsan işini iyi yapan firmalar var tabiki onlara sözümüz yok ama %90ı dediğim gibi maalesef
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
hocam internette bu tür yazılarla her marka için karşılaşıyoruz.

Bir çoğu bilinçsiz kullanıcının hatası olarak son buluyor.

Öncelikle aldığınız ürün remi distiribitör garantili mi yoksa paralel ithalat mı ? İlgili markanın hangi modeli, gerçekten yetkili teknik servis olduğuna emin misiniz ?
Evet internette her markadan şikayetlerle karşılaştığımız doğrudur. Yanlız benim şikayetimin nerdeyse birebir aynısı olan bir sürü şikayet var televizyon ve yetkili servisle ilgili. Bir değil iki değil birsürü var aynı şikayetten aziz dostum. Ürünü media markt'tan aldım, faturası garantisi mevcut. Oraya gittiğimde de onlarında aynı servise gönderebilecekleri cevabını aldım. Yetkili servis olduğuna eminim tabiki dostum, 444'lü çağrı merkezini arıyorum gelmeleri için. (50PQ200R modeli)
 

REDFOKS

Kürşad'ın Kırkıncı Çerisi Ϝ ϓ ſ Ϟ
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,295
Puanları
63
Türkiyede yaşıyorsun müşteri memnuyiyeti arıyosun ne gezer bu ülkede müşteri memnuniyeti %90ı üçkağıtçı dolandırıcı çakal bunlar hepsi satana kadar sattı kaçtı politikası bizim ülkeye özgüdür teknik servismi var ama sözde her tornavida tutanı alıp teknik servis elemanı yaparsan işini iyi yapan firmalar var tabiki onlara sözümüz yok ama %90ı dediğim gibi maalesef
Haklılık payın var ama uzun süredir bu teknik servis olayının içinde sayılırım.
Önceki iş yerim samsung servisinin bitişiği idi adamların neler yaşadığını gözlerimle görüyordum üç kuruş ucuz olsun diye paralel ithalat ürünü alırsan dandik ne olduğu belirsiz servislerle uğraşmak zorunda kalırsın.

Evet internette her markadan şikayetlerle karşılaştığımız doğrudur. Yanlız benim şikayetimin nerdeyse birebir aynısı olan bir sürü şikayet var televizyon ve yetkili servisle ilgili. Bir değil iki değil birsürü var aynı şikayetten aziz dostum. Ürünü media markt'tan aldım, faturası garantisi mevcut. Oraya gittiğimde de onlarında aynı servise gönderebilecekleri cevabını aldım. Yetkili servis olduğuna eminim tabiki dostum, 444'lü çağrı merkezini arıyorum gelmeleri için. (50PQ200R modeli)
çok enterasan hocam teknik servisin durumunu LGnin destek sayfasından mail atın onlar ilgilensin dandik servisle bu işler o kadar basit değil :)
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
7,701
Puanları
48
3 adet lg tv aldık iş yerine eşekler kadar pişmanım biri gene panelde arıza verdi sanki gölge gibi bir görüntü var bakalım bu sefer ne yapacaklar :) ben de hep değişim oldu bu arada gelen ürünü olmazsa hiç açmadan satacağım uğraşamam bu iğrenç firmayla.
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
REDFOKS Çağrı merkezini aradım, bir sürü farklı adamla görüştüm hepside ilgileneceklerini söylediler. Yalnız sadece söylediler bunu belirtiyim. Mail atıcam yalnız onlarında farklı birşey söyleyeceğini sanmam :(

- - - Mesaj Güncellendi - - -

3 adet lg tv aldık iş yerine eşekler kadar pişmanım biri gene panelde arıza verdi sanki gölge gibi bir görüntü var bakalım bu sefer ne yapacaklar :) ben de hep değişim oldu bu arada gelen ürünü olmazsa hiç açmadan satacağım uğraşamam bu iğrenç firmayla.
Eğer renkler soluk görünüyor ve birazda karışıksa aynı sorundan muzdaribiz aziz dostum. Değişim yaptıkları için şanslısın :) Fazla uğraşma sat bencede, bizim TV'de parçayı değiştirdiler sonrasında gene bozuldu. Aynı sorunu yaşama sende :)
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
7,701
Puanları
48
@REDFOKS Çağrı merkezini aradım, bir sürü farklı adamla görüştüm hepside ilgileneceklerini söylediler. Yalnız sadece söylediler bunu belirtiyim. Mail atıcam yalnız onlarında farklı birşey söyleyeceğini sanmam :(

- - - Mesaj Güncellendi - - -


Eğer renkler soluk görünüyor ve birazda karışıksa aynı sorundan muzdaribiz aziz dostum. Değişim yaptıkları için şanslısın :) Fazla uğraşma sat bencede, bizim TV'de parçayı değiştirdiler sonrasında gene bozuldu. Aynı sorunu yaşama sende :)
ben de renk solukluğu yok ekran siyahken yuvarlak halde yaklaşık 20cm² alan lekeli gibi sanki nem almış gibi görünüyor fotoğrafını koyarım :)
 

|SeYYaH|

Rektör
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
13,707
Puanları
113
Konum
HeNdeK
lg işte bu yüzden, bu zihniyetle devam ettiği için bir samsung olamadı hiçbir zaman.
hayatımda lg markası taşıyan hiçbir ürün almadım.
almamakta ne kadar isabetli davrandığımı şimdi daha iyi anlıyorum.
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
4,160
Puanları
38
LG neyse ki cep telefonunda böyle değil :) Tam tersine mükemmel denebilecek şekilde işliyor herşey ... her yerde teknik servis açılmadı bu nedenle cihaz değişikliği yapıyorlar müşteri memnuniyetini sağlıyorlar ... çok zor durumlarda kalmışlığımız oldu ama hep yardımcı oldular.

Tv işine bakarsak küçük bir örnek geliyor aklıma firma ismi vermicem / bir firmanın deposunu su bastı ama öyle ahım şahım bir su basma değil, kutular falan ıslanmıştı biraz. firma tvler için geri gönderme talebinde bulunurken samsung falan kabul etti LG de geri göndermeyin ucuza satın dedi 1500 tl lik televizyonu 700'e falan sattılar kampanya adı altında. Durum böyle iken ben çok çok emin olmadıkça asla LG tv almam daha servide gelmeden sıkıntı olabilir
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
lg işte bu yüzden, bu zihniyetle devam ettiği için bir samsung olamadı hiçbir zaman.
hayatımda lg markası taşıyan hiçbir ürün almadım.
almamakta ne kadar isabetli davrandığımı şimdi daha iyi anlıyorum.
En iyisini yapıyorsun aziz dostum, bende öğrenmiş oldum LG marka ürün almamak gerektiğini..
 

Nemre

Profesör
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
2,583
Puanları
38
Samsung diyorum başka bir şey demiyorum.
Arkadaşım LG den bir telefon almıştım dilim yandı bir daha yanına bıle yaklaşmadım.Geçmiş olsun sana da.Tecrübe olsun bu diyelim ne yapalım.Umarım tekrar başına gelmez.
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Samsung diyorum başka bir şey demiyorum.
Arkadaşım LG den bir telefon almıştım dilim yandı bir daha yanına bıle yaklaşmadım.Geçmiş olsun sana da.Tecrübe olsun bu diyelim ne yapalım.Umarım tekrar başına gelmez.
Evet tecrübe oldu aziz dostum, bir daha LG marka ürün almam. Sana da geçmiş olsun
 

efehakan

Doçent
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
713
Puanları
0
Valla bu iş bana abartılı geldi. Özelliklede TV'ye vurdular kısmı. Böyle bir şeyi servisi bırakın, tamirci bile yapmaz. Bu işte bir iş var
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Valla bu iş bana abartılı geldi. Özelliklede TV'ye vurdular kısmı. Böyle bir şeyi servisi bırakın, tamirci bile yapmaz. Bu işte bir iş var
Yalan mı söylüyecem arkadaşım. Adamların yaptığı bu. LG teknik servisi olmadan önce adamlar radyo tamirciliği yapıyorlardı. Tamir etmemek için direndiler resmen. Bu tür adamlardan ne beklersin?
Onu geçtim benim TV ve Teknik Servis ile ilgili şikayetimin nerdeyse birebir aynılarından bir sürü mevcut bunlarda mı tesadüf? Gözünüzü seveyim birşey söylemeden önce düşünün.
 

murguc

Üyecik
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
7
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar,

Bence elektronik % 80 şans işi. Bende 2011 senesinde LG marka plazma tv aldım. Çok memnunum. Hiç bir sıkıntı çıkartmadı. Sıkıntı çıkaran firmalar konusunda da tavsiyem, tüketici hakem heyeti ile irtibata geçilmesi yönünde. Esen kalın.
 
Üst
stat counter