LG G5 Kullanıcıları Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)

Katılım
11 Ara 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
3
Puanları
3
Konum
Bolu
İnşallah kimsenin başına gelmez ama aşama aşama yazacağım ki örnek olsun birazcık :cool: Çift tıka da acaip özlem duyuyorum yaa bide hızla şarja:D
 
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,057
Beğeniler
2,761
Puanları
113
Konum
🐤
LG pişmanlıktır kardeşim.bugüne kadar kullandığım bütün LG telefonlar sorunluydu.Lg den olabildiğince uzak durmak lazım.
LG P705 kullanıyorum kanser etti beni. whatsapp'a girerken 5dk giriyorum saçma sapan yerlere giriyor sadece whatsapp yüklü olmasına rağmen. LG'den beni o kadar soğuttu ki arada tuşlu telefona geri dönsem mi diyorum
 

F1kan

Profesör
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
3,713
Beğeniler
1,724
Puanları
113
Konum
alanya
LG yazan tüm ürünler, birgün ghostscreeni tadıcaktır... Çamaşır, bulaşık, ütü herşey dahildir. Çünkü Lg olmak bunu gerektirir.
Lg demek ghost screen demek, Ghost screen demek Lg demek bu böyledir :D
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
10
Beğeniler
2
Puanları
3
Konum
Uşak
LG yazan tüm ürünler, birgün ghostscreeni tadıcaktır... Çamaşır, bulaşık, ütü herşey dahildir. Çünkü Lg olmak bunu gerektirir.
Lg demek ghost screen demek, Ghost screen demek Lg demek bu böyledir :D
Çok haklısın kardeşim LG'nin televizyonu var onda bile rastladım hayalet ekrana
 

F1kan

Profesör
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
3,713
Beğeniler
1,724
Puanları
113
Konum
alanya
Çok haklısın kardeşim LG'nin televizyonu var onda bile rastladım hayalet ekrana
Valla hocam bizde 8 9 yıllık 2 tane lg kocaman televizyon var. Şükür ghost falan çıkmadı ya :D
Ama sadece siyah ekran olduğunda belirli yerlerde ufak burn izleri mevcut. Birde ışık sızması var tabi :) Olmazsa olmaz zaten :D
Ama onun dışında tvler taş gibi. Sağlamına gelince yolda bırakmıyor 8 9 yıl :D
Yanlış hatırlamıyorsam 126 lıktı bide tvler. İyi ki de almışız :D
 
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,086
Beğeniler
715
Puanları
113
Konum
Sakarya
Valla hocam bizde 8 9 yıllık 2 tane lg kocaman televizyon var. Şükür ghost falan çıkmadı ya :D
Ama sadece siyah ekran olduğunda belirli yerlerde ufak burn izleri mevcut. Birde ışık sızması var tabi :) Olmazsa olmaz zaten :D
Ama onun dışında tvler taş gibi. Sağlamına gelince yolda bırakmıyor 8 9 yıl :D
Yanlış hatırlamıyorsam 126 lıktı bide tvler. İyi ki de almışız :D
Lg tv ve monitörüne kefilim valla 7 sene kullandım monitörünü taş gibiydi hiç bi sorun olmadı 1 sene öncede tv aldım çok memnunum bir çılgınlık edip telefonda alacam galiba :)
 

F1kan

Profesör
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
3,713
Beğeniler
1,724
Puanları
113
Konum
alanya
Lg tv ve monitörüne kefilim valla 7 sene kullandım monitörünü taş gibiydi hiç bi sorun olmadı 1 sene öncede tv aldım çok memnunum bir çılgınlık edip telefonda alacam galiba :)
dırırı dırırı fon müziği
Sen...
Sennn.....
Sen Lg telefon almak nedir bilir misin ?
Hani telefon ısınır sonrada ghost screen olur mu acaba demeyi bilir misin ?
Acaba bugun ana kartım yanacak mı hissi ile yaşamak nasıldır bilir misin ?
Başka bir gün dışardayken aha gps yarı yolda bırakır mı demeyi bilir misin ?
Yoksa şarja taktığında, acaba bu sefer hızlı şarj etmeyecek ne demek bilir misin ?
Yoksa bir cafede telefonun yere düştüğünde eline alırken, işte o an ! Aha ana kart yandı ulan ! demeyi bilir misin he bilir misin söylesene be adammmm !!!
Kendine bu kötüşüğü yapma... Usulca gidip başka bir marka al ve kendine bu kötülüğü yapma...
Not: Bir dost... :sleepy:
 
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,086
Beğeniler
715
Puanları
113
Konum
Sakarya
dırırı dırırı fon müziği
Sen...
Sennn.....
Sen Lg telefon almak nedir bilir misin ?
Hani telefon ısınır sonrada ghost screen olur mu acaba demeyi bilir misin ?
Acaba bugun ana kartım yanacak mı hissi ile yaşamak nasıldır bilir misin ?
Başka bir gün dışardayken aha gps yarı yolda bırakır mı demeyi bilir misin ?
Yoksa şarja taktığında, acaba bu sefer hızlı şarj etmeyecek ne demek bilir misin ?
Yoksa bir cafede telefonun yere düştüğünde eline alırken, işte o an ! Aha ana kart yandı ulan ! demeyi bilir misin he bilir misin söylesene be adammmm !!!
Kendine bu kötüşüğü yapma... Usulca gidip başka bir marka al ve kendine bu kötülüğü yapma...
Not: Bir dost... :sleepy:
Yorumu fon müziği eşliğinde okudum duygulanmadım değil ama o riski göze almak istiyorum nedensiz bir şekilde :)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
10
Beğeniler
2
Puanları
3
Konum
Uşak
dırırı dırırı fon müziği
Sen...
Sennn.....
Sen Lg telefon almak nedir bilir misin ?
Hani telefon ısınır sonrada ghost screen olur mu acaba demeyi bilir misin ?
Acaba bugun ana kartım yanacak mı hissi ile yaşamak nasıldır bilir misin ?
Başka bir gün dışardayken aha gps yarı yolda bırakır mı demeyi bilir misin ?
Yoksa şarja taktığında, acaba bu sefer hızlı şarj etmeyecek ne demek bilir misin ?
Yoksa bir cafede telefonun yere düştüğünde eline alırken, işte o an ! Aha ana kart yandı ulan ! demeyi bilir misin he bilir misin söylesene be adammmm !!!
Kendine bu kötüşüğü yapma... Usulca gidip başka bir marka al ve kendine bu kötülüğü yapma...
Not: Bir dost... :sleepy:
Hislerime tercüman olmuşsun resmen:D
 

F1kan

Profesör
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
3,713
Beğeniler
1,724
Puanları
113
Konum
alanya
Yorumu fon müziği eşliğinde okudum duygulanmadım değil ama o riski göze almak istiyorum nedensiz bir şekilde :)
Bende risk alıp G5 almıştım 1.5 senedir kullanıyorum inanılmaz derecede memnunum yalnız, %96 oranında kronik sorun yaşayanlar var.
Benim telefonun üretim yeri Finlandiya nokia fabrikası olarak geçiyor tabi doğruysa. Ben şuana kadar sorun yaşamadıysam bunu, buna bağlıyorum :D

---- Mesajlar birleştirildi ----

Hislerime tercüman olmuşsun resmen:D
Sende mi G5 kullanıyorsun yoksa ? :d
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
3
Puanları
3
Konum
Bolu
Evet arkadaşlar daha önce uzun uzadıya yazmıştım G5 ile yaşadığım sıkıntıları ve Tüketici Mahkemesine gittiğimi ; nihayet bugun PARA İADESİNİN KABULU olarak tebliğimizi aldık:D:D valla çok sevindim
 
Katılım
11 Ara 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
3
Puanları
3
Konum
Bolu
Arkadaşlar karar bu şekilde.... 2 kez bilirkişi incelemesi yapıldı ; çünkü adam bunun hiçbir şeyi yok dedi ve telefonu elime verince başımdan aşa kaynar sular döküldü!!!! En basitinden bağla bakalım bilgisayara dedim bağlanıyor mu bağlandı denedim dedi...Israr ettim kavga boyutuna ulaşmak üzereydi ki aldı bağladı bağlanmadı port açaçaksın filan dedi uzadı gitti tartışmamız...Ekrandaki izleri gösterdim o da iz mi dedi aldı eline dükkanında bi telefon iz bu işte diye bişeyler gösterdi.Kararı mahkemeye ulaşmadan dilekçeyle ikinci bir bilirkişi talep ettim ki zaten haktan hukuktan bahseden telefoncu kardeşimiz gördüğünü bile yazmaya tenezzül etmemiş... Yalnız körün taşı deyimini yaşadım resmen.Parmak izi ve kapat ekranının problemiyle ilgili Bilirkişilerde ne yazık ki hiç yaşanmadı ama yaklaşık olarak 30 tane değişik zamanlı sorunu gösterir videom mevcut Allahtan da içim rahat ve en önemlisi de diğer arkadaşımızda telefon 5 gün kaldı ve sorunları tek tek irdelemeye özen gösterdi sağolsun....Bu konuda son olarak tavsiyem sorun yaşıyorsanız vazgeçmeyin sonuna kadar uğraşın ve delillendirin arkadaşlar....Kalın Sağlıcakla:grin:

---- Mesajlar birleştirildi ----



---- Mesajlar birleştirildi ----

Ekli dosyayı görüntüle 36471
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
320
Beğeniler
20
Puanları
18
Arkadaşlar telefonun herşeyinden memnunum ancak bildirim gelince ekran uyanmıyor ayarlardada bulamadım, yok mu LG G5 de bu özellik?
 

Benzer Konular

Üst
stat counter