LG G4 Kullananlar Kulübü

Bu konuyu okuyanlar

Simsizz1905

Doçent
Cezalı
Katılım
9 Haziran 2016
Mesajlar
972
Reaksiyon puanı
334
Puanları
83
merhaba arkadaşlar. yaklaşık 3 ay önce hepsiburada'dan ithalatçı (evo) garantili lg g4 (h815-v20g-eur) aldım. telefon görüşme esnasında pat diye kapanıp yeniden başlıyor. sizde de oluyor muydu bu durum? yazılım kaynaklı mıdır yoksa garantiye mi göndersem?
Format at yine devam ediyorsa garantiye gönder
 

Yunus Efe Çelen

Öğrenci
Katılım
27 Ağustos 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Benim telefonum lg g4 ne daha bu hafta icinde cikan guncelleme ne de v20 g guncellemesi gelmedi hala v20 c su anda guncelleme surumu telefon yurtdisindan gelmisti ondan dolayi olabilir mi
 

Yunus Efe Çelen

Öğrenci
Katılım
27 Ağustos 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
merhaba arkadaşlar. yaklaşık 3 ay önce hepsiburada'dan ithalatçı (evo) garantili lg g4 (h815-v20g-eur) aldım. telefon görüşme esnasında pat diye kapanıp yeniden başlıyor. sizde de oluyor muydu bu durum? yazılım kaynaklı mıdır yoksa garantiye mi göndersem?
Bisey soracagim ama ben de gittigidiyordan evo garantili aldim ama v20g guncellemesi gelmedi sen nasil yapmistin o guncellemeyi
 

Simsizz1905

Doçent
Cezalı
Katılım
9 Haziran 2016
Mesajlar
972
Reaksiyon puanı
334
Puanları
83
Arkadaslar bende lg g4 dual sim kullaniyom. Güncelleme gelmedi nedeni ne
 

yo£cu

Asistan
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Yaş
37
1 yıldır kullanıyorum
android 5 varken telefondan memnundum
6 gelince telefon bocalamaya başladı
önce çağrılarda sıkıntı yaşadım aramayı sonlandırmak istediğim halde sonlandırmıyor çağrı ekranında kalıyordu
daha sonra şarjı 6-7 saatte dolmaya başladı
yeni bi şarj aleti aldım bunu hallettim derken şarjı çok hızlı bitmeye başladı bir gecede telefonun şarjı %30 biter mi uyku modunda
en son açılış ekranında takılı kaldı ben de servise verdim
anakart problemiymiş
10. gün bi telefon istedim vermediler ellerinde telefon yokmuş
ben de hakem heyetine şikayet ettim ayıplı hizmet olarak
anakart değişince telefon biraz kendine geldi sanki şarjı daha kararlı gözüküyor 5-6 saatte dolmuyor şimdilik memnunum ama bir daha g4 hatta LG telefon almıcam
siz de almayın alanlara mani olun
 

serhatyucell

Öğrenci
Katılım
2 Haziran 2015
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
11
Puanları
3
Temmuz ayının sonundan beri, 10 gün arayla iki kez servis süreci yaşadım. LG'nin iade taleplerine kulak asmadığı belli. Bu konudaki birçok kişinin sesi olmaya çalıştım. Videonun yorum kısmına sorun yaşayanlar belirtirlerse yapılan bu kadar kanunsuzluğa bir dur deme şansımız olabilir.

 

akkocc00

Öğrenci
Katılım
12 Eylül 2016
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
LG G4 e yeni geçtim iphone 6 dan çok memnunum, uzun süreli kullanımda tekrar yorumlarımı belirtecem.
 

Emre yetgin

Öğrenci
Katılım
14 Eylül 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Hepinizin bayrami mübarek olsun öncelikle. Benim g4 'deki orjinal internetsiz fm radyoyu sildim yanlışlıkla nasıl geriye yukleyebilirim
 

Skyress1905

Öğrenci
Katılım
14 Eylül 2016
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
34
Benim cihazın ekranı çok kirleniyor, leke tutuyor. Sizde de var mı bu sorun?

Ayrıca kılıf önerebilir misiniz.
 

GezginBoa

Öğrenci
Katılım
17 Eylül 2016
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
31
kesinlikle lg g4 almanızı önermem, 2 ayrı telefonumun kronik sorundan dolayı anakartı yandı. müşteri memnuniyeti ise sıfır.
 

merts

Asistan
Katılım
4 Ağustos 2012
Mesajlar
215
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
605c serisinde internetin açık olduğu yoğun kullanımda(oyun/mesajlaşma vs.) bu kadar süre aldım umarım böyle devam eder.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2016-09-17-23-08-09.png
    Screenshot_2016-09-17-23-08-09.png
    219 KB · Görüntüleme: 651

imgzl

Öğrenci
Katılım
6 Mayıs 2015
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
3
Puanları
8
İyi akşamlar. Telefonum 13.07.16 tarihinde bootloop olup kapandı. Bu tam telefonu aldıktan 1 yıl 2 gün sonraya denk geliyor. Bunu yazmamın sebebi yok yere kasko yaptırmıştım. Kasko bittikten 2 gün sonra bozuldu :) 18.07.16 tarihinde Antalya yetkili servisine verdim. 3-4 gün sonra aradığımda ana kartının değişeceğini söylediler yedek parça beklendiğini söylediler. İnternette lg g4 hakkında okuduğum şikayetlere bakarak telefonumun zamanında yapılamayacağını anlamıştım. 23. gün arayıp durumu sorduğumda değişim gerçekleşeceği söylendi. Servise ilk verdiğim gün 50 küsur gündür bekleyen telefonunun durumunu soran müşteriler gördüm. Sonumun onlar gibi olacağını biliyordum. Bende lg'yi sıklıkla arayıp telefonumun durumunu öğrenmek istiyordum. Ama genelde meşgul çalıyordu. Bende canlı desteğe bağlanayım dedim. Canlı desteğe bağlandığımda telefonumun uzun süredir değişim beklediğini telefonumu hemen istediğimi yoksa para iadesi istediğimi söyledim. Imei numaramı sordu cevap verdim ve bana 5-6 dakika cevap yazmadı. Sonra lg müşteri temsilcisi chatten bağlantısı kesildi yazdı. En son sinirlenip mail attım. Telefonla aradığımı canlı desteğe bağlandığımı son çare olarak mail attığı yazıp direk telefonun verilmesini yada üst modelini yada para iadesi istediğimi 1.5 aydır beklediğimi yazdım. Bunada cevap vermezseniz tüketici haklarına başvuracağımı yazdım. İnanırmısınız 1 dakika geçmeden cevap geldi. Süreci hızladıracaklarını söylediler. Bu bana verdikleri son cevaptı bir daha ne mailime ne telefonlarıma cevap verdiler. Tüketici haklarına başvurmak istemiyordum çünkü uzun sürdüğünü biliyordum. İletişim için internete giren bir telefon bana lazımdı. 8 hafta olmuştu gözümü kararttım tüketici haklarına başvurmaya karar verdim. Belgelerimi hazırladım ders çıkışı gidecektim. Hoca dersi çok geç bitirdi gidemedim. Eve gittim yattım saat 19'da bir telefon geldi telefonunuz servisimize gelmiştir alabilirsiniz diye. Tam 8 hafta 1 gün sürdü :). Benim telefonum 505 serisiydi bana 608 serili yeni telefon göndermişler. Satmayı düşündüm ama ben 2200 tl'ye almıştım. Satmadım şuan kullanıyorum. Bir sıkıntısı şimdilik yok. İlerde olacaktır diye tahmin ediyorum. Siz siz olun lg müşteri hizmetlerini düzeltinceye kadar bir daha lg marka telefon almayın. Bu telefonu çok beğenerek almıştım. İstesem iphoneda alabilirdim ama cimri telefonları sevmiyorum. Bu yazıyı biraz içimi dökmek için biraz da ucuz diye lg almayı düşünen kişiler fikrini değiştirmek için yazdım
Çıkardığım dersler:
1- Kasko yaptırmayın para tuzağı onun yerine kendiniz koruyabilirsiniz
2- Müşteri hizmetlerine değer veren firmaların ürünlerini alın.
3- Yangın tüpü almadan note 7 almayın.
Herkese iyi akşamlar
 

kübra öz

Öğrenci
Katılım
11 Mayıs 2016
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
arkadaşlar lg g4 kullanıyorum dün akşam telefon rehberimdeki tüm isimler gitti göremiyorum yani sim karttakiler gitti ve bütün numaralar sim karta kayıtlıydı ne yapabilirim?
 

hakantrkzht

Asistan
Katılım
11 Mart 2015
Mesajlar
301
Reaksiyon puanı
39
Puanları
28
Yaş
35
arkadaşlar lg g4 kullanıyorum dün akşam telefon rehberimdeki tüm isimler gitti göremiyorum yani sim karttakiler gitti ve bütün numaralar sim karta kayıtlıydı ne yapabilirim?

Silindiyse bir şey yapamazsın.Ancak ayarlarda bir karışıklık olduysa "Rehber Ayarları-Görüntülenecek Kişiler"den yapabilirsin.
 

arskadirr

Öğrenci
Katılım
10 Nisan 2016
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
26
arkadaşlar benim telefon real racing 3 nfs no limits vs oyunlarda gözle görülür şekilde ya kasıyor yada takılmalar oluyor ve lg g4 gibi bir telefonum varken bu beni sinirlendiriyor şimdiden söyleyeyim öyle gereksiz uygulamam hiç yok sosyal medya ve bazı programlar var sırf ram yiyor diye facebooku kaldırdım ama nafile bu arada 3 gb ramin 2.2-2.3 ü boşken kullanılıyor.internette baktım pek bişeyler bulamadım.telefon 815 twn 20e son güncellemeyle ısınma sorunu gitti ama oyunlar kasıyor.pil kısmında bulunan oyun optimizasyonu açtım veya kapattım hiç bir etkisi olmuyor lütfen bir yol gösterin keşke samsungun çıkarttığı game tuner programı diğer telefonlarla uyumlu olsaydı çekmezdik bu kadar.yardımlarınızı bekliyorum.
 

M.Şamil CAN

Müdavim
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
5,841
Reaksiyon puanı
105
Puanları
63
Arkadaşlar LG'nin izlediği tutum hakkında bir yazımdır. Şikayetvar sitesine yazdığım yazının aslıdır. Bugüne kadar LG kullanan ve savunan biri olarak artık LG ürünlerine karşı olan tavrım nettir. "22.08.2016 tarihinde LG G4 cihazımı Manisa Merkez Teknik Servisi'ne teslim ettim. 20 iş günü doldu gittim ve cihazımın değişim yapılacağı söylendi. 2 hafta süre verildi. Servisi aradım teknik servis mail atmamış dedi. 3 gün teknik servis mail atsın diye peşlerinde koşturdum. Daha sonra 1 ay boyunca LG Türkiye'nin değişimi onaylamasını bekledim. Her aradığımda bir sonraki hafta tekrar arayın diye salladılar. 2 aydır cihazım elimde yok. Daha önce grey bir cihaz kullanıyordum ve 3 haftaya servisten geliyordu cihazım, şimdi ise karşılaştığım şu durum çok sinir bozucu. 2 Aydır telefonsuzum. Ne teknik servis ne de LG Türkiye mağduriyetim hakkında bir işlem yapıyor. Hala beklemekteyim. LG Türkiye garantili bir cihaz aldığıma pişman oldum. Sürekli erteleyip duruyorlar. 1 hafta daha gelmez ise cihazım yasal yollara başvuracağım. Artık telefon umurumda değil. Bu sorumsuzluğun bedeli ödenmeli."
 

rawkid

Müdavim
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7,253
Reaksiyon puanı
1,316
Puanları
113
Eksisozlukte favladigim işinize yarayacagini dusundugum bir entry linki bırakayim. Bootloop sorunu olduğunda direk para iadesi almanızı sağlayacak güzel bilgiler var.

lg g4 para iadesi alma

Muhakkak işine yarayan olacaktır.
 
Son düzenleme:

Arda Ardıç

Öğrenci
Katılım
26 Ekim 2016
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Yaş
27
2 hafta önce G4'üm anakart yanması sonucu mefta oldu. Cihazım ithalatçı garanti altındaydı. Sizce bu telefon yapıldıktan sonra ikinci el olarak kaça giderdi? Çizik, çalışmayan aksam vs. Yok bu arada.
 

TechnoYoung

Profesör
Katılım
29 Mayıs 2014
Mesajlar
3,983
Reaksiyon puanı
358
Puanları
83
Arkadaşlar LG'nin izlediği tutum hakkında bir yazımdır. Şikayetvar sitesine yazdığım yazının aslıdır. Bugüne kadar LG kullanan ve savunan biri olarak artık LG ürünlerine karşı olan tavrım nettir. "22.08.2016 tarihinde LG G4 cihazımı Manisa Merkez Teknik Servisi'ne teslim ettim. 20 iş günü doldu gittim ve cihazımın değişim yapılacağı söylendi. 2 hafta süre verildi. Servisi aradım teknik servis mail atmamış dedi. 3 gün teknik servis mail atsın diye peşlerinde koşturdum. Daha sonra 1 ay boyunca LG Türkiye'nin değişimi onaylamasını bekledim. Her aradığımda bir sonraki hafta tekrar arayın diye salladılar. 2 aydır cihazım elimde yok. Daha önce grey bir cihaz kullanıyordum ve 3 haftaya servisten geliyordu cihazım, şimdi ise karşılaştığım şu durum çok sinir bozucu. 2 Aydır telefonsuzum. Ne teknik servis ne de LG Türkiye mağduriyetim hakkında bir işlem yapıyor. Hala beklemekteyim. LG Türkiye garantili bir cihaz aldığıma pişman oldum. Sürekli erteleyip duruyorlar. 1 hafta daha gelmez ise cihazım yasal yollara başvuracağım. Artık telefon umurumda değil. Bu sorumsuzluğun bedeli ödenmeli."
G2 den sonra hiç özene bezene yapmadı cihazlarını .

V20 de bu hatayı yapmaz gibime geliyor ki yaparsa benimde hic güvenim kalmaz . Samsunga ya da Huawei ye yonelirim.
 

kdb

Öğrenci
Katılım
26 Ağustos 2015
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Arkadaşlar belli ki Lg bir çok kişinin gözünde bitmiş durumda. Benim de telefonumda bir takım onarımlar gerçekleştirildi. Mal ayıplı olmasına rağmen (hem de iki ayrı sebepten) değişim dahi yapılmayacağı söylendi, oldukça sıkıntılı bir üslupla. Hem ekran hem anakart değişimi yapıldı telefona. rawkid arkadaşın paylaşımını daha önce görme imkanım olsaydı anında uygulardım ve para iadesi hakkımı kullanırdım. Tecrübesizlikten ve biraz da uğraşmak istemeyişimden onarımı kabul etmiş bulundum ama bu son olsun. Servis elemanlarının üslubu ciddi anlamda sıkıntılı dediğim gibi. Müşteri hizmetleri desen meşgul çalıyor. Böyle bir rezalet olamaz. Hepimizin işi gücü var, uğraşamıyoruz, düşmüyoruz işin peşine ama bunlarla uğraşmak lazım arkadaşlar. Artık yavaş yavaş işin raconunu da öğreniyoruz. Lg markasıyla işim bitmiştir ama. İki bin küsür liraya koca bir ayıp satın almışız.
 

M.Şamil CAN

Müdavim
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
5,841
Reaksiyon puanı
105
Puanları
63
Arkadaşlar belli ki Lg bir çok kişinin gözünde bitmiş durumda. Benim de telefonumda bir takım onarımlar gerçekleştirildi. Mal ayıplı olmasına rağmen (hem de iki ayrı sebepten) değişim dahi yapılmayacağı söylendi, oldukça sıkıntılı bir üslupla. Hem ekran hem anakart değişimi yapıldı telefona. rawkid arkadaşın paylaşımını daha önce görme imkanım olsaydı anında uygulardım ve para iadesi hakkımı kullanırdım. Tecrübesizlikten ve biraz da uğraşmak istemeyişimden onarımı kabul etmiş bulundum ama bu son olsun. Servis elemanlarının üslubu ciddi anlamda sıkıntılı dediğim gibi. Müşteri hizmetleri desen meşgul çalıyor. Böyle bir rezalet olamaz. Hepimizin işi gücü var, uğraşamıyoruz, düşmüyoruz işin peşine ama bunlarla uğraşmak lazım arkadaşlar. Artık yavaş yavaş işin raconunu da öğreniyoruz. Lg markasıyla işim bitmiştir ama. İki bin küsür liraya koca bir ayıp satın almışız.

Haftaya değişimden gelen g4 cihazım gelecek ama teslim almicam hakem heyetine başvurdum para iadesi alıcam.
 

Şahin Emre

Öğrenci
Katılım
27 Ekim 2016
Mesajlar
78
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
31
Merhaba arkadaslar, Tolga Cem yilmaz inda UKT videosunda bahsettiği video kayitlarinda sesin tiz cikma sorununun bir çözümü var mi ?
 

ruyana

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2015
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Bıktırdılar artik telefondan rezil olduk telefonsuz kaldik kac gün rehber gitti resimler gitti aksadi bir sürü işimiz en dandik android bile senelece çalışır bizimki puff bootlop olur şansa bak
 

halilibrahimmm

Öğrenci
Katılım
31 Ekim 2016
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
33
Arkadaşlar telefonu ghost screen bahanesi ile tüketici hakem heyetine başvuracağım. Tabi ilk önce servise verip donanımsal sorun raporu almaya çalışacağım. Donanımsal raporu almadan thhye başvurmak eksiklik olur mu? Fatura var, elimi güçlendirmek için anakart değişim raporu var servisten, bunun dışında sadece garanti belgesi yok. Zaten servis dahi garanti belgesi istemiyor. Garanti belgesi olmaması tüketici hakem heyeti başvurusunda sıkıntı yaratır mı? Tecrübesi olan var mı?
 

hbatuhankurt

Öğrenci
Katılım
22 Mayıs 2016
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Arkadaşlar telefonu ghost screen bahanesi ile tüketici hakem heyetine başvuracağım. Tabi ilk önce servise verip donanımsal sorun raporu almaya çalışacağım. Donanımsal raporu almadan thhye başvurmak eksiklik olur mu? Fatura var, elimi güçlendirmek için anakart değişim raporu var servisten, bunun dışında sadece garanti belgesi yok. Zaten servis dahi garanti belgesi istemiyor. Garanti belgesi olmaması tüketici hakem heyeti başvurusunda sıkıntı yaratır mı? Tecrübesi olan var mı?

problem yaratmaz
 

haciuzun

Öğrenci
Katılım
4 Kasım 2016
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
arkadaşlar iyi akşamlar Lg g4 telefonumu anakart sorunundan dolayı servise vermiştim. Servisten alırken ime mesajı alırsanız dikkate almayın denildi. Telefonuma imei ile ilgili mesaj geldi gelen imei ile benim şuan ki imei numarası farklıydı o yüzden sorun olmaz dedim ama bugün 120. gün telefonum kullanıma kapandı. Müşteri hizmetlerine arıyorum ulaşamıyorum. Ne yapmam gerekiyor ?
 

Majestee54

Öğrenci
Katılım
5 Aralık 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
32
Merhaba arkadaşlar bende şöyle bir problem var dokunmatik arada bir kendi kendine tikliyor şarjda problem var şarjı %100 dolmuyor çoğu zaman 24 saat gecsede dolmuyor eskiden 3 saate %100 olurdu %70 80 de kalıyor sizdede böyle sorunlar varmı bu arada ben cihazı alali 14 ay falan oldu
 
Üst