Kulaklık Garantisi

Bu konuyu okuyanlar

Dora

Müdavim
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,729
Puanları
113
Yaş
30
Merhaba,

Cihaz ile birlikte satın alınan kulaklık ve şarj aleti garanti kapsamına girer mi? Ve bunların arızaları için bunları tek başına garantiye gönderebilir miyiz?
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Giriyor diye biliyorum ben

---- Mesajlar birleştirildi ----

Ama fiziksel hasar olmaması lazım.
 
Son düzenleyen moderatör:

Dora

Müdavim
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,729
Puanları
113
Yaş
30
Evet, cevabı alabildim.
"Aksesuarın tek başına garantisi bulunmamaktadır. Telefonunuz ile birlikte servise başvurduğunuzda? aksesuar orijinal ise garanti süreleri içerisinde kullanıcı hatası olmayan arızaların hepsi garantiden yapılmaktadır. "

Telefon ile birlikte göndermem gerekiyormuş. Dışında fiziksel bir hasar yok, sanırım içinde tel kırıldı veya patladı.
 
Katılım
26 Nisan 2018
Mesajlar
384
Reaksiyon puanı
143
Puanları
43
Yok öyle bir şey arkadaşım. Cihazın seri numarasını veriyorsun kulaklık kablo veya adaptörde sorun varsa söyleyin yetiyor. Ben hep böyle arızalı aksesuarlarımı servise veriyorum. Aksesuar arızalı diye cihazımı neden servise vereyim ki. Bir sorun yaşarsan yaz yardımcı olurum. Çok servise gitmişliğim var.
 

thisistly

Öğrenci
Katılım
12 Kasım 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Yok öyle bir şey arkadaşım. Cihazın seri numarasını veriyorsun kulaklık kablo veya adaptörde sorun varsa söyleyin yetiyor. Ben hep böyle arızalı aksesuarlarımı servise veriyorum. Aksesuar arızalı diye cihazımı neden servise vereyim ki. Bir sorun yaşarsan yaz yardımcı olurum. Çok servise gitmişliğim var.
Merhaba bana yardımcı olabilir misiniz?
 

Mtn S

Müdavim
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,319
Reaksiyon puanı
15,310
Puanları
113
Zaten ürünün fişini gösterip sorunlu olan aksesuarı götürüp tamir ettirebilirsin.
 

Onlygirl

Öğrenci
Katılım
11 Aralık 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
Yok öyle bir şey arkadaşım. Cihazın seri numarasını veriyorsun kulaklık kablo veya adaptörde sorun varsa söyleyin yetiyor. Ben hep böyle arızalı aksesuarlarımı servise veriyorum. Aksesuar arızalı diye cihazımı neden servise vereyim ki. Bir sorun yaşarsan yaz yardımcı olurum. Çok servise gitmişliğim var.
Bana acil bir konuda yardımcı olabilir misiniz acaba kulaklık hakkında
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,117
Puanları
113
kulaklığı tek verebilirsin anında değişim olur Samsung'ta böyle...
ne marka ki?
 
Üst