İstanbul Bilişim kullanıcımız ile iletişime geçmiş ve problem çözülmüştür. Takipçilerimizin bilgisine arz ederiz.
Dostlar Selamlar,
İnşallah yanlış yere yanlış konu açmamışımdır. Fakat bunu herkese iletmem gerekiyor. Kimsenin canı yanmasın... Olay şöyle;
İstanbul bilişimden sözde ucuza aldığım Samsung Galaxy Note 5 telefonum arıza yaptı. Teknik servise verdim. Çok basit bir arıza için bir ay bekledim. Kendi sıkıştırmamla kanuni süresinden sonra telefonumu aldım. İyi niyetimden dolayı da hakkım olan iade işlemini istemedim. Fakat telefonu servisten aldığımda aynı arızanın devam ettiğini ve üzerine arka kapağın yerine oturmadığını fark edince tekrar teknik servise götürdüm ve telefonumu yapamayacaklarını bildiğim için iade talep ettim. Kendilerine kesinlikle tamir etmelerini istemediğimi bildirdim. (bunu ses kaydı olarak da kaydettim.) ancak 3-4 gün sonra telefonunuz hazır denildi ve gittim. Tekrar tamir ettiklerini söylediler. Ben hakkımı başka şekilde ararım diyerek telefonu aldım. Şu anda telefonumun eski arızası devam ediyor ve ekstra olarak şarj olmuyor. Telefonu çöpe atıp İstanbul bilişimden ne bir şey alacak ne de aldıracağım.
Bu yazıyı şikayet var sitesine yolladım. Ancak forumda da olması gerektiğini düşünüyorum.
İstanbul bilişim bazı ürünleri 200-300 tl ucuza satıyor ve bizde buna kanıyoruz. Ancak bir arızada kesinlikle aldığımız ürün çöp oluyor. Çözüm kesinlikle yok.
Herkese tavsiyemdir. Kesinlikle bir pil bile almayın bunlardan.
Kusura bakmayın başınızı ağrıttım. İyi forumlar...
Son düzenleyen moderatör: