İstanbul Bilişim Rezaleti (Kesinlikle Hiçbir Şey Almayın)

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)

Katılım
30 Eki 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
2
Puanları
1
Konum
İstanbul
#1
Dostlar Selamlar,
İnşallah yanlış yere yanlış konu açmamışımdır. Fakat bunu herkese iletmem gerekiyor. Kimsenin canı yanmasın... Olay şöyle;

İstanbul bilişimden sözde ucuza aldığım Samsung Galaxy Note 5 telefonum arıza yaptı. Teknik servise verdim. Çok basit bir arıza için bir ay bekledim. Kendi sıkıştırmamla kanuni süresinden sonra telefonumu aldım. İyi niyetimden dolayı da hakkım olan iade işlemini istemedim. Fakat telefonu servisten aldığımda aynı arızanın devam ettiğini ve üzerine arka kapağın yerine oturmadığını fark edince tekrar teknik servise götürdüm ve telefonumu yapamayacaklarını bildiğim için iade talep ettim. Kendilerine kesinlikle tamir etmelerini istemediğimi bildirdim. (bunu ses kaydı olarak da kaydettim.) ancak 3-4 gün sonra telefonunuz hazır denildi ve gittim. Tekrar tamir ettiklerini söylediler. Ben hakkımı başka şekilde ararım diyerek telefonu aldım. Şu anda telefonumun eski arızası devam ediyor ve ekstra olarak şarj olmuyor. Telefonu çöpe atıp İstanbul bilişimden ne bir şey alacak ne de aldıracağım.

Bu yazıyı şikayet var sitesine yolladım. Ancak forumda da olması gerektiğini düşünüyorum.

İstanbul bilişim bazı ürünleri 200-300 tl ucuza satıyor ve bizde buna kanıyoruz. Ancak bir arızada kesinlikle aldığımız ürün çöp oluyor. Çözüm kesinlikle yok.
Herkese tavsiyemdir. Kesinlikle bir pil bile almayın bunlardan.

Kusura bakmayın başınızı ağrıttım. İyi forumlar...
 

Frosa

Dwayne Rock Johnson
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
3,181
Beğeniler
1,339
Puanları
113
Konum
İzmir
#3
Şikayeti bol bulunan bir mağazadan almanız başta hata olmuş... Geçmiş olsun diyelim. Ayrıca merkez bir servise giderek ücret karşılığı arızayı giderebilirsiniz...
 
Katılım
10 Ocak 2014
Mesajlar
7,696
Beğeniler
1,181
Puanları
113
Konum
yerin dibi
#4
Siz sorunu İstanbul Bilişimin kendi teknik servisiyle mi yaşadınız yoksa Samsung'un teknik servisiyle mi? Eğer sadece telefonu aldığınız yer İstanbul Bilişimse ve sorunu Samsung teknik servisi ile yaşadıysanız mağaza, adınıza marka karalamadan dava bile açabilir şu durumda (her yerde konu açarsanız). Bu konuyu merak ettim şu an.
 
Katılım
9 Kas 2014
Mesajlar
180
Beğeniler
35
Puanları
28
Konum
Antalya/lara
#5
Keske arama motorlarinda arayip magazanin nasil oldugu hakkinda bilgi edinip oyle alsaydiniz ucuz etin yahnisi olmaz diye bir soz var gecmis olsun kardesim
 
Katılım
26 May 2018
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
bakırköy
#7
Dostlar Selamlar,
İnşallah yanlış yere yanlış konu açmamışımdır. Fakat bunu herkese iletmem gerekiyor. Kimsenin canı yanmasın... Olay şöyle;

İstanbul bilişimden sözde ucuza aldığım Samsung Galaxy Note 5 telefonum arıza yaptı. Teknik servise verdim. Çok basit bir arıza için bir ay bekledim. Kendi sıkıştırmamla kanuni süresinden sonra telefonumu aldım. İyi niyetimden dolayı da hakkım olan iade işlemini istemedim. Fakat telefonu servisten aldığımda aynı arızanın devam ettiğini ve üzerine arka kapağın yerine oturmadığını fark edince tekrar teknik servise götürdüm ve telefonumu yapamayacaklarını bildiğim için iade talep ettim. Kendilerine kesinlikle tamir etmelerini istemediğimi bildirdim. (bunu ses kaydı olarak da kaydettim.) ancak 3-4 gün sonra telefonunuz hazır denildi ve gittim. Tekrar tamir ettiklerini söylediler. Ben hakkımı başka şekilde ararım diyerek telefonu aldım. Şu anda telefonumun eski arızası devam ediyor ve ekstra olarak şarj olmuyor. Telefonu çöpe atıp İstanbul bilişimden ne bir şey alacak ne de aldıracağım.

Bu yazıyı şikayet var sitesine yolladım. Ancak forumda da olması gerektiğini düşünüyorum.

İstanbul bilişim bazı ürünleri 200-300 tl ucuza satıyor ve bizde buna kanıyoruz. Ancak bir arızada kesinlikle aldığımız ürün çöp oluyor. Çözüm kesinlikle yok.
Herkese tavsiyemdir. Kesinlikle bir pil bile almayın bunlardan.

Kusura bakmayın başınızı ağrıttım. İyi forumlar...


İstanbul Bilişim Yenibosna Air Port AVM şubesine cep telefonu alma amaçlı gittim. Benimle ilgilenmeyip, benden sonra gelenlerle ilgilendiler, onların aldığı telefon fiyat olarak daha yüksek, benim alacağım telefon daha düşük fiyatta olduğu için benimle ilgilenilmedi, bende telefonu almadan mağazadan çıktım.
 

Murat Burç

Def<3Öm
Yasaklı
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,358
Beğeniler
5,669
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
#8
Dostlar Selamlar,
İnşallah yanlış yere yanlış konu açmamışımdır. Fakat bunu herkese iletmem gerekiyor. Kimsenin canı yanmasın... Olay şöyle;

İstanbul bilişimden sözde ucuza aldığım Samsung Galaxy Note 5 telefonum arıza yaptı. Teknik servise verdim. Çok basit bir arıza için bir ay bekledim. Kendi sıkıştırmamla kanuni süresinden sonra telefonumu aldım. İyi niyetimden dolayı da hakkım olan iade işlemini istemedim. Fakat telefonu servisten aldığımda aynı arızanın devam ettiğini ve üzerine arka kapağın yerine oturmadığını fark edince tekrar teknik servise götürdüm ve telefonumu yapamayacaklarını bildiğim için iade talep ettim. Kendilerine kesinlikle tamir etmelerini istemediğimi bildirdim. (bunu ses kaydı olarak da kaydettim.) ancak 3-4 gün sonra telefonunuz hazır denildi ve gittim. Tekrar tamir ettiklerini söylediler. Ben hakkımı başka şekilde ararım diyerek telefonu aldım. Şu anda telefonumun eski arızası devam ediyor ve ekstra olarak şarj olmuyor. Telefonu çöpe atıp İstanbul bilişimden ne bir şey alacak ne de aldıracağım.

Bu yazıyı şikayet var sitesine yolladım. Ancak forumda da olması gerektiğini düşünüyorum.

İstanbul bilişim bazı ürünleri 200-300 tl ucuza satıyor ve bizde buna kanıyoruz. Ancak bir arızada kesinlikle aldığımız ürün çöp oluyor. Çözüm kesinlikle yok.
Herkese tavsiyemdir. Kesinlikle bir pil bile almayın bunlardan.

Kusura bakmayın başınızı ağrıttım. İyi forumlar...
Belgelerle ve kanıtlarla tüketici mahkemesine gidip para iadesini isteyin.
 

Benzer Konular

Üst
stat counter