iPhone 6 ve iPhone 6 Plus Kullananlar Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)

emuh

Asistan
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
111
Beğeniler
18
Puanları
18
Konum
İstanbul
S4’u baz alipta degerlendirme sen yinede.s4’e kizip ip6 alinmaz.kuluptende al diyen olmaz heralde.bu soruyu 1-2 sene once sorman lazimdi.
Dostum asıl problem s4 değil. Doğrudur her telefon problem çıkartabilir ama teknik servise gittiğinde önemli olan adam yerine konulmak. Bir servis bana benden kaynaklı olmayan birşeyi bana sen telefonu elinde tuttuğun için o telefon soyulur kullanıcı hatası diyorsa valla ben o markaya bidaha bulaşmam :)
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,349
Beğeniler
256
Puanları
83
Dostum asıl problem s4 değil. Doğrudur her telefon problem çıkartabilir ama teknik servise gittiğinde önemli olan adam yerine konulmak. Bir servis bana benden kaynaklı olmayan birşeyi bana sen telefonu elinde tuttuğun için o telefon soyulur kullanıcı hatası diyorsa valla ben o markaya bidaha bulaşmam :)
Servis kismi oyle malesef apple disinda.haklisin bu sekilde dusunursen,sirf ondan bile apple alinir.digelerinin en buyuk eksigi malesef bu noktada.insani adam yerine koymamak.bi nevi kaderinle basbasasin...
 

emuh

Asistan
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
111
Beğeniler
18
Puanları
18
Konum
İstanbul
Servis kismi oyle malesef apple disinda.haklisin bu sekilde dusunursen,sirf ondan bile apple alinir.digelerinin en buyuk eksigi malesef bu noktada.insani adam yerine koymamak.bi nevi kaderinle basbasasin...
Aynen kardeşim benim. İphone alırsam en azından 2 sene kesin garantisi var anında değistiriyorlar. Ama öbür markalarda servise verdiğindd acaba ne diyecekler diye 1 ay bekliyoruz sonra yazılım güncelleyip gönderiyorlar :D
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,349
Beğeniler
256
Puanları
83
Aynen kardeşim benim. İphone alırsam en azından 2 sene kesin garantisi var anında değistiriyorlar. Ama öbür markalarda servise verdiğindd acaba ne diyecekler diye 1 ay bekliyoruz sonra yazılım güncelleyip gönderiyorlar :D
O zaman az daha uzerine cikip 6s dusun.kuluptende ses cikmamis.demekki artik alinmamasi anlamina geliyor diyebiliriz.
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
1,204
Beğeniler
118
Puanları
63
Konum
Bursa
Dostlarım merhaba. Bu zamana kadar LG,Samsung ve General Mobile kullandım. Iphone hep almak istiyordum ama üni öğrencisi olduğum için o parayı vermek istemiyordum. Ama kullandığım 3 marka ile ya serviste kavgalık oldum ya da Tüketici hakem heyetine gitmek zorunda kaldım. Artık bıktım. O yüzden şuan en uygun fiyatlı olan Iphone 6 almayı düşünüyorum. Sizce almam hata olur mu?
Merhaba, zaman çok hızlı ilerliyor ve zamanında çok iyi bir seçenek olan iphone 6 artık öyle değil. Şimdi tüm markalar çok iyi telefonlar üretiyor. Bence farklı bir seçeneğe yönel...

Servis konusunda huawei çok iyi övgüler alıyorum.

Bide kişisel eleştirimdir. Seni idare edecek bir telefonun varsa çalışmaya başladığında kendine telefon al, eğitim bütçeni telefonlar için kullanma... Ailen seni kırmak istemeyebilir ama senin onları anlayarak davranman, onların gözünde olgunluk belirtisi olur.
 
Katılım
14 Kas 2017
Mesajlar
44
Beğeniler
3
Puanları
8
Konum
istanbul
merhabalar benim bir derdim vardı inşallah okursunuz ben bundan 2 ay önce kaza geçirdim telefonum suya girdi ve çalışmadı ben yaptırmak için turkcell e götürünce garantili iphone 6s imi kendi verdiği telefoncuya gönderdi ve (bak kardeşim biz yaptıralım daha ucuz olur sıkıntı çıkmaz zorluda sıkıntı çıkarırlar 2-3 ay sonraya verirler gibi laflar ettiler )üstüne 600 lira istedi ben o kadar param olmadığı için yok dedim telefonumu geri gönderdiler apple zorlu center a götürünce parçalarla oynadığını söylediler telefonumun garantisi gittiği için yaptııramıyorum kvk da geri gönderiyor sürekli , telefonumu size getirsem siz yapabilir misiniz size çok güveniyorum parası neyse veririm çok üzülüyorum 3 aydır fatura ödüyorum boşu boşuna lütfen yardımcı olun
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
28
Beğeniler
3
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar,
ios 11’i yükledikten sonra whatsapp bu hatayı vermeye başladı, ayrıca video izlerken ekran donuyor ve bazen yön sensörü tutukluk yapıyor. Daha önce bu gibi durumlarla karşılaşmış olan var mı? Yada bu sorunların sebebi nedir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
D2EFDCBA-05F7-45AA-BCBA-9EAC052AB59D.png
 

BJKolik

Profesör
Katılım
31 Ara 2016
Mesajlar
2,761
Beğeniler
1,031
Puanları
113
Konum
Denizli
Merhaba arkadaşlar,
ios 11’i yükledikten sonra whatsapp bu hatayı vermeye başladı, ayrıca video izlerken ekran donuyor ve bazen yön sensörü tutukluk yapıyor. Daha önce bu gibi durumlarla karşılaşmış olan var mı? Yada bu sorunların sebebi nedir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkürler. Ekli dosyayı görüntüle 29904
6S Plus kullanıyorum daha önce hiç böyle bir hata ile karşılaşmadım. Uygulamayı silip tekrar yükleyin veya cihaza reset atın diğer sorunlarla birlikte düzelme ihtimali yüksek.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Samsun/Rize
Konu olarak açtım ama sonradan farkettim konuyu kusura bakmayın.Konu içeriğini yazayım

Öncelikle herkese merhaba

Kardeşimde iPhone 6 plus var. Geçtiğimiz aylarda arabada sıcakta unutuyor telefonu ve telefon artık sürekli soğutma modunda takılı kalmıştı. Yani telefon kendini açıldıktan sonra 30-40 sn soğutun uyarısı veriyordu. Ama telefon soğuktu.Ekranı değiştirip, farklı ekran takıp sonucu denedik, bu sefer o hata gitti.Uzun zamandır kullanılmadığı için belli bir süre sonra tekrar verebilir aynı hatayı bilemiyorum. Bataryada da sorun yok. Fakat ekranda sağ üstte siyah kararmalar oluşmuş, internetten araştırdığıma göre anakart ışık entegresi sorunuymuş ve her yeni ekranda bu siyah görüntü var ve ayrıca anakartta ekran soketlerine ve aşağı doğru el ile dokununca anakartta ısınma başlıyor.Sizce telefon yapılmaya değermi? yoksa çöp olmuşmudur?
 
Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İzmir
Selamun aleyküm ıphone a geçmek istiyorum fakat kararsız kaldım, iPhone se mi yoksa ıphone 6 mı (bütçem bu kadar 2 liranın üstüne çıkamıyorum) yardımcı olursanız çok sevinirim ☺
 
Katılım
14 Ara 2017
Mesajlar
196
Beğeniler
66
Puanları
28
Konum
Trabzon
Iphone parmak izi okumuyor önceden ne güzel sorun yoktu şu 2 günden beri okumama başladı birde parmak izlerini iptal ediçem kayıtlı parmak izi yok ama kilit ekranında parmak izi gösteriyor okutuyorum açmıyor nasıl çözebilirim bu sorunu
 
Katılım
18 Eki 2015
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
İyi günler arkadaşlar.
İphone 6 kullanıcısıyım, telefonum daha 2 aylık,1 ay önce telefonu cebimden düşürdüm hiçbir şey olmadı sanmıştım ama titreşim çalışmadığını farkettim bir gün sonra titreşim kendine geldi. Telefonu her düşürdüğümde 1 gün bana trip atıp titreşim çalışmıyor bu neden oluyor çözemedim şuanda 10 dk önce düşürdüm şuanda çalışmıyor.
Yardımcı olduğunuz için şimdiden saolun
 
Katılım
3 Ara 2017
Mesajlar
29
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
DÜNYA
MERHABALAR İOS 11.4.1 KULLANIYORUM VE TELEFONUM İPHONE 6 AİLE BİREYLERİMDE DENEDİĞİM ZAMAN TOUCH İD SORUNSUZ VE HIZLI ŞEKİLDE PARMAK İZİNİ KABUL EDİYOR FAKAT BEN YAPINCA KAYDETMİYOR ETSE BİLE SORUN ÇIKARIYO (TOUCH İD BOZUK DEĞİL)

---- Mesajlar birleştirildi ----

Iphone parmak izi okumuyor önceden ne güzel sorun yoktu şu 2 günden beri okumama başladı birde parmak izlerini iptal ediçem kayıtlı parmak izi yok ama kilit ekranında parmak izi gösteriyor okutuyorum açmıyor nasıl çözebilirim bu sorunu
YA O SORUN BENDE DE VAR YA ÇÖZÜM BULURSAN BENİMLE DE PAYLAŞ REİS BENDE SİLDİĞİMDE İSTEMİYO PARMAK İZİ AMA BEN DE BİR TÜRLÜ KAYDEDEMEDİM ŞU PARMAK İZİMİ AİLEDE BİTEK BENİMKİNİ KAYDETMİYO
 
Son düzenleme:
Kullanıcı Benzer Konular Forum Cevaplar Eklenme
A iPhone 0
K iPhone 2
R iPhone 4
A iPhone 2
Er.ed iPhone 0

Benzer Konular

Üst
stat counter