İnternet altyapı sorunu

Bu konuyu okuyanlar

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
İyi günler arkadaşlar ben 1995 ten beri ev telefonu kullandım 2007 yılında ev interneti de çektim ve 2017 haziran ayında direkten evime gelen kablo koptu ve arıza ekibi gelip baktı bana dediki direkten evine yeni bir kablo çekeceğiz ve 1 yıl oldu bu arıza hala giderilmedi ondan sonra bana fatura da gelmedi meğer iptal olmuş 1 yıl içinde türk telekoma yüzlerce defa başvurdum bir sonuç alamadım şimdi yeni abonelik için başvuruda bulunuyorum adresime altyapı yok diyorlar enson 25 haziran 2018 de bana şöyle bir mesaj geldi...TURKTELEKOM...DEGERLİ MÜŞTERİMİZ ALTYAPI VE PORT TALEBİNİZ ALINMIŞTIR.neden böyle yapıyorlar bunlar altyapı olmasaydı ben nasıl 10 yıl ev interneti ve ev telefonu kullanırdım
received_137851937096492.jpeg
received_137851963763156.jpeg
 

KNMX

Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
113
Saçmalıyorlar işte.
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Artı ben %92 ağır özürlüyüm ama nerede anlayan
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Sağol allah razı olsun
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Türk telekom il müdürlüğüne gittim şansıma o gün müdür yoktu proje planlama şefine anlattım boş
 

KNMX

Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
113
Türk telekom il müdürlüğüne gittim şansıma o gün müdür yoktu proje planlama şefine anlattım boş
Şanssızlık yaşamışsınız. Bir daha ara telefondan, düzeltilmezse iptal ettireceğim, de. Nasıl da yapıyorlar o zaman.
 

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,415
Reaksiyon puanı
1,930
Puanları
113
TT halen ağır ilerleten bürokrasiden kurtulamadı THY den yöneticilerden atasalarya TT yönetim kadrosuna belki işe yarar.
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Dün bir elektrikçi çağırdım bu kutularda sinyal varmı diye adam baktı ve dedi sinyal var sadece direkten evine kablo çekilecek zaten evim ara sokakta bu kutudan 10 yıldan fazla ev interneti ve ev telefonu kullandım kafayı yiyeceğim
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Bugün müşteri hizmetleri aradı bu sefer diyorlar altyapı var aktif port yok
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Arkadaşlar YARDIMCI olun lütfen
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Arkadaşlar kafayı yiyeceğim adamlara fotoğrafları gösteriyorum anlamamazlık yapıyorlar ciner bimer btk hepsine yazdım verilen cevap ...
Sıraya alınmış ödenek çıktığında bilgi verilecek ..
Yyuhhhh diyorum
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Arkadaş lar internetim hala yok ci mer bimer bunlara mesaj atmaktan bıktım artık ..benim bir sorum olacak sizlere ben bir inernetçi çağırsam tekrar gelip baksa sinyal varmı yokmu
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Arkadaş lar bugün türk telekom editörüne mail attım böyle bir cevap geldi
Adresiniz için ekibim inceleme yaptı ve proje aşamasında çalışmaların devam ettiği bilgisini paylaştılar. Çalışmaların tamamlanması sonrası sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız. Anlayışınız için teşekkür ediyorum.
 

aziz6363

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2018
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
39
Arkadaşlar resmi dilekçemi vereli 7 ay oluyor
Yazıyorum arıyorum yapacağız diyorlar
Ama ne zaman diyorum süre veremiyoruz diyorlar
 

ibrahim.oncelik

Öğrenci
Katılım
10 Kasım 2018
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
26
Keşke hızlı bir çözümü olsa bende kaç defa yazdım cio ya twittera ama bakan yok neymiş proje aşamasındaymış hala bekliyoruz bakalım ne olacak
 
Üst