- Katılım
- 29 Haziran 2007
- Mesajlar
- 64,457
- Reaksiyon puanı
- 529
- Puanları
- 0
İDO CEOsu Sezgi, Trafiğe girmeden Kabataştan feribota binip 1 liradan başlayan fiyatlarla ve tek biletle 6 saatte İzmire varılabilecek dedi.
İstanbul Deniz Otobüslerinin (İDO) CEOsu Önder Sezgi, mart ayı başında İDOBÜS projesini hayata geçireceklerini belirterek Tıpkı düşük bütçeli havayolları gibi bir pazarlama stratejisiyle İDOBÜSe 1 liradan başlayan bilet fiyatları uygulayacağız dedi. Kabataştan kalkan feribotlarla tek bir biletle yolcuların Bursadan, İzmire, Çanakkaleye, Balıkesir ve Manisaya gidebileceklerine dikkat çeken Sezgi Avrupa yakasında oturanlar İstanbul trafiğine hiç girmeden, 6 saatte İzmirde olabilecekler diye konuştu. İDOBÜS seferleri için bir çizgi karakter de yaratılmış.
CEO DA GIRGIRA KARİKATÜR ÇİZMİŞ
İDOnun CEOsu Önder Sezginin karikatürleri uzun süre Gırgır Dergisinin arka kapağında yayınlandığı için, bu çizgi karakterin yaratılması da ona önerilmiş. Ancak İdo Reis adı verilmesi düşünülen bu yeni karakter tasarlanması için halen İngiliz ajans Klaklak ile bir yerli ajans birlikte çalışıyor.
KÖPRÜ KAPANIRSA DEVREYE GİRECEK
İDOnun 2012 planları arasında Ro-Ro projesinin de bulunduğunu anlatan Önder Sezgi şunları söyledi: Ro-Ro projesi çok çevreci bir proje. İstanbulun trafiğini oldukça ciddi şekilde rahatlatacak. Belki üçüncü körpüye bile gerek kalmayabilir. Hem zaman, hem yakıt tasarrufu sağlıyor. TIRlar hiç İstanbul trafiğine girmeden, Ambarlıdan kalkan Ro-Ro gemileriyle Bandırma, Bursa ve Eskihisara gidecekler. Sezgi, İDOnun Boğaz Köprüsünün bakıma alınması sırasında oluşacak trafik sorununun çözümüne katkı için SirkeciHarem arasındaki arabalı vapur servislerinde kapasite artırımına gideceklerini de sözlerine ekledi.
LONDRA'DA 'YILIN ÖZELLEŞTİRME' ÖDÜLÜ İDO'NUN DEVRİNE VERİLDİ
2011 yılının Türkiyedeki büyük özelleştirme projelerinden biri olan İDO, Avrupanın finans çevrelerinin yakından takip ettiği Euromoney yayın grubu bünyesindeki Project Finance Dergisinin düzenlediği proje finansman yarışmasında Yılın Özelleştirmesi ödülünü aldı. İDOnun 861 Milyon dolar bedelle Akfen Holding, Tepe İnşaat, Souter Investments ve Sera Gayrimenkul ortak girişimiyle kurulan TASS Denizcilik ve Ulaştırma Hizmetleri AŞye devredilerek özelleştirilmesinin 2011 yılının en iyi özelleştirmesi seçilmesinde, ihale sonrası süreçte işlemlerin hızla yürütülmesi ve işlemin aynı yıl içinde kapatılması etkili oldu. Pek çok farklı sektörde verilen ödüller için yılda ortalama 350 şirketin projesi yarışıyor.
GAZETE HABERTÜRK
İstanbul Deniz Otobüslerinin (İDO) CEOsu Önder Sezgi, mart ayı başında İDOBÜS projesini hayata geçireceklerini belirterek Tıpkı düşük bütçeli havayolları gibi bir pazarlama stratejisiyle İDOBÜSe 1 liradan başlayan bilet fiyatları uygulayacağız dedi. Kabataştan kalkan feribotlarla tek bir biletle yolcuların Bursadan, İzmire, Çanakkaleye, Balıkesir ve Manisaya gidebileceklerine dikkat çeken Sezgi Avrupa yakasında oturanlar İstanbul trafiğine hiç girmeden, 6 saatte İzmirde olabilecekler diye konuştu. İDOBÜS seferleri için bir çizgi karakter de yaratılmış.
CEO DA GIRGIRA KARİKATÜR ÇİZMİŞ
İDOnun CEOsu Önder Sezginin karikatürleri uzun süre Gırgır Dergisinin arka kapağında yayınlandığı için, bu çizgi karakterin yaratılması da ona önerilmiş. Ancak İdo Reis adı verilmesi düşünülen bu yeni karakter tasarlanması için halen İngiliz ajans Klaklak ile bir yerli ajans birlikte çalışıyor.
KÖPRÜ KAPANIRSA DEVREYE GİRECEK
İDOnun 2012 planları arasında Ro-Ro projesinin de bulunduğunu anlatan Önder Sezgi şunları söyledi: Ro-Ro projesi çok çevreci bir proje. İstanbulun trafiğini oldukça ciddi şekilde rahatlatacak. Belki üçüncü körpüye bile gerek kalmayabilir. Hem zaman, hem yakıt tasarrufu sağlıyor. TIRlar hiç İstanbul trafiğine girmeden, Ambarlıdan kalkan Ro-Ro gemileriyle Bandırma, Bursa ve Eskihisara gidecekler. Sezgi, İDOnun Boğaz Köprüsünün bakıma alınması sırasında oluşacak trafik sorununun çözümüne katkı için SirkeciHarem arasındaki arabalı vapur servislerinde kapasite artırımına gideceklerini de sözlerine ekledi.
LONDRA'DA 'YILIN ÖZELLEŞTİRME' ÖDÜLÜ İDO'NUN DEVRİNE VERİLDİ
2011 yılının Türkiyedeki büyük özelleştirme projelerinden biri olan İDO, Avrupanın finans çevrelerinin yakından takip ettiği Euromoney yayın grubu bünyesindeki Project Finance Dergisinin düzenlediği proje finansman yarışmasında Yılın Özelleştirmesi ödülünü aldı. İDOnun 861 Milyon dolar bedelle Akfen Holding, Tepe İnşaat, Souter Investments ve Sera Gayrimenkul ortak girişimiyle kurulan TASS Denizcilik ve Ulaştırma Hizmetleri AŞye devredilerek özelleştirilmesinin 2011 yılının en iyi özelleştirmesi seçilmesinde, ihale sonrası süreçte işlemlerin hızla yürütülmesi ve işlemin aynı yıl içinde kapatılması etkili oldu. Pek çok farklı sektörde verilen ödüller için yılda ortalama 350 şirketin projesi yarışıyor.
GAZETE HABERTÜRK