Ahmet Emre Toraman
Müdavim
- Katılım
- 9 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 1,278
- Reaksiyon puanı
- 390
- Puanları
- 83
- Yaş
- 28
Ürünü 29 aralıkta MSİ Servispoint’e gönderdim. Servisi dün aradım ve ürünü incelediklerini, yazılımı yeniden kurup güncelleştirmelerini yaptıklarında bir sorun olmadıklarını söylediler ve 11 ocak perşembe günü ürünü iade ettiğim vatan mağazasına gönderdiklerini söylediler. Ek olarak bilgisayarın 13 ocak cumartesi günü vatan tarafından alındığını söylediler ve bana takip numarası verdiler. Bunun üzerine iade ettiğim Vatan mağazasını aradım, oradaki adam ürün daha bize gelmedi dedi. Bende takip numarasını söyledim. Sistem üzerinden numarayı aradıklarında bilgisayar göründünü ama iade alanın olduğu kısmın boş gözüktüğünü söylediler. Ne yapılacağını sorduğumda ise biz bu durumu araştıracağız dediler. Kısaca bilgisayar cumartesi gününden beri kayıp ve bilgisayara ne olduğunu da bilen biri yok. Ben bu durumda ne yapmalıyım? Bilgisayar bulunsa dahi ürünün iade çekini isteyebilir miyim?