Huawei Vision u8850 KVK Sorunu

Bu konuyu okuyanlar

Xhenderon

Öğrenci
Katılım
21 Ağustos 2014
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar Huawei vision u8850 cep telefonumu ön hoparlörünün bozuk olması ve telefonun alt bölgesinde ışık sızdırması problemleriyle 14.07.2014 Pazartesi günü Konya'dan KVK'nın İstanbul Kartal Teknik Servisine MNG kargo aracalığıyla gönderdim.
19.07.2014 Cuma günü telefonumu kayıt altına alındı. Bugün yani 19.8.2014 günü itibariyle yasal süre olan 20 iş gününü doldurdu. Bugğn 21.8.2014. Ama ilk günkü gibi sorgulama bölümünde cihazın durumuyla ilgili bilgilendirme halen aynı duruyor.
Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın onarımı, içinde yer alan anakartın değişimi ile yapılacaktır.Onarım işlemlerine başlanabilmesi için üreticiden anakart beklenmektedir. Cihazınızın işlemleri tamamlanıp teslim edilmeye hazır hale geldiğinde, tarafınıza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Cihazınızı, servisimize bayi aracılığıyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapılacaktır. Saygılarımızla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.
Ayrıca KVK'nın sitesinden. KVK teknik servisinin sitesinden ve facebook tan kvk ya mesaj attım. 2 gün oldu hala cevap yok. Telefonla arıyorum görüşebileceğmiz insan yok. Robota takılıyoruz. Halen cevap bekliyorum.
Bu telefonla ilgili para iadesi veya bir üst model almış arkadaşlarda süreç nasıl işledi onu merak ediyorum.
Hakem heyeti ile uğraşacak durumda olmadığımdan KVK içinde süreci nasıl hızlandırabilirim?
Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
 
Üst