Huawei P9 Kullanıcılar Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 3)

mg40

Üyecik
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
7
Beğeniler
2
Puanları
1
Konum
konya
P10 plusta P10 da ısınma problemi varmış.P9 da ısınma problemi var mı P10 serisine geçermiydiniz
 
Katılım
14 Tem 2017
Mesajlar
9
Beğeniler
2
Puanları
3
Konum
Gırşaaar
Merhaba arkadaşlar ithalatçı garantili P9 alarak aranıza katılmak istiyorum.Cihazın kronik bi dorunu var mi?samsunglar veya sonyler gibi hassas bi cihaz mi yani dayaniksiz mi?Garantilik işiniz oldu mu hic?bi da hangi garanti servisini onerirsiniz?Renk olarak gold dusunuyorum siz hangisini onerirsiniz?Simdiden tesekkurler :)
 
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
5,095
Beğeniler
2,194
Puanları
113
Konum
Kırklareli
Merhaba arkadaşlar ithalatçı garantili P9 alarak aranıza katılmak istiyorum.Cihazın kronik bi dorunu var mi?samsunglar veya sonyler gibi hassas bi cihaz mi yani dayaniksiz mi?Garantilik işiniz oldu mu hic?bi da hangi garanti servisini onerirsiniz?Renk olarak gold dusunuyorum siz hangisini onerirsiniz?Simdiden tesekkurler :)
g8 de ilk başta kronik sorun gibi bir şey vardı. galeri açmıyordu, kamera açmıyordu ve her uygulamaya girince durduruldu hatası alıyordum. hepsi düzeldi ama galeri sorunu düzelmedi. QuickPic - Photo Gallery with Google Drive Support - Google Play'de Android Uygulamaları yükleyerek bu soruna çözüm bulduk babamla. telefon da babama ait. haberlere falan bakıyor zaten... şu an g8'den memnun. p9'da kronik sorun olmaz bence
 
Katılım
14 Tem 2017
Mesajlar
9
Beğeniler
2
Puanları
3
Konum
Gırşaaar
g8 de ilk başta kronik sorun gibi bir şey vardı. galeri açmıyordu, kamera açmıyordu ve her uygulamaya girince durduruldu hatası alıyordum. hepsi düzeldi ama galeri sorunu düzelmedi. QuickPic - Photo Gallery with Google Drive Support - Google Play'de Android Uygulamaları yükleyerek bu soruna çözüm bulduk babamla. telefon da babama ait. haberlere falan bakıyor zaten... şu an g8'den memnun. p9'da kronik sorun olmaz bence
Teşekkürler :) peki garanti ve sağlamlığa ne diyorsun??
 
Katılım
14 Tem 2017
Mesajlar
9
Beğeniler
2
Puanları
3
Konum
Gırşaaar
:D ya benim telefon bugun geldi de 7.0 nougat gozukmuyo. Neden??:(
--- Gönderi Güncellendi ---
Şimdi gözüktü :D guncelleyim mi ya kamera pil ve gorsellik nasil degisti bildirimlerde sikinti var mi
 
Katılım
26 Tem 2017
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Ankara
Mrb 3hafta önce p9aldim telefondan şuan için özellikleri bakımından memnunum ama telefonu almadan sar değerinin bu kadar yüksek olduğunu bilmiyordum sonrasında öğrendim ve telfnla görüşme yaptığımda kulağında çınlama ve yanma hissi oluyor ve telfn uzun süre elimde kalırsa radyasyon dan tarifsiz bir baş ağrısı sizde de oluyor mu? Benimki psikolojik mi acaba telfnu sırf bu sebeple elime alamıyorum değiştirmeyi bile düşünüyorum ama aldigim fiyatın kat kat altına sayabilirim çok zararlı cikicam yardımcı olun lutfen
 

Murat Burç

Def<3Öm
Yasaklı
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,127
Beğeniler
5,519
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Mrb 3hafta önce p9aldim telefondan şuan için özellikleri bakımından memnunum ama telefonu almadan sar değerinin bu kadar yüksek olduğunu bilmiyordum sonrasında öğrendim ve telfnla görüşme yaptığımda kulağında çınlama ve yanma hissi oluyor ve telfn uzun süre elimde kalırsa radyasyon dan tarifsiz bir baş ağrısı sizde de oluyor mu? Benimki psikolojik mi acaba telfnu sırf bu sebeple elime alamıyorum değiştirmeyi bile düşünüyorum ama aldigim fiyatın kat kat altına sayabilirim çok zararlı cikicam yardımcı olun lutfen
Psikolojik
 
stat counter