HTC One M8 Kullananlar Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Kaliska

Üyecik
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
19
Puanları
1
M 7'den geçen var mı arkadaşlar?
batarya performansını kıyasladığımızda nasıl bir değerlendirmeniz olur?
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haz 2005
Mesajlar
13,726
Puanları
113
Konum
İstanbul
okul başlayana kadar bekleyecek olanlar rakiplerin snapdragon 805 işlemcili telefonları karşısında üzülebilirler. alacaklarsa acele etmeliler derim.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Neden Htc sürekli kötüleniyor anlamıyorum. Yaklaşık bir ay önce aldığım ve kapsız bir şekilde hırpalamaktan çekinmediğim m8'imde hala tek bir çizik bile bulamıyorum. Ayrıca kamera sanıldığı gibi kötü değil. Fakat gerçekten iyi de değil. Bunların yanında şu ana kadar bir kere kasmadı. Telefonumda oyun olmadığı için oyun performansı hakkında pek yorum yapamayacağım fakat internet performansı gerçekten güzel. M7 kullanmadığım için yorum yapamayacağım fakat M8 alırsanız pişman olmayacağınızı rahatlıkla söyleyebilirim.
 

sakarboy

Asistan
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
397
Puanları
18
Yillardir iphone kullanan biri olarak m8 in batarya performansi ciddi anlamda yeterli
Kiyaslama derseniz 5s e ve m7 gore cok daha iyi
Stabilite vs. Cok basarili bir android cihaz. Bence en iyi android cihaz.

Tek eksigi biraz agir ve uzunca
Uzun sureli kullaninda 160 gram baya agir gelmeye basliyor alt kisimdaki htc logosunu oldugu kisim olmasaymis super olurdu ve agirlik olarak 30_40gr daha hafif...
Kamera kotu diyenler herhalde cihaz odaklama yapmadan foto ceken kullanicilar olsa gerek, odak lamayi yaparsaniz kesinlikle sorunsuz foto cekiyor. Ve ayrica video cekim kalitesinde cok kendine ozgu bir kalitesi var... Malzeme kalitesi zaten tartisilmaz. Dedigim gibi tek olunsuz yani cok agir ve uzun ca bir cihaz.. daha kisa ve hafif olabilirdi.
 

monatim

Üyecik
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1
Puanları
1
Ben 5s 64 gb kullanıyorum, yıllardan beri iphone sahibiyim, tum modellerini kullandım ve artık sıkılmaya başladım. Belki 2 telefon parası vermisimdir uygulamalara ama artık degisiklik zamanı... ONE M8'i al çünkü bunda .......... Muhteşem Özellikler var denebilecek ne var? Hersueden once android e yabanciyken zorlanmaz miyim? Macbook Pro ve ipad Air kullanırken bu degisiklik yapılmalı mi sizce?
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,308
Puanları
113
HTC One M8 düşünenler HTC One M8 Ace'i beklesinler. Daha ucuza aynı özellikler. Plastik kasa. Duyduklarım bunlar.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Arkadaşlar bende çok kararsız kaldım elimde üç seçenek var ayfon 5s htc one m8 veya samsung galaxy s5 siz bana neler önerirsiniz veya bu konuda bilgisi olan sorumlu kişiler buraya yazmam söylendi
 

FiReSHiNe

Asistan
Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
327
Puanları
0
pazar günü aldım bende telefonu ve açıkcası çok beğendim
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
samsungtan uzak dur derim iphone dersen tamamiyle kendisine hapsediyor... Android bir cihaz tercihin olsun ama kesinlikle htc derim...
 

orkndrsn

Üyecik
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
1
Puanları
0
1 ay oldu kullanalı merak ettiğiniz birşeyler olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışabilirim
 

Lee Tai

Profesör
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
1,540
Puanları
36
1 ay oldu kullanalı merak ettiğiniz birşeyler olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışabilirim
Şarj durumu nasıl ? Bazı yerlerde gördüklerim 2 günü tamamlıyomuş. Performansı nasıl ve telefonu gün içinde nasıl kullanıyosun ?
 

FiReSHiNe

Asistan
Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
327
Puanları
0
Şarj durumu nasıl ? Bazı yerlerde gördüklerim 2 günü tamamlıyomuş. Performansı nasıl ve telefonu gün içinde nasıl kullanıyosun ?
bende de m8 var hocam telefonu gün içinde 2 ye bölerek kullanıryorum bir nevi biri okul diğeri özel yaşantım interneti hiç kapatmam ortama göre ya 2. kademede yada otamatiğe alırım parlaklığı ,güç tasarrufu açıktır ama telefonu kısıtlamam sadece tuş kilidine attığım zaman veri kesilir kilidi açarsam veri açılır , ki okuldan döndüğümde en kötü %50 sarj oluyor en kötü derken okulda rr3 oynamışım 1 saat falan youtube da video izlemişim 30 dk falan anca öyle onun yanında whatsapp facebook falan akif şekilde sabah 8 den öğlen 2 ye en fazla %50 yer ,evde wifiye bağlarsam pek güç gerektiren işlem yapmıyıcaksam işlemci hızını keserim tasarruf ayarından ozaman 8-9 hatta 10 dk %1 azalır.
 

Lee Tai

Profesör
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
1,540
Puanları
36
bende de m8 var hocam telefonu gün içinde 2 ye bölerek kullanıryorum bir nevi biri okul diğeri özel yaşantım interneti hiç kapatmam ortama göre ya 2. kademede yada otamatiğe alırım parlaklığı ,güç tasarrufu açıktır ama telefonu kısıtlamam sadece tuş kilidine attığım zaman veri kesilir kilidi açarsam veri açılır , ki okuldan döndüğümde en kötü %50 sarj oluyor en kötü derken okulda rr3 oynamışım 1 saat falan youtube da video izlemişim 30 dk falan anca öyle onun yanında whatsapp facebook falan akif şekilde sabah 8 den öğlen 2 ye en fazla %50 yer ,evde wifiye bağlarsam pek güç gerektiren işlem yapmıyıcaksam işlemci hızını keserim tasarruf ayarından ozaman 8-9 hatta 10 dk %1 azalır.
İlginç , okuduğum yazılarda günü rahat tamamlıyo diyenler var , senin ki 2 ye kadar 50 de oluyo , ben ağır oyunları oynamıyorum genelde gezinirim face tapatalk ama bayağı gezinirim , hafiften whatsapp 1 saat rr3 diyosun onun çok etkisi var sanırım , beni kurtarır bataryası sanırım. Boyutu biraz fazla 5.0 inc
 

FiReSHiNe

Asistan
Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
327
Puanları
0
İlginç , okuduğum yazılarda günü rahat tamamlıyo diyenler var , senin ki 2 ye kadar 50 de oluyo , ben ağır oyunları oynamıyorum genelde gezinirim face tapatalk ama bayağı gezinirim , hafiften whatsapp 1 saat rr3 diyosun onun çok etkisi var sanırım , beni kurtarır bataryası sanırım. Boyutu biraz fazla 5.0 inc
rr3 oynarken mobil veri falan açık arada tabi ki mesajlara cevap veriyorum okulda oyun oynarım ama okula gitmediğim bir günden örnek vermem gerekirse sadece whatsap tumblr facebook kullandım 20 dk civarı telefon görüşmesi ile 3. günün sabahı %30 sarj vardı bu kullanımda 15 saatten fazla mobil veri açıktı gerisi wifi
 

Lee Tai

Profesör
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
1,540
Puanları
36
rr3 oynarken mobil veri falan açık arada tabi ki mesajlara cevap veriyorum okulda oyun oynarım ama okula gitmediğim bir günden örnek vermem gerekirse sadece whatsap tumblr facebook kullandım 20 dk civarı telefon görüşmesi ile 3. günün sabahı %30 sarj vardı bu kullanımda 15 saatten fazla mobil veri açıktı gerisi wifi
Gayet iyi bir batarya süresi var diyorsun yani
 

FiReSHiNe

Asistan
Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
327
Puanları
0
Gayet iyi bir batarya süresi var diyorsun yani
fazlasıyla iyi bir batarya performansı var ilk haftalarda gece uyurken bırakın sabah aldığınızda %5-6 gibi düşme oluyor ama 1 hafta geçtikden sonra %100 bıraktıysanız sabah %100 alıyorsunuz artık öyle almaya başladım ben ve günlük kullanımda telefonu kullandığınız sıralar batarya yiyor eğer tuş kilidi atarsanız olduğu gibi kalıyor
 

Lee Tai

Profesör
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
1,540
Puanları
36
fazlasıyla iyi bir batarya performansı var ilk haftalarda gece uyurken bırakın sabah aldığınızda %5-6 gibi düşme oluyor ama 1 hafta geçtikden sonra %100 bıraktıysanız sabah %100 alıyorsunuz artık öyle almaya başladım ben ve günlük kullanımda telefonu kullandığınız sıralar batarya yiyor eğer tuş kilidi atarsanız olduğu gibi kalıyor
Olursa ya bu cihaz yada iphone . Bi kurcalamam lazım bu cihazı boyuda büyük arkadaş
 

solak17

Üyecik
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
77
Puanları
0
Arkadaşlar selam one m8 cihaz aldım 2 gün oldu alalı bütün gece şarj da takılı kaliyior çıkarıyorum 5 dk sonra %99 düşüyor biraz kurcalarsam 98 iniyor hemen bir sorunmu var benm cihazda. Ekran parlaklığı otomatik te.
 
Üst
stat counter