HTC HD Mini Hakkında

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


megatron

Doçent
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
709
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar
HTC HD Mini almayı düşünüyorum. İnternette özellikle forumlarda telefonla ilgili araştırma yaptığımda herkes windows mobile den dert yanmış. Özellikle bu telefonda win mobile ne gibi sıkıntılar çıkarıyor merak ediyorum. Bir de android ile arasında ne kadar fark olur kullanışlılık açısından onu merak ediyorum. Öyle aman aman uygulama delisi biri değilim. Geleceğe yönelik olarak sıkıntı çıkarır mı?

Özellikle bu telefonu düşünmemdeki neden; kaliteli ve ergonomik oluşudur. Büyük telefonlardan çok hazzetmiyorum. 4,3" çok büyük geliyor, kullanışlı değil benim için. Ürünün şuanki fiyatı 920 tl civarıdır. Bu fiyatı hakediyor mu sizce?

Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
 

REDFOKS

Kürşad'ın Kırkıncı Çerisi Ϝ ϓ ſ Ϟ
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,295
Puanları
63
bence hd mini ms. wm. 6.5 ile geleceği yok zaten adam akıllı uygulama desteyide yok ama görüntüsü güzel.

HTC Wildfire öneririm ayrıca Buradanda iki tlf ayrıntılı karşılaştırmasını incele.
 

megatron

Doçent
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
709
Puanları
0
bence hd mini ms. wm. 6.5 ile geleceği yok zaten adam akıllı uygulama desteyide yok ama görüntüsü güzel.

HTC Wildfire öneririm ayrıca Buradanda iki tlf ayrıntılı karşılaştırmasını incele.
HD Mini daha çok hoşuma gitti açıkcası. Paylaşımın için teşekkürler

WinMo kesinlikle tavsiye etmem ömür törpüsü olur.
Neden? mesela ne gibi sıkıntılar yaşatıyor. biraz açabilir misin?
 

clients

Profesör
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
3,089
Puanları
48
o paraya samsung wave alsan daha iyi
wildfire oldukca güzel telefon ama ne yazıkki ekran kalitesi hiç iyi değil.
 

Mai Nai

Merhaba Dünyalı!
Onursal Üye
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
21,801
Puanları
63
Konum
İstanbul
Mart ayı başından beri orta sınıf androidli bi tel aramaktaydım,
samsung galaxy miniyi gördüm önce, sonra fiti.Fit bu ay başı çıktı beyazı ve siyahı var ve şık bi telefon,ama wildfire çok daha şık.Hele beyazı.
Benden duymuş olmayın cevahir teknosaya beyaz wildfire, siyahı hala stokta var, ve güneşli mediamarka bi hafta içinde beyaz ve siyah wildfire gelecek:)
 

clients

Profesör
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
3,089
Puanları
48
wm için bende olumsuz düşünüyordum ama samsung wm 6.5 kullanınca kaliteli bir sistem oldugunu gordum. kötü düşünceleri attım kafamdan bir kere durduk yere pil bitmiyor androidde gece yanına koy sabah kalkdıgında %10 15 pil düşüyor.
markett var olmasa bile netten arayıp kurabiliyorsun sorunsuzca.
 

m1903

Profesör
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
2,870
Puanları
38
Telefonun adı mini ama fiyatı hiç de mini değil. Bu fiyata tavsiye etmem. WM 6.5'de eski sürüm, aynı symbian gibi artık tercih edilmemesi gereken işletim sistemleri arasına girdi. Küçük bir telefon arıyorsanız Sony Ericsson X10 Mini'yi tavsiye ederim. Teknik özelliklerinden dolayı biraz kırpılmış bir android deneyimi yaşarsınız ama bu haliyle bile wm 6.5'den iyidir.
 

megatron

Doçent
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
709
Puanları
0
hocam tuş takımı olsun istemiyorum dokunmatik bir telefonda. Ayrıca 900 tl civarı olması bence normal bu telefonun. sonuçta smartphone.
 

m1903

Profesör
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
2,870
Puanları
38
hocam tuş takımı olsun istemiyorum dokunmatik bir telefonda. Ayrıca 900 tl civarı olması bence normal bu telefonun. sonuçta smartphone.
Fiyatı hak ediyor mu diye sormuşsunuz bende hak etmiyor diye cevap veriyorum, sonra da fiyatı normal diyorsunuz. O zaman neden soruyorsunuz? Akıllı telefon falan da değildir dumbphone'dur bence. HTC Desire, Xperia X10, Galaxy S I9003 gibi uygun fiyatlı gerçek akıllı telefonlar varken hd mini boş iş.
 
Üst
stat counter