- Katılım
- 5 Mart 2018
- Mesajlar
- 8
- Reaksiyon puanı
- 30
- Puanları
- 18
- Yaş
- 34
2013 yılında kurulan Honor, Huawei Grubu'nun dijital akıllı telefon markasıdır. Günümüzün Mobil internet çağında kurulan Honor, dijital hayatta yaşayanların ihtiyaçlarını karşılamak üzere oluşturuldu. Rakipsiz bir değere, rakipsiz ürün ve hızla dünyanın her yerinde genç, yenilikçi ve trend belirleyici bir marka haline geldi "Kalite, yenilik ve Hizmet" üzerinde ısrarcı olan Honor, insan hayatına hareket ve ilham vermesi ile beraber yaratıcılık, gençlik ve canlılık kazandırmak için üstün teknoloji, yenilikçi fonksiyon ve üstün kullanıcı deneyimini getirir.
Marka değeri
"For the Brave (Cesurlar için) " sloganı doğrultusunda, Honor markası üstün kullanıcı deneyimleri sunan, eylemlerden ilham alarak yaratıcılığı teşvik eden ve hayallerini gerçekleştirmek için gençleri güçlendiren, internetle optimize edilmiş ürünler aracılığıyla kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılamak üzere oluşturuldu. Bunu yaparken Honor, farklı şeyler yapmak için kendi cesaretini sergiledi ve müşterileri için en son teknolojileri ve yenilikleri başlatmak için gerekli adımları atmakla kendini başkalarından farklı kılmayı başardı.
Marka Vizyonu
Gençlerin ve genç hissedenlerin en sevdiği akıllı telefon markası!
Honor, gençler ve kendini genç hissedenler için mobil internet çağında yaratılan bir markadır. Telefonlarımız, ilgi çekici ve kişisel hikayelerini anlatmaları için tasarlanmıştır. İlk telefonumuzu 4 yıl önce çıkarttık. Bu arada Çin'de büyük başarılar kazandık ve Çin’in dışında önemli yurt dışı pazarlarında insanların telefonlarımızı beğenmelerinin sebeplerini ve iş modelimizin nasıl çalıştığını test ettik. Dünya genelindeki müşterilerimizin ürünlerimizi benimsemesi gerçeğinden dolayı misyonumuz dünyanın tercih ettiği akıllı telefon markası olmaktır
Marka stratejilerindeki kilit nokta - Tüketiciler!
İnovasyonlar
Sürdürülebilir Ar-Ge yatırımları ve bağımsız Ar-Ge patentleri. Honor, dünyanın her yerinden gelen yetenekleri toplayıp dünyanın en üstün araştırma ve teknoloji kaynaklarını bir araya getiriyor; Rusya'nın matematiksel algoritmalarıyla İtalya'nın endüstriyel tasarım ilkeleri ve Amerika'nın üstün yonga seti tasarımı.
KALİTE - Sıfır hata
Honor, hammadde kontrolü, üretim ve işleme, ürün imalatı, test ve depo gibi birkaç iş alanlarında sistematik kalite ve ürün kontrol testleri ve prosedürleri yerine getirmek için dünyanın en iyi telekom operatörlerinden AT&T ile çalışmıştır.
HİZMET - Kitlemizi büyütmek
Honor, internet modelinin ötesine geçerek çevrimdışı kanallarda daha geniş bir müşteri yelpazesine hizmet edebilir. Ancak, "Honor'un Modeli", sadece geleneksel çevrimdışı satış yaklaşımını sergilemek değildir, bunun yerine, esas olarak çevrimdışı distribütörlere ve ortaklara dayanan iş modelini uygulamaya devam edecek ve orta kesimdeki tüketicilere üstün kaliteli ürünler sunacağız.
Marka İmajı
Genç - Yenilikçi - Trend Belirleyici
Gençlik, Honor markasının temel inanç ve tasarım ilkesidir. Honor aynı çıkarları paylaşan gençler için bir buluşma yeri olarak da düşünülebilir. Honor, gençlerle iletişim kurmak için "Honor müziği", "Honor fotoğrafçılık", "Honor Spor" ve "Honor Oyun" gibi etkinlikler düzenliyor.
En Yeni Teknolojiler
Honor markası, her haliyle sürekli trend belirleme yenilikçiliğin önemini vurguluyor:
• Honor 6Plus, 2014 yılında çıktı ve dünyadaki biyonik çift paralel kameraya sahip olan ilk telefondur.
• Honor V8, 2016 yılında çıktı. 2K çözünürlüklü ekran ile 12MP çift lensli ilk telefon haline oldu.
• Honor, yapay zeka teknolojisini Magic Live System kullanıyor
Honor View10, 20 MP + 16MP çift objektifli kamera ile donatılmıştır. 13 farklı sahne ve nesne türü tanımlayabilir
Trend belirleyen ürün tasarımları
İleri malzeme ve yüksek işlem teknoloji ile Trend belirleyici, güzel ürünler yaratır. Huawei, Paris'te ilk küresel estetik araştırma merkezi kurdu.
• Çift taraflı 2,5D camdan 3D kavisli cama kadar, şekil ve ışık kırılmasının son estetik trendini yansıtıyor.
• Safir mavisi, martı grisi gibi önde gelen renkleri sahiptir
Honor V9'un gövdesi, çakıl benzeri ve aynaya benzer cam efektleri sunan alüminyum alaşımdan yapılmıştır.
• Honor 9, titizlikle hazırlanmış 15-katmanlı 3D arka cama sahip ilk telefondur.
• Arka kısımda kullanan mikron metal işleme teknolojisi ile, Honor V10,telefonun etrafındaki metali ve camı ışıyabilir ve telefonun güzel dokularını vurgular; kullanıcılara kesintisiz görsel deneyim sunar.
Marka konumlandırması
Müzik
Orijinal müziğin gelişimini hızlandırır. Gençlerin müzik hayallerinin peşinden koşmasına yardımcı olur. Honor'un moda bilim ve teknolojisi kullanıcılara muhteşem bir müzik dinleme deneyimi sunar.
Fotoğrafçılık
Gençlerin zevkinden anlıyor. Gençlere kendilerini aşmak, onlarla birlikte yaratmak için ilham verir. Aynı ilgi alanlarına sahip gençlere kültürel bir platform kurmak için hizmet eder. Müşterileri fiziksel mağazasına çekip müşterilerin sadakatini arttırır.
Spor
Genç, sağlıklı ve spor yaşam tarzını savunuyor. Gençleri de kendilerini zorlamak, onlarla birlikte yaratmak için ilham verir. Honor'un trend bilim ve teknolojisi, tüketicilere nihai performans ve deneyim sunar.
Küreselleşme
Honor, internet eş merkezli "hafif varlık" modeli ile çalışıyor ve kısa zamanda dijital trendlerin belirleyici olan ve sevilen bir markası olmak amacıyla teknoloji yeniliğine, ürün kalitesine ve hizmetlere olan bağlılığını sürdürüyor.
Honor, küresel ortaklarla ilişkileri güçlendirecek, online ve offline kanalları entegre edecek ve herkes için sağlam bir kazan-kazan ekosistemi inşa etmeyi amaçlıyor. Küresel pazarlar, kaliteli hizmet standartlarına bağlıdır, bunun için Honor, farklı ülkeler ve kültürler için farklı stratejiler uyguluyor.
Örneğin, ABD, teknolojiye meraklı ve hızlı tempolu, uygun maliyetli bir ülke olduğundan AI ekosistemi ana öncelikler olacaktır. "1 + N + X" kanal yapısı formülü, burada 1 telekom operatörleri, N'yi ana ortaklarını (Hindistan'daki Flipkart ve Amazon, Ortadoğu'da SOUK'u); X ise online ve offline özellikleri olan diğer ortaklarını belirtir.