Honda Civic Servisiyle Yaşadığım Problem

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


fatihdr

Üyecik
Katılım
11 Mar 2017
Mesajlar
2
Puanları
3
Konum
Kayseri
Arkadaşlar, gayet severek bindiğim 2016 model bir yeni civic sahibiydim. Büyük bir keyifle kullandığım aracımla 19 ocakta kırmızı ışıkta beklerken bir kaza yaptım. Kimsenin hevesini baltalamak istemem ama bugün benim başıma gelenler yarın sizlerin de başına gelebilir, ne kadar YETENEKSİZ, UMURSAMAZ, PARAGÖZ VE SAH**KAR bir firmayla uğraştığınızı anlamanız adına bu yazıyı paylaşıyorum:

HONDA TÜRKİYE ve HONDA KAYSERİ İNCİROĞLU denilen firmalar bu rezaletin baş aktörleridir.

- Belirttiğim üzere 19 ocakta aracıma çarptılar, %0 kusurluydum. Araç Kayseri İnciroğlu Honda yetkili servisine çekildi.

- 1 aydan fazla parça gelmesini bekledim, neymiş? Araç yeni kasa olduğu için parça temini zormuş. 100 bin TL parayı, cebe peşin peşin indiren HONDA, bu aracı satarken bana parçayı geç temin edebiliriz ona göre alın dedi mi? demedi..

- Ayrıca, sen bu parçayı bu kadar geç temin edecektin, neden aracı hazırlıksız piyasaya sürdün? Gerekli altyapıyı oluşturup öyle sürseydiniz, kendi ülkemde üretilen aracın parçası nasıl temin edilemez orası da ayrı mesele.

- Bu süre zarfında defalarca aramama rağmen bir kez bile geri dönüş yapmayan Honda'nın vurdumduymazlığına ne demeli? Her seferinde yetkili biriyle görüşme talebinde bulunmama rağmen, kimsenin aramaması,-pardon 1 kez bir bayan aradı, "parça şu tarihte gelecek, size de geç döndük kusura bakmayın" dedi, o da yanlış bilgi çıktı, parça dediğinden çok sonra geldi.
********************************************************************************
1 ayı geçkin bir süreden sonra parça geldi, ama REZALETİN daha büyüğüyle beraber geldi. KAYSERİ İNCİROĞLU topu aldı, HONDA TÜRKİYE'nin bu kadar REZİL olduğu yeter, biraz da biz REZİL olalım dedi, başlıyorum:
*********************************************************************************
- Parçalar geldikten 3-4 gün sonra servisi aradım, aracı hazırladıklarını söylediler, hazırlarken arıza lambalarının yandığını, el freni sensöründe sorun olduğunu söylediler. Akşama ise aracın hazır olacağını, TESTLERİN DEVAM ETTİĞİNİ belirttiler.

- Akşam gittim, aracın A sütününda, çamurluğun kaynadığı bölgede BARİZ KAYNAK İZİ vardı, ayrıca boya kısmında da sorun vardı. Bu estetik kusurları "yeterki artık arabama bineyim" diyerek görmezden geldim.

- Araçla 100 metre uzaklaştıktan sonra araçtan çatır çutur ses geldi ve BÜTÜN ARIZA LAMBALARI BİRDEN YANDI, aracın kontağı kapanmıyordu.

- Haliyle vızır vızır işleyen trafikte insan panik oluyor, flaşörleri yakıp arabayı usul usul servise geri götürdüm. arabamı almak üzere gittiğim servisten otobüsle evime döndüm! tam hondaya ve inciroğluna yakışır bir durum

- ŞİMDİ SORMAK İSTİYORUM: Honda denilen firmanın yetkili servisleri, tamir ettiklerini düşündükleri aracı TEST EDİYORUZ YALANIYLA, TEST ETMEDEN mi teslim ederler? Yoksa bana özel bir uygulama mıdır bu?

- Honda bu İŞ AHLAKIYLA! çalışan bir firmaya mı YETKİLİ SERVİS ünvanı vermiştir? HONDA yetkili servisi olabilmek için herhangi bir KALİTE STANDARTI yok mudur?

- Honda servisleri araçları teslim ederken, aracı tamir etmek yerine ARAÇTA MEVCUT OLMAYAN HASARLAR oluşturarak mı teslim eder? Honda yetkili servisinin ustaları, aracı düzeltmek yerine DAHA FAZLA MI BOZAR?

- BEN O ELEKTRONİK ARIZALAR NETİCESİNDE BÜYÜK ÇAPLI BİR KAZAYA KARIŞABİLİRDİM! Ölebilir, birini öldürebilir, sakat kalabilirdim.Frenim tutmayabilir, direksiyonum kilitlenebilirdi, HONDA VE İNCİROĞLU denen firmalar için İNSAN HAYATI BU KADAR UCUZ MUDUR?


***************************************************************************
Rezaletler bitmedi:

- Otobüsle evime dönünce, haliyle 40 günü de geçince, servisi, servis müdürünü vs.. aramadığım yer bırakmayarak İKAME ARAÇ talebinden bulundum ki, 30 günde tamir edilemeyen araçlar için böyle bir HAKKIMIZ var.

- Oyalama taktiğiyle, "mail attık bekliyoruz, bugün yarın gelir, eli kulağında vs." gibi cümlelerle 1 hafta oyalandım. Ne aracım yapılabildi, ne de ikame araç tahsis edilebildi. Çocuğumu kreşe bırakabilmek için her gün taksi parası ödedim daha nice masraflar..

- Bu arada sürekli Honda Türkiye'yi arıyorum, derdimi anlatıyorum, yetkili insanlarla görüşme talebinde bulunuyorum, TIK YOK

- 1 hafta sonunda yani 7 mart salı günü inciroğlu servisten arandım. HONDA'NIN İKAME ARAÇ TALEBİMİ REDDETTİĞİNİ, aracımın ise, 11.03.2017 tarihinde, bir DEPREM,SEL, TSUNAMİ gibi felaket olmazsa HAZIR OLACAĞINI SÖYLEDİLER.

- Yasal hakkım olan İKAME ARACIN NEDEN TEMİN EDİLMEYECEĞINİ sorduğumda yanıt alamadım, HONDA TÜRKİYE'yi aradım YİNE İLGİLENEN OLMADI!

- Bugün, yani 11.03.2017 günü , yani aracın TESLİM EDİLECEĞİNE DAİR SÖZ VERİLEN GÜN , servisi aradığımda, belli ki deprem ya da tsunami olmuş olacak ki, ARACIN DAHA HAZIR OLMADIĞINI, daha da KÖTÜSÜ TAMİR EDİLEMEDİĞİNİ SÖYLEDİLER!

- Tamir edilememeye sebep olarak, bakın iyi okuyun ne dediler:
" ARACIN KATALOĞU İNGİLİZCE YAZILDIĞI İÇİN ÇEVİREMEMİŞLER; USTA NE YAPACAĞINI BİLEMİYORMUŞ"

evet evet yanlış okumadınız, Honda yetkili servisi , kendi ürettkleri aracı TAMİR ETMEKTEN ACİZ!

" Beyefendi nasıl olur, nasıl tamir edilemez?" diyorum, "Araç 2017 modelmiş, bu bir kazaymış, ondanmış" yanıtı alıyorum. Kafayı yememek mümkün değil!

SATARKEN SÖYLEDİNİZ Mİ BU KONUDA ACEMİ OLDUĞUNUZU?

- Bir de İKAME ARAÇ için bölge müdürlüğüyle görüşüyorlarmış, sanki bugatti veyron verecekler altıma, 2 haftadır ikame araç pazarlığı dönüyor. Şaka gibi. Ne honda türkiye, ne de inciroğlu 3-5 kuruşuna kıyıp uyduruk bir araba veremedi. PES

- Hadi diyelim araç tamir edildi, bir Honda yetkilisi şu soruma cevap versin:

Böylesi REZİL ve YETENEKSİZ bir servis anlayışının elinden çıkmış bir aracı ben nasıl HUZUR VE EMNİYETLE kullanacağım?
Her gaza basışımda, her fren yapışımda, her direksiyonu çevirmemde zihnimde kocaman bir ACABALAR ordusu olmadan nasıl bineceğim ben bu araca? Yıktığınız GÜVENİ nasıl inşa edeceksiniz?

Sorun yaşamamak için HONDA aldım, ama daha büyük bir sorun yaşayamazdım herhade. HONDA ALACAKLAR bence uzak dursun, Honda Türkiye'nin gözünde 3. sınıf insan, yolunacak kazsınız. İşleri paranızı cebe indirecek kadar. Piyasa sürdükleri araçları yurtdışı üretimlerle kıyaslayın bunu zaten anlarsınız. hele hele İnciroğlu' nun kapısının önünden geçmeyin!

************************************************************************
Sabahtan beri sinirden ne yapacağımı bilemez durumdayım, mümkün olan her yerde bu yazıyı paylaşmak istiyorum, sabredip okuduğunuz için teşekkürler
 

Ekli dosyalar

Buğra Y.

Profesör
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
1,399
Puanları
48
Konum
Eskişehir-Mersin
Geçmiş olsun, bu sorununuzu otopark.com'a da yazarsanız size daha iyi yardımcı olabilirler oradaki arkadaşlar da.
 

Flardryn

Asistan
Katılım
13 Şub 2017
Mesajlar
264
Puanları
43
Konum
Ankara
Okurken ben sinir oldum. Servislerin böyle insanı gerizekalı yerine koyan, müşteri memnuniyetini umursamayan, zasıfsız ve üstüne bir de pişkin olmalarıyla ilgili çok fazla yazı okudum. Bu da onlardan biriydi. Servis işi şans işi birazda aynı marka içinde bile çok değişken olabiliyor iyi ve kötü olarak ama Honda Türkiye'nin distribütör olarak böyle bir tutumda bulunması çok yazık. Herneyse umarım olaylar bundan sonra istediğiniz gibi gerçekleşir.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
50,128
Puanları
113
şansına küçük yerdesin büyükşehir olsa orası özellikle istanbul'da olsaydın bu kadar beklemezdin belki yaşadığın yerde aracın populerliği parçanın bulunmasına etki ediyor demek ki geçmiş olsun birde o modelin kötüye çıkmış adı var apaçi arabası diye tutmuyor olabilir.
 

eronis

Dekan
Yasaklı
Onursal Üye
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
5,466
Puanları
113
Konum
üeiü
Bununla ilgili hakkını arayabilirdin aslında. Yine şansını dene, adliyeye gidip sor bunun için tazminat talebinde bulunabilir miyim diye. Bu söylediklerini aynen anlat, eğer bir zaman aşımına falan takılmazsan o zaman dava edebilirsin bunu. Ama 4 gün olmuş, iş günü bazında belki yer zoraki. Bence acele edip adliyenin yolunu tut ve sor.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
50,128
Puanları
113
ya sen çok efendi bir arkadaşsın ki yüzde100 ki karşındakiler karaktersiz daha fazla diş göster korksunlar senden ...
 

|SeYYaH|

Rektör
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
13,674
Puanları
113
Konum
HeNdeK
Geçmiş olsun kardeş, Allah sana sabırlar versin diyorum. Bu türden servis duyarsızlıkları, laubalilikleri çok zordur kahrediyor insanı. Bu ülkede insanlar öyle çok kolay hak arama alışkanlığı olmadığı için bu servis mevzuu genelde hep böyle oluyor. Günahım kadar sevmediğim şu haçlı batının en güzel tarafıdır bu, vatandaşına lo lo yapan şirketleri oyarlar valla, canına ot tıkarlar adamın... Ki, o yüzden orada vatandaşı kimse kaale almamazlık edemez, canından bıktıramaz...

Aslında bizim ülkemizde de bu konuda mesafe alınmaya çalışılmadı değil, kanunlar çıkarıldı, tüketici hakları falan filan bi sürü müspet gelişmeler oldu, vatandaş lehine mahkemeler bi sürü güzel kararlar verdi ama, bu hakkını arayabilenler için tabii. Aslında suç biraz da bizde, bu tür zihniyetleri tarihin çöplüğüne gömmek için, vatandaşa adam gibi davranma alışkanlığını kazandırmak için gerek sonuna kadar hak aramasını, gerekse devleti, hükümeti bu yönde icbar edecek gayretleri mutlaka göstermeliyiz. Bana ne dememeli, sadece bizim hakkımızın değil, herkesin hakkı için, genelde de HAK için sonuna kadar mücadele edebilmeliyiz.

Bizi bir asır boyunca milletin başörtüsüyle, saçıyla kılıyla tüyüğle uğraştıran, mücadele ettiren zihniyetler bu HAK arama konusunda bütün reflekslerimizi mefluç ettiler... Ki, uğraşmaz, uğraşamaz hale geldik. Bana ne zihniyeti bütün ülkede hükümferma oldu. Ancak canımız yanınca gözümüz açıldı. Durum böyle olunca hepimiz yalnız kaldık, birbirimize sahip çıkamadığımız için.

Bu yazdıklarını yazabileceğin bütün platformlarda yaz kardeşim, yükselt sesini, duyurabileceğin her yerde. Ta ki bu çakallara adamlık öğretene kadar. Sadece burada bırakma mevzuyu, hukuksal yolları da ihmal etme sakın. Hak arama uğruna gerekirse 10 lira için 100 lira feda edebilmeyi göze alabilecek kadar. İşte o zaman bu haysiyetsiz çakalları terbiye edebilir, adam olmalarını sağlayabiliriz.
 

kobay osman

Üyecik
Katılım
15 Mar 2018
Mesajlar
1
Puanları
1
Konum
Milas
merhabalar!
aradan 1 sene geçmiş ama sonuç hakkında bilgi verseniz,
aslında bende bugünlerde 0 civic rs almayı düşünüyordum,ama bu tür uygulamaları,rezaletleri okuyunca korku,çekince içindeyim.
öte yandan 0 honda; Ford'a göre hele Opel'e göre ucuz,donanımlı,görünümlü.
Honda civic fc 5 2017 modellerdeki göçük problemi nedeniyle eylem yapan honda müşterilerinin sesine kulak vermeyen honda Türkiye hakkında ne dersiniz.bütün bunlar insanlarda hondadan soğutmakta..
 

root61

Profesör
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
1,047
Puanları
83
Konum
Türkiye
Hizmet anlayış ları telefondan anket yapmaktan ibaret. Honda çökük C sütunu tavrı ile zaten imajını Türkiye de zedeledi. Kolay kolay da düzelecek gibi değil.

Bende toyota var geçen sene bakima gotürdüm 50 bin de 900 lirada kitlediler dedim debriyaj nasıl iyi fren oda iyi. Bir kac ay sonra lastik patladı yaptırırken fren balatalların bitik oldugunu farkettim. Güman Etmekle hiç olmuyor takip etsende kılıfları hazır. Tekrar geçmiş olsun.
 
Üst
stat counter